Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden

Siterer ElGamer:
Må jo det når en åpner nattråden så ofte som jeg gjør!

Åpner Nattråden - forsvinner i en halvtime. Fucking logic.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Åpner Nattråden - forsvinner i en halvtime. Fucking logic.

Sa ingenting om å holde liv i den.
  • 0
Yoyo.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer ElGamer:
Sa ingenting om å holde liv i den.

Det er jo litt klassisk deg da, å bare forsvinne sånn.

Lagt til 2015-04-16 23:56:
Siterer Grallen:
Yoyo.

Yo.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Etter denne helgen kommer jeg til å i alle fall prøve på Star Wars-blackout. Eneste grunnen til at jeg så dagens teasertrailer var for å kunne gi dere nyheter. Som stor Star Wars fan tør jeg rett og slett ikke bygge opp for høye forventninger, noe som blir vanskelig med disse, av mitt syn, syyyykt gode teasertrailerene.

Hva med dere? Liker/spente på neste filmen eller spillet?
  • 0
Det er jo litt klassisk deg da, å bare forsvinne sånn.

Ja, er vel det. Ligger vel en del i det at jeg tviler på svar med engang, så starter gjerne opp med et eller annet spill i påvente av folk.

Siterer Grallen:
Yoyo.

Herro!

Lagt til 2015-04-17 00:12:
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Etter denne helgen kommer jeg til å i alle fall prøve på Star Wars-blackout. Eneste grunnen til at jeg så dagens teasertrailer var for å kunne gi dere nyheter. Som stor Star Wars fan tør jeg rett og slett ikke bygge opp for høye forventninger, noe som blir vanskelig med disse, av mitt syn, syyyykt gode teasertrailerene.

Du er ikke alene.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, er vel det. Ligger vel en del i det at jeg tviler på svar med engang, så starter gjerne opp med et eller annet spill i påvente av folk.

Lol.

Hva med dere? Liker/spente på neste filmen eller spillet?

Pleier å gjøre det med det meste av spill og filmer, for å være ærlig. Pleier f.eks. sjelden å sjekke forsiden her på siden lengre. Eneste jeg får med meg er noe av det som dukker opp på Face.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Men hva gjør folket da?
  • 0
Siterer ElGamer:
Men hva gjør folket da?

Hører på musikk, surrer og øver.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skal gjøre mitt ytterste for å ikke spoile noe for deg, Cookiemonster;) Tror de fleste andre i redaksjonen også er obs på å ikke spoile noe for dere.
  • 0
Skal gjøre mitt ytterste for å ikke spoile noe for deg, Cookiemonster;) Tror de fleste andre i redaksjonen også er obs på å ikke spoile noe for dere.

Sjekker ikke uansett, så det er null stress.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvordan får du vite om nye spill og filmer da?
  • 0
Hvordan får du vite om nye spill og filmer da?

Twitter, Face, venner. Jeg får jo med meg en del av det GR legger ut på face, jeg klikker bare veldig sjelden på det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Men hva gjør folket da?

Dauer som en helt mot sistebossen i Bloodborne.
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:Hvordan får du vite om nye spill og filmer da?

Twitter, Face, venner. Jeg får jo med meg en del av det GR legger ut på face, jeg klikker bare veldig sjelden på det.

Ah, slik. Da forstår jeg.

Bloodborne er heldigvis et godt eksempel på at man lærer av sine feil, Grallen;)
  • 0
Ah, slik. Da forstår jeg.

Hehe. Sjekket fremsiden oftere før, men i takt med den dalende spillinteressen min så sjekket jeg forsiden mindre og mindre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bloodborne er heldigvis et godt eksempel på at man lærer av sine feil, Grallen;)

Joda, men akkurat nå så går læringen treigt. Men men, det går da framover.
  • 0
Siden jeg ikke har vært så aktiv her før må jeg bare spørre; hvilke interesser har blitt viktigere for deg den siste tiden da?
  • 0
Siden jeg ikke har vært så aktiv her før må jeg bare spørre; hvilke interesser har blitt viktigere for deg den siste tiden da?

Vel, jeg har både gått over til å fokusere mer på skolen, mer trening (fra ingenting til flere ganger i uka), samt at er mer interessert i musikk nå.

Spillinteressen har nå gått litt oppover igjen, men det blir gjerne til at jeg spiller de samme spillene på nytt, og virkelig "fullfører" de. Jeg kjøper også betraktelig færre spill, og terskelen for at jeg kjøper spill er ganske høy nå.

Nå har nå vært på siden i fire år, så det ganske selvsagt at jeg har forandret meg fra den jeg var.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
hvilke interesser har blitt viktigere for deg den siste tiden da?

Nja, de har vært som de pleier egentlig, selv om spill-interessen økte igjen etter at Bloodborne kom. Det og interessen for anime går opp og ned om hverandre.
  • 0
Hører på musikk, surrer og øver

Øver på hva da?
  • 0
Spill er sunt vet du, Cookiemonster;) Er meget opptatt av ernæring og trening selv, men setter pris på de rolige stundene med spill på kvelden.

Godt å høre at Bloodborne, til tross for sin vanskelighetsgrad, har økt lidenskapen din, Grallen. Personlig har jeg planer om å fortsette med Naruto-tittingen min igjen snart etter å ha tatt pause ved Shippuuden 182 for å skaffe litt pusterom mellom sendte episoder og episoder jeg har sett igjen.
  • 0
hvilke interesser har blitt viktigere for deg den siste tiden da?

Kommer an på hvordan en definerer den siste tiden egentlig. Fotball er konstant en ting jeg både følger med på og nå som endelig snøen er borte kan spille for fullt igjen selv. Ellers er spillinteressen ganske høy for tiden, noe som ligger mye i det at jeg ikke har så mye annet å finne på når jeg nå er stuck på et fjell. Ellers har den en tendens til å variere veldig etter hva jeg ellers har å bruke tiden på.

Utover fotball og spilling, har jeg også en ganske stor interesse for både musikk og anime. Går aldri en dag uten musikk, og sjeldent en dag uten anime (dette kan da variere). Ellers har jeg vel interesser som kommer og går etter hva som skjer i livet mitt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Øver på hva da?

Nesten en time senere dukker'n opp ja.

Har prøve i historie og filosofi i morgen.

Spill er sunt vet du, Cookiemonster;) Er meget opptatt av ernæring og trening selv, men setter pris på de rolige stundene med spill på kvelden.

Hehe. Er du blitt Bernt Erik? Nei altså, jeg har rett og slett bare mistet litt av interessen. Har større vanskeligheter med å sette meg ned med spill nå enn før, og det blir mer til at jeg setter meg ned med litt "lettere" spill, som sportsspill, bilspill eller GTA. At jeg spilte gjennom AC Unity nylig er et hederlig unntak, og det klarte jo faktisk å engasjere meg. Synd at det engasjerte meg gjennom irritasjon over feilene Ubisoft gjorde i spillet, og hvor bra det kunne ha vært.

Lagt til 2015-04-17 01:59:
Siterer ElGamer:
Fotball

Jo, det også. Jeg følger som før med på mye fotball, samt litt amerikansk fotball.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Godt å høre at Bloodborne, til tross for sin vanskelighetsgrad, har økt lidenskapen din, Grallen.

From Software sine spill gjør en god jobb med det. Rundet også spillet nå. Latterlig sterk GOTY-kandidat. Tror kun at det er The Phantom Pain som kan overgå det for min del.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist