Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden

Lurer på om jeg skal se enda en film, mens jeg først er i gang etter å ha sovet hele dagen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Flying Patrick! 9/11 conspiracy confirmed!

9/11 would watch again.

Siterer SirThomas:
etter å ha sovet hele dagen.

Imponerende.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Lurer på om jeg skal se enda en film, mens jeg først er i gang etter å ha sovet hele dagen.

Hmm, så vanlig dag med andre ord.

Siterer The Cookiemonster:
9/11 would watch again.

https://youtu.be/BgQNJ0tQX-s?t=16s
  • 0
Siterer ElGamer:
https://youtu.be/BgQNJ0tQX-s?t=16s

George W. Bush approves.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Hmm, så vanlig dag med andre ord.

NEI! Har sett The Jersey Devil, og du blir syk inn til sjelen av den! I hvert fall hvis du er Glorfindel.
  • 0
George W. Bush approves.

Osama Bin Laden approves that George W. Bush approves.

Siterer SirThomas:
NEI! Har sett The Jersey Devil, og du blir syk inn til sjelen av den! I hvert fall hvis du er Glorfindel.

Whæt?
  • 0
Siterer ElGamer:
Whæt?

Han tror på sånne ting, som Loch Ness Monsteret. Gjør du?
  • 0
Siterer SirThomas:
Han tror på sånne ting, som Loch Ness Monsteret. Gjør du?

Ser ikke bort ifra at noe sånt kan finnes.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ser ikke bort ifra at noe sånt kan finnes.

Tror det har litt med håpet ditt rundt det du er glad i.

Wow, jeg slet nok når det gjaldt å få satt opp en visning av The Raid 2, men han fyren jeg var hos når jeg møtte Martine har virkelig stått på med dette her:

https://www.facebook.com/events/1045760238771465/
  • 0
Siterer SirThomas:
Wow, jeg slet nok når det gjaldt å få satt opp en visning av The Raid 2, men han fyren jeg var hos når jeg møtte Martine har virkelig stått på med dette her:

https://www.facebook.com/events/1045760238771465/

HAHAHAHAHAHA!

Siterer SirThomas:
Tror det har litt med håpet ditt rundt det du er glad i.

For en fryktelig nedlatende måte å svare meg på da...
  • 0
Siterer ElGamer:
HAHAHAHAHAHA!

Var det så morsomt?

Siterer ElGamer:
For en fryktelig nedlatende måte å svare meg på da...

Hvorfor det? Når du som menneske er så inni universer som Ringenes Herre og Game of Thrones, er det ikke rart at du er mer åpen for muligheten til at det finnes mer enn logikken kan forsvare, enn hvis du hadde.. tja, hatet fantasy.

Enig?
  • 0
Siterer SirThomas:

Han som står bak det surret der? Haha.

Hvor fantastisk ville det ikke vært hvis personen som skulle finne alle sammen bare dro hjem?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Snakk om å blande seg inn. Er med i en gruppe på face, Kjæreste ønskes.

Så er det altså en som har "introdusert" en jente med følgende beskrivelse:

*Navn på jente* søker menn som er flink til å lage mat fordi ho ikke greier å lage mat sjæl men ho er veldig flink til å gi lapdance og det kan jeg garantere dere på at ho er! Uttrykksikonet grin
Gutter kommenter alder og hva dere syntes om ho i kommentarfeltet og den som ho liker snakker ho med!

Rett under kommenterer hun selv: Dere må like pikk i rumpa også hhh

Så er det en stakkarslig fyr (Lars) som prøver seg: Hei! Jeg er 17år og blir 18år snart. Syns du var veldig Pen og Fin og søt! Rett og slett Perfekt - Legg meg til på Facebook og snapchat?

Og så kommer han som har introdusert henne med et sikkerhetsspørsmål: Lars liker du å fikk pikk i rompa av ho?

Så svarer stakkars Lars: Hvordan det?

Da kunne jeg ikke dy meg med å svare: It's in the goddamn contract!

Lagt til 2015-04-23 02:37:
Han som står bak det surret der? Haha.

Haha, du har lagt merke til det?

Hvor fantastisk ville det ikke vært hvis personen som skulle finne alle sammen bare dro hjem?

Én person til å finne over 5k folk, heh.
  • 0
Siterer SirThomas:
Var det så morsomt?

Ja.

Siterer SirThomas:
Hvorfor det?

Fordi det svaret der var ekstremt arrogant og nedlatende ovenfor mine tankegang uten å i det hele tatt å hørt på hvorfor jeg svarte som jeg svarte.

Siterer SirThomas:
Når du som menneske er så inni universer som Ringenes Herre og Game of Thrones, er det ikke rart at du er mer åpen for muligheten til at det finnes mer enn logikken kan forsvare, enn hvis du hadde.. tja, hatet fantasy.

Det hadde kunnet stemme for en person som ikke klarer å skille fantasy-universer fra det vi lever i til vanlige, noe som overhode ikke er tilfellet her.

Siterer SirThomas:
Enig?

Nei, men aller mest nå fordi at du har irritert meg og jeg ønsker at du faller ned i et hull og må forbli der til du dør.
  • 0
Siterer ElGamer:
Fordi det svaret der var ekstremt arrogant og nedlatende ovenfor mine tankegang uten å i det hele tatt å hørt på hvorfor jeg svarte som jeg svarte.

Du legger bare veldig mye i det.

Siterer ElGamer:
Det hadde kunnet stemme for en person som ikke klarer å skille fantasy-universer fra det vi lever i til vanlige, noe som overhode ikke er tilfellet her.

Så da tror du ikke på det.

Siterer ElGamer:
Nei, men aller mest nå fordi at du har irritert meg og jeg ønsker at du faller ned i et hull og må forbli der til du dør.

Well that ain't gonna happen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Du legger bare veldig mye i det.

Ikke overraskende mener du det.

Siterer SirThomas:
Så da tror du ikke på det.

Sa jeg at jeg ikke tror på det?

Siterer SirThomas:
Well that ain't gonna happen.

Unfortunately no. If I want it done, then I have do to it myself.
  • 0
Siterer SirThomas:
Haha, du har lagt merke til det?

Naturligvis. Den nevnte IKEA-en er også den nærmeste for min del, selv om den er et stykke unna.

Siterer SirThomas:
Én person til å finne over 5k folk, heh.

Joa, men likevel. Hvorfor fantastisk ville det ikke vært om den eller de som skulle lete bare dro, slik at de som gjemte seg ikke ble funnet av noen?

Siterer SirThomas:
Er med i en gruppe på face, Kjæreste ønskes.

Det virket jo absolutt ikke desperat.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Naturligvis. Den nevnte IKEA-en er også den nærmeste for min del, selv om den er et stykke unna.

Med andre ord har du ikke tenkt å dra dit.

Hvorfor fantastisk ville det ikke vært om den eller de som skulle lete bare dro, slik at de som gjemte seg ikke ble funnet av noen?

Ansatte hadde nok tatt dem ut én etter en.

Det virket jo absolutt ikke desperat.

Ble lagt til ufrivillig av en kompis - så pass deg du, før jeg legger deg inn, og da har du valget mellom å melde deg ut, se på alt pisset som blir lagt ut der, eller tja, knuse selvtilliten til enkelte.

Siterer ElGamer:
Ikke overraskende mener du det.

Ekstremist.

Siterer ElGamer:
Sa jeg at jeg ikke tror på det?

Du ga en klar indikering på at du ikke hørte til i tilfellet av folk som ikke klarer å skille fantasi og virkelighet, du kan ikke være i Midgard.

Siterer ElGamer:
Unfortunately no. If I want it done, then I have do to it myself.

Til og med Fred Flintstone klarte å unngå det hullet.
  • 0
Siterer SirThomas:
Med andre ord har du ikke tenkt å dra dit.

Ikke i det hele tatt.

Siterer SirThomas:
Ble lagt til ufrivillig av en kompis - så pass deg du, før jeg legger deg inn, og da har du valget mellom å melde deg ut, se på alt pisset som blir lagt ut der, eller tja, knuse selvtilliten til enkelte.

Da melder jeg meg ut.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da melder jeg meg ut.

Det virket som et ganske forhastet valg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ekstremist.

Mulig.

Siterer SirThomas:
Du ga en klar indikering på at du ikke hørte til i tilfellet av folk som ikke klarer å skille fantasi og virkelighet, du kan ikke være i Midgard.

Sa det ja, men det betyr heller ikke at jeg ikke kan tro på at det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi kan forklare per i dag. Hvem vet hva som faktisk skjuler seg i Loch Ness (om det er noe der), hva som skjuler seg på den mengden med hav vi ikke har utforsket? Trenger ikke å være bundet av fantasy og sånt for å lure på hva som skjuler seg i vår verden.

Siterer SirThomas:
Til og med Fred Flintstone klarte å unngå det hullet.

Nå har jeg ikke spesifisert noe om hullet, annet at det er et hull. Så hvordan du allerede vet så mye om det er merkelig.

Anyway, så stikker jeg nå. G'night Kake, drop dead SirT.
  • 0
Siterer ElGamer:
drop dead

lol.

God kveld.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
God kveld.

God kveld Kake.
  • 0
Siterer ElGamer:
God kveld Kake.

Sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sup?

Sitter og gamer Dragon Age: Inquisition, laster inn en nye episode av en anime og ellers surrer bort tid med internett og musikk. Der da?
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist