Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden

Batman Witcher og MGS er mer spill som tar tid. Og om det er noe jeg ikke har så er det tid, så spiller son regel litt lettere spill ala Battlefront og slikt
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Batman Witcher og MGS er mer spill som tar tid. Og om det er noe jeg ikke har så er det tid, så spiller son regel litt lettere spill ala Battlefront og slikt

Aha, da skjønner jeg.
  • 0
Moren min og teknologi altså. Mens jeg var nede for å lage meg mat hadde hun tydeligvis gått lei av "summingen" fra PS4-en, og hun fant dermed ut at det var et smart valg å rett og slett ta strømmen til PS4-en, fremfor å skru den av på et normalt vis. Som om ikke den PS4-en har nok problemer fra før, så vil jeg ikke ha korrupte filer eller i verste fall en ødelagt harddisk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Moren min og teknologi altså. Mens jeg var nede for å lage meg mat hadde hun tydeligvis gått lei av "summingen" fra PS4-en, og hun fant dermed ut at det var et smart valg å rett og slett ta strømmen til PS4-en, fremfor å skru den av på et normalt vis. Som om ikke den PS4-en har nok problemer fra før, så vil jeg ikke ha korrupte filer eller i verste fall en ødelagt harddisk.

Hater når foreldre gjør sånt. Hvorfor kan de liksom ikke tenke litt lenger enn å bare røske ut strømmen på alt de ikke forstår?
  • 0
Siterer ElGamer:
Hater når foreldre gjør sånt. Hvorfor kan de liksom ikke tenke litt lenger enn å bare røske ut strømmen på alt de ikke forstår?

Nei altså, for all del, ikke trykk på en av knappene på konsollen for å skru den, skru den heller av på idiotmåten.

Er samme med alt annet av teknologi i huset, er noe galt så er det jeg som må fikse det. Er det noe hun ikke forstår så er det jeg så må forklare det. Blir spennende når jeg etterhvert flytter ut, hah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nei altså, for all del, ikke trykk på en av knappene på konsollen for å skru den, skru den heller av på idiotmåten.

Vanskelig å trykke på knapper. Å ta strømmen fungerer så mye bedre, for da kanskje en ikke trenger å bry seg om det mer.

Er samme med alt annet av teknologi i huset, er noe galt så er det jeg som må fikse det. Er det noe hun ikke forstår så er det jeg så må forklare det. Blir spennende når jeg etterhvert flytter ut, hah.

Hehe, det kan bli spennende det. Spørs hvor lenge teknologi holder seg i det huset.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vanskelig å trykke på knapper. Å ta strømmen fungerer så mye bedre, for da kanskje en ikke trenger å bry seg om det mer.

Harde greier ja. Jeg ropte inn til henne og sa noe ala at det var jævelig smart å bare ta ut strømmen. Hun forklarte så at hun gjorde det fordi hun hørte en summelyd (les: vifta). når jeg avbrøt henne og sa "Du vet at du kunne ha ødelagt harddisken på den?" ble det brått stille. Forhåpentligvis tenker hun litt lenger neste gang.

Siterer ElGamer:
Hehe, det kan bli spennende det. Spørs hvor lenge teknologi holder seg i det huset.

Hun nevnte for en stund tilbake at hun skulle kjøpe et nettbrett. Jeg prøvde alt jeg kunne for å få henne til å droppe det, for jeg visste at hun ikke kom til å skjønne seg på den. Jeg er heller ikke spesielt god på det, og spesielt ikke den tableten hun kikket på.

Hun endte etterhvert opp med å skaffe en Nokia Lumia eller noe i den duren. I to uker etterpå måtte jeg nærmest hjelpe henne daglig med den fordømte telefonen. Nå skjønner jeg uansett at hun slet med den telefonen, for det var mye som ikke ga mye mening for meg heller, som er vant til Android. Klassisk at hun skaffet en ny telefon når hun endelig hadde forstått mesteparten av telefonen sin (en eller annen crappy Samsung-modell).
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Harde greier ja. Jeg ropte inn til henne og sa noe ala at det var jævelig smart å bare ta ut strømmen. Hun forklarte så at hun gjorde det fordi hun hørte en summelyd (les: vifta). når jeg avbrøt henne og sa "Du vet at du kunne ha ødelagt harddisken på den?" ble det brått stille. Forhåpentligvis tenker hun litt lenger neste gang.

Det blir fort stille når du forklarer hva som kan skje. Ganske greit for min del som har foreldre som vet sånt. I alle fall etter at jeg kjefte muttern huden full etter å ha revet ut kontaktet en god stund tilbake i tiden. Så der har jeg nok ganske flaks, selv om jeg må hjelpe til med ting i ny og ne.

Hun nevnte for en stund tilbake at hun skulle kjøpe et nettbrett. Jeg prøvde alt jeg kunne for å få henne til å droppe det, for jeg visste at hun ikke kom til å skjønne seg på den. Jeg er heller ikke spesielt god på det, og spesielt ikke den tableten hun kikket på.

Haha, vel greit å få henne til å droppe det da.

Hun endte etterhvert opp med å skaffe en Nokia Lumia eller noe i den duren. I to uker etterpå måtte jeg nærmest hjelpe henne daglig med den fordømte telefonen. Nå skjønner jeg uansett at hun slet med den telefonen, for det var mye som ikke ga mye mening for meg heller, som er vant til Android. Klassisk at hun skaffet en ny telefon når hun endelig hadde forstått mesteparten av telefonen sin (en eller annen crappy Samsung-modell).

Gud, er det mulig. Kanskje like greit å flykte fra det?
  • 0
Siterer ElGamer:
Det blir fort stille når du forklarer hva som kan skje. Ganske greit for min del som har foreldre som vet sånt. I alle fall etter at jeg kjefte muttern huden full etter å ha revet ut kontaktet en god stund tilbake i tiden. Så der har jeg nok ganske flaks, selv om jeg må hjelpe til med ting i ny og ne.

Heldigvis har ikke faren min holdt på slik, han har som regel bare latt den stå, så kan jeg heller skru den av. Er ikke sånn at han er så teknologisk avansert eller interessert, men han skjønner såpass at det å bare nappe ut strømmen sjelden er en spesielt god løsning.

Siterer ElGamer:
Haha, vel greit å få henne til å droppe det da.

Hun endte jo opp med noe nesten like ille da, heh. Kunne hun ikke bare gått for en telefon som jeg eller broren min har noe kjennskap til, slik at vi kan hjelpe henne fort og effektivt, eventuelt bare lære henne det? Samsung-telefonen hun hadde var jo grei slik, for broren min hadde hatt en Samsung-telefon tidligere, og den var ikke så ulik fra min heller. Den telefonen sugde jo riktignok, så at hun byttet den ut var greit nok, men hun måtte jo ta den telefonen som ingen hun kjenner har noen erfaring med.

Siterer ElGamer:
Gud, er det mulig. Kanskje like greit å flykte fra det?

Jeg grøsser over tanken av å måtte hjelpe henne over telefonen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Heldigvis har ikke faren min holdt på slik, han har som regel bare latt den stå, så kan jeg heller skru den av. Er ikke sånn at han er så teknologisk avansert eller interessert, men han skjønner såpass at det å bare nappe ut strømmen sjelden er en spesielt god løsning.

Bare en forstår såpass så er jo det bra. Å nappe ut strømmen skal ikke gjøres med mindre et eller annet går til helvete ellers.

Hun endte jo opp med noe nesten like ille da, heh. Kunne hun ikke bare gått for en telefon som jeg eller broren min har noe kjennskap til, slik at vi kan hjelpe henne fort og effektivt, eventuelt bare lære henne det? Samsung-telefonen hun hadde var jo grei slik, for broren min hadde hatt en Samsung-telefon tidligere, og den var ikke så ulik fra min heller. Den telefonen sugde jo riktignok, så at hun byttet den ut var greit nok, men hun måtte jo ta den telefonen som ingen hun kjenner har noen erfaring med.

Ja, hvorfor ikke gå for noe du eller broren din kunne ha lært henne litt om. Så blir jo alltid like morsomt når de bytter til noe helt annet igjen da, som ingen har noen erfaring med.

Jeg grøsser over tanken av å måtte hjelpe henne over telefonen.

Hahaha! Ille nok å hjelpe face to face, men over telefon blir jo sånt jævlig.

Men nå vil jeg sove, så god natt Kake.
  • 0
Godt å se at jeg ikke er den eneste som har disse samtalene hjemme - for min mor truet med å bare slå av hele strømmen på rommet mitt, mens PS4'en fortsatt sto på, fordi jeg nektet å slå av alt det teknologiske på rommet når hun ba meg om det fordi hun skulle sove.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått Du skal SOVE om natten, som andre normale mennesker.

Endte bare med at jeg slo den av så hun fikk den fordømte viljen sin.
  • 0
God kveld.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
God kveld.

God kveld Grallen. Sup?
  • 0
Spiller Bloodborne, jobber med platina-trofe. Duda?
  • 0
Kjøpte meg The Jersey Devil idag for å se om jeg finner filmverdens svar på ElGamer.
  • 0
Siterer Grallen:
Spiller Bloodborne, jobber med platina-trofe.

Ohh, Nice!

Siterer Grallen:
Duda?

Lite, går i litt musikk, surrer på nettet og laster inn en ny anime-episode.
  • 0
halloen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
halloen

Heyo Cookie!
  • 0
Siterer ElGamer:
Heyo Cookie!

Sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Ohh, Nice!

Nja, det trofeet jeg jobber med nå er så tidskrevende og kjedelig.

Siterer ElGamer:
laster inn en ny anime-episode.

Hva ser du på?
  • 0
Sup?

Siterer ElGamer:
Lite, går i litt musikk, surrer på nettet og laster inn en ny anime-episode.

Pluss at jeg straks skal se en episode av Game of Thrones med fattern.

Lagt til 2015-04-22 00:04:
Siterer Grallen:
Nja, det trofeet jeg jobber med nå er så tidskrevende og kjedelig.

Hva går det ut på da?

Siterer Grallen:
Hva ser du på?

Mahouka Koukou no Rettousei.
  • 0
Siterer ElGamer:
Pluss at jeg straks skal se en episode av Game of Thrones med fattern.

Nice. Selv spiser jeg litt akkurat nå, mens jeg hører på musikk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Hva går det ut på da?

Må ta en boss. Men man må gjøre så forbaska mye farming og sånt for å komme til den. Tar så jævla lang tid.

Siterer ElGamer:
Mahouka Koukou no Rettousei.

Er den god?
  • 0
Nice. Selv spiser jeg litt akkurat nå, mens jeg hører på musikk.

Et lite nattmåltid?

Siterer Grallen:
Må ta en boss. Men man må gjøre så forbaska mye farming og sånt for å komme til den. Tar så jævla lang tid.

Aha, skjønner at det kan bli tidskrevende og kjedelig.

Siterer Grallen:
Er den god?

Jeg synes den er god, muligens litt treig.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00