Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer SirThomas:
Er det noen våkne enda?


Ja, men stikker snart. Begynner å bli trøtt.
  • 0
Siterer TK Art:
Hallois


Skjer a TK?
  • 0
Akkurat begynt på Dying Light. Irriterer meg over klønete kontroller. Hovedsaklig hopping, som er mappet til RB eller RT. Burde være på A, når det er en såpass stor del av spillet.
På A finner man derimot en funksjon som hadde vært perfekt på RB.
  • 0
Hmm, kan skjønne at det er irriterende. Selv om jeg ikke får uttalt meg noe mer om saken før jeg får spillet i posten mot slutten av måneden.
  • 0
People, people, people.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
People, people, people.


Ja?
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja?


o/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
o/


o/

Hva skjer?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hva skjer?


Har en slags krise på gang med å finne ut høyden min asap, fordi Martine tror hun er høyere enn meg, og det kan vi ikke ha noe av.
  • 0
Siterer SirThomas:
Har en slags krise på gang med å finne ut høyden min asap, fordi Martine tror hun er høyere enn meg, og det kan vi ikke ha noe av.


"Krise"
  • 0
Siterer SirThomas:
Har en slags krise på gang med å finne ut høyden min asap, fordi Martine tror hun er høyere enn meg, og det kan vi ikke ha noe av.


Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne leve ditt liv så jeg kunne skrive en selvbiografi og publisere den som et dadaistisk mesterverk og tjene millioner.

#Latenightthoughts
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne leve ditt liv så jeg kunne skrive en selvbiografi og publisere den som et dadaistisk mesterverk og tjene millioner.


Hvorfor ikke skrive SirT sin biografi, gjøre den om til din roman, og tjene millioner på den?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hvorfor ikke skrive SirT sin biografi, gjøre den om til din roman, og tjene millioner på den?


Hadde ikke vært på langt nær like autentisk. Ingen kan forstå det sinnet der. Absolutt ingen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hadde ikke vært på langt nær like autentisk. Ingen kan forstå det sinnet der. Absolutt ingen.


Du har rett der. En annen mulighet er jo å skrive en psykologi-oppgave som vil revolusjonere alt som har med psykologi å gjøre, alt basert på sinnet ingen kan og noen sinne kommer til å forstå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Du har rett der. En annen mulighet er jo å skrive en psykologi-oppgave som vil revolusjonere alt som har med psykologi å gjøre, alt basert på sinnet ingen kan og noen sinne kommer til å forstå.


Hvis jeg tilbringer noen 1000 timer i privat samtale med ST om sinnet hans, så kanskje.

Men faen, det vil jeg ikke.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvis jeg tilbringer noen 1000 timer i privat samtale med ST om sinnet hans, så kanskje.

Men faen, det vil jeg ikke


Skjønner deg godt. Det er vel muligens en prosjekt som må fordeles på flere personer for å få en samlet vurdering, om noen orker å være med på det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Skjønner deg godt. Det er vel muligens en prosjekt som må fordeles på flere personer for å få en samlet vurdering, om noen orker å være med på det.


Melder du deg på prosjektet? Splitter profitten. 60/40. Jeg kom på ideen.

Hører på den norske klassikeren "Krabbeklo" av Bjørn Hellfuck nå, lyrikken får meg til å tenke på ST av en eller annen grunn.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Melder du deg på prosjektet? Splitter profitten. 60/40. Jeg kom på ideen.


Hvis vi får med noen personer til så er jeg med. Og helt greit med 60/40, satser på at inntektene av et sånt verk vil være såpass store at de 20% ikke utgjør noen forskjell for andre enn mine etterkommere.

Siterer Predator:
Hører på den norske klassikeren "Krabbeklo" av Bjørn Hellfuck nå, lyrikken får meg til å tenke på ST av en eller annen grunn.


Nå må jeg finne og høre på den bare for å se om jeg skjønner hvorfor.

Lagt til 2015-02-04 02:00:
Den får faktisk en til å tenke på ST. Merkelig nok.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hvis vi får med noen personer til så er jeg med. Og helt greit med 60/40, satser på at inntektene av et sånt verk vil være såpass store at de 20% ikke utgjør noen forskjell for andre enn mine etterkommere.


Jævla godt poeng.

Siterer ElGamer:
Nå må jeg finne og høre på den bare for å se om jeg skjønner hvorfor.


La meg vite om du også ser litt ST der.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
SirThomas, vil du har noen råd om hvordan du skal forholde deg til Martine hvis du vil ha henne som en kjæreste?

Og ikke høre på Predator og ElGamer, de er en gjeng med tomsinger.
  • 0
Siterer Predator:
Jævla godt poeng.


Bare å få med noen som er villige til å gjøre det uten å få noe av fortjenesten da. For bare oss to blir nok litt for lite, med mindre vi vil skrive oppfølgere om hvor påvirka/ødelagt vi ble av det arbeidet.

Siterer Jeppzki:
Og ikke høre på Predator og ElGamer, de er en gjeng med tomsinger.


Synes nå tomsinger var litt feil ord å bruke. Det høres bare så altfor mildt ut.

Siterer Predator:
La meg vite om du også ser litt ST der.


Jeg ser virkelig ST for meg der. Selv om jeg ikke helt vet hvorfor.
  • 0
Coutinhoooo
Coutinhoooo
Coutinhoooo
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Jeppzki:
SirThomas, vil du har noen råd om hvordan du skal forholde deg til Martine hvis du vil ha henne som en kjæreste?


Dette ble jo interessant!

Jeg er veldig klar over hvordan jeg skal forholde meg til henne, i hvert fall når sexlivet hennes blir dratt opp på habbo XD
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00