Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer The Cookiemonster:
I'm loving angels instead

Mvh. Robbie Williams


Killed by an angel.

Mvh. Sunny Day Real Estate
  • 0
Når i det rette sinn fant han ut at han skulle ta et bilde hvor han ser ut som en 70 talls action narkis

Mvh. Elektro Banana
  • 0
God kveld, godtfolk.

Mvh. Grallen

Lagt til 2015-04-15 23:10:
Siterer SirThomas:
Kom på IRC

Mvh. Rammstone


Faen, eksisterer den enda?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Filmkveld = Når man har på TV i bakgrunnen mens man har sex.

Mvh SirThomas
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
God kveld, Grallen. Noen av dagens spillnyheter eller liknende du ønsker å snakke om? Tror du f.eks. det er en Stormtrooper som vil avsløres på Star Wars sin instagram-konto?
  • 0
Siterer Grallen:
God kveld, godtfolk.

Mvh. Grallen


God aften Grallen!

Mvh. You know who

Lagt til 2015-04-15 23:16:
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Noen av dagens spillnyheter eller liknende du ønsker å snakke om?


Må i så fall oppdatere meg ganske kraftig. Har vært ute i hele dag med noen venner, så har liksom ikke fått sjekka ut noe enda. Så kan jo spørre hvilke nyheter du vil si har vært spesielle i dag.
  • 0
Personlig vil jeg si det har vært ganske stille i dag, noe som kanskje ikke er så rart med tanke på alle nyhetene vi har fått den siste tiden med Deus Ex, Mortal Kombat X sin lansering og mye mer. Samt at mange nok vil holde seg unna EAs avduking av Star Wars: Battlefront til helgen.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Noen av dagens spillnyheter eller liknende du ønsker å snakke om?


Har ikke fulgt så mye med på det som skjedd i dag. Har det kommet noen store nyheter.

Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Tror du f.eks. det er en Stormtrooper som vil avsløres på Star Wars sin instagram-konto?


Vel, hva annet kan det være?

Siterer SirThomas:
Jah, kom kom


Er der nå, begynner å bli ekstremt lenge siden.

Lagt til 2015-04-15 23:23:
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Deus Ex


Det ble vel bekreftet i dag at man kan spille gjennom hele greia uten å drepen noen. Å fytti som jeg gleder meg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dere sjeler mine tulleideer hver gang jeg slår til med noe rart.

Mvh. Palpatine
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Personlig vil jeg si det har vært ganske stille i dag, noe som kanskje ikke er så rart med tanke på alle nyhetene vi har fått den siste tiden med Deus Ex, Mortal Kombat X sin lansering og mye mer. Samt at mange nok vil holde seg unna EAs avduking av Star Wars: Battlefront til helgen.


Kan tenke meg det, skjedd en del de siste dagene. Også tas vel internett med storm til helga, når SW:Battlefront avdukes. Kommer til å bli svært!

Siterer Grallen:
Det ble vel bekreftet i dag at man kan spille gjennom hele greia uten å drepen noen. Å fytti som jeg gleder meg.


Kunne det under Human Revolution også, så forventet nesten det her og. Noe som alltid er positivt å se i slike spill!
  • 0
Skal innrømme at område i Human Revolution hvor man måtte drepe eller bli oppdaget plaget livskiten ut av meg som snikespillelsker.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kunne det under Human Revolution også, så forventet nesten det her og. Noe som alltid er positivt å se i slike spill!


Ja, forventet det jeg også, men det er godt å få det bekrefta. Traileren var jo ekstremt action-orientert. Dessuten så måtte man jo drepe bossene i HR, helt til de slapp Directors Cut-versjonen.

Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Skal innrømme at område i Human Revolution hvor man måtte drepe eller bli oppdaget plaget livskiten ut av meg som snikespillelsker.


Var ikke det bare under bosskampene? Har rundet det uten å bli oppdaget/drepe noen, og husker ikke andre områder enn de.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ja, og det var ikke akkurat godt mottat blant de fleste. Gikk så langt at de måtte innrømme de hadde leid inn folk spesielt for boss-kampene. Tviler på at de gjør det igjen, noe den siste tidens uttalelser også tyder på.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Ja, og det var ikke akkurat godt mottat blant de fleste.


Jau, det virket skikkelig malplassert.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Ja, forventet det jeg også, men det er godt å få det bekrefta. Traileren var jo ekstremt action-orientert. Dessuten så måtte man jo drepe bossene i HR, helt til de slapp Directors Cut-versjonen.


True, alt som er bekreftet er bra! Bossene måtte jo drepes, så lurer virkelig på hvordan det fikses i det nye Deus Ex.
  • 0
Siterer ElGamer:
så lurer virkelig på hvordan det fikses i det nye Deus Ex.


Nå er ikke jeg Deus Ex-expert (har kun spilt HR), men jeg mener at det gikk ann å unngå bossene helt i de tidligere spillene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tenker meg at de enten tar Metal Gear Solid-løsningen ved å la deg bruke ikkedødelige midler, eller at de, som Grallen sier lar deg unngå bosskampene i det store og hele. Setter dog pengene mine på det første siden det sjelden gir et godt resultat i slike spill å la spilleren slippe unna bosskamper. Kan ødelegge både rytmen i spillet, historien og mye mer.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Tenker meg at de enten tar Metal Gear Solid-løsningen ved å la deg bruke ikkedødelige midler, eller at de


Da bør de inkludere flere ikkedødelige våpen enn de gjorde i HR, ass. Men yeah, det funker jo bra i MGS, så da burde det funke i Deus Ex også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nå er ikke jeg Deus Ex-expert (har kun spilt HR), men jeg mener at det gikk ann å unngå bossene helt i de tidligere spillene.


Kan ikke si meg noe større ekspert enn deg. Så jeg har ingen kunnskap uten for HR.



Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Tenker meg at de enten tar Metal Gear Solid-løsningen ved å la deg bruke ikkedødelige midler, eller at de, som Grallen sier lar deg unngå bosskampene i det store og hele. Setter dog pengene mine på det første siden det sjelden gir et godt resultat i slike spill å la spilleren slippe unna bosskamper. Kan ødelegge både rytmen i spillet, historien og mye mer.


Da håper jeg de tar en MGS løsning. Det å unngå bosskamper kan jeg være greit så lenge de har en genial måte å tillate dette på. Noe som er tvilsomt, så setter nok penga på det samme som deg der Eirik. Blir nok en ikke dødelig måte å ta de ut på.
  • 0
HALLOOOOOO!
  • 0
halloen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
HALLOOOOOO!


Du har et sånt signaturhallo.

Siterer The Cookiemonster:
halloen


Du også.
  • 0
Hallo sa de. Hei sa jeg. Og alle levde lykkelig i alle sine dager døde.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirThomas:
Du har et sånt signaturhallo.


Må jo det når en åpner nattråden så ofte som jeg gjør!

Siterer Glorfindel:
Og alle levde lykkelig i alle sine dager døde.


#JustGameOfThronesThins
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00