Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden

Siterer The Cookiemonster:
Mye forskjellig der ja.

Yeah, så har i alle fall litt å velge i mellom.

Siterer SirThomas:
Nå tror jeg det er på tide å gå ned på bensinstasjonen.

Gjør det du, så stikker jeg. For nå skal jeg sove. G'night!
  • 0
Andre kvelden på rad at jeg er førstemann. Lenge siden sist, gitt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vil du klare tre?
  • 0
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Vil du klare tre?

Har ikke noe mål om det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bra det.Synes "FIRST!"-kommentarer begynner å bli litt dryge Må ha litt substans;D
  • 0
Andre kvelden på rad at jeg er førstemann. Lenge siden sist, gitt.

Må feire dette.
  • 0
Hipp hipp
  • 0
Bra det.Synes "FIRST!"-kommentarer begynner å bli litt dryge Må ha litt substans;D

Til mitt forsvar så skrev jeg ikke "FIRST!" eller noe den duren. Jeg kom bare til å tenke på tiden da moderatorene måtte åpne og stenge tråden hver dag, haha.

Siterer ElGamer:
Må feire dette.

Absolutt. Regner med at du spanderer?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hipp hipp

HURRA!

Lagt til 2015-04-25 00:11:
Absolutt. Regner med at du spanderer?

Sure. Hva ønsker du at skal skje?
  • 0
Nå har jeg havnet i en situasjon som er GTA i et nøtteskall. Mens jeg ventet med å ta et oppdrag (så på noe på pc-en) så forsøkte jeg å ta en donut med Maserati-lookalike-bilen jeg kjørte. Donuten ble såpass strøken at jeg måtte ta bilde av den, men det endte opp med at jeg punkterte begge bakdekkene. Derfor fant jeg ut at jeg skulle punktere de to andre, samt dekorere bilen med kulehull.

Etter litt for mange kulehull så sprengte bilen, og da kom naturligvis politiet. Det opprinnelige forsøket på å gjemme meg fra dem gikk i dass, så derfor måtte jeg drepe dem, før jeg forsøkte å stikke av i en politibil. Med flere helikoptre og biler på slep så klarte jeg å rømme ned fra demningen og til et sted jeg visste det var et angrepshelikopter like i nærheten. Jeg klarte deretter å skaffe meg et lite pusterom til å klatre opp på bygningen helikopteret stod på, og fikk dermed kommet meg inn i det. Med tre helikoptre på slep ble det derimot en del kulehull i helikopteret, og de fløy såpass nære at jeg ikke fikk skutt de ned. Dermed forsøkte jeg å rømme, og jeg klarte med et ganske skadet helikopter å rømme til flyplassen, hvor jeg trodde at jeg hadde en jet stående. Det hadde jeg tydeligvis ikke, for der stod det et sjøfly. Sjøflyet ble byttet ut med en tank, og jeg skjøt meg deretter vekk fra flyplassen med hjelp av den. Litt senere innså jeg at et fly trolig er min beste mulighet til å rømme, så nå er jeg ved flyplassen igjen med 5 stjerners wanted level.

Alt dette fordi jeg ikke gadd å ta et oppdrag med en gang.

Lagt til 2015-04-25 00:22:
Siterer ElGamer:
Sure. Hva ønsker du at skal skje?

Jeg tar gjerne imot store pengegaver. Du kan sikkert kamuflere de som dyre klokker og andre verdigjenstander hvis du skal gå helt FIFA.

Lagt til 2015-04-25 00:23:
Faen. Der døde jeg, 100 meter fra flyplassen. Fordømte tanken sprengte.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Var ikke ment mot deg, Cookie. Når du skriver fortsetter du gjerne en dialog, mens mange andre "FIRST!"-postere hører man ikke fra etterpå Håper du hadde en fin opplevelse under det som høres ut som en hyggelig politijakt forresten.
  • 0
Var ikke ment mot deg, Cookie.

No offense taken.

Håper du hadde en fin opplevelse under det som høres ut som en hyggelig politijakt forresten.

Skulle gjerne vært foruten den. Planen min gikk liksom i dass, for jeg ble ikke kvitt dem.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Alt dette fordi jeg ikke gadd å ta et oppdrag med en gang.

Haha, klassisk GTA.

Jeg tar gjerne imot store pengegaver. Du kan sikkert kamuflere de som dyre klokker og andre verdigjenstander hvis du skal gå helt FIFA.

Hva med et stort gratulerer og en brus om jeg en gang møter deg?

Men burde nok ta kvelden snart. Må faen meg opp 05.45...
  • 0
Siterer ElGamer:
Haha, klassisk GTA.

Hah, ja.

Siterer ElGamer:
Hva med et stort gratulerer og en brus om jeg en gang møter deg?

Deal.

Siterer ElGamer:
Men burde nok ta kvelden snart. Må faen meg opp 05.45...

Haha, ouch. Hvorfor så tidlig?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Deal.

Good, så får tiden vise om det blir noe av det.

Haha, ouch. Hvorfor så tidlig?

Ut på tur kan en vel si. Skal bli med ei venninne til Kongsberg fordi ho skal noe der, og ho ville ikke reise alene.
  • 0
Gentleman.
  • 0
Siterer ElGamer:
Good, så får tiden vise om det blir noe av det.

Vi får se.

Siterer ElGamer:
Ut på tur kan en vel si. Skal bli med ei venninne til Kongsberg fordi ho skal noe der, og ho ville ikke reise alene.

Også til Kongsberg av alle steder da. Kan ikke huske at jeg har dratt til Kongsberg på eget iniativ i hele mitt liv, dritkjedelig der. Drammen har langt mer av interesse.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gentleman.

Noen ganger angrer jeg på at jeg er det...

Også til Kongsberg av alle steder da. Kan ikke huske at jeg har dratt til Kongsberg på eget iniativ i hele mitt liv, dritkjedelig der. Drammen har langt mer av interesse.

I know. Og jeg må stå opp om 4 timer...
  • 0
Siterer ElGamer:
I know. Og jeg må stå opp om 4 timer...

Høres ut som en særdeles dårlig deal i mine ører.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

Yeah, men hvorfor ikke liksom. Har ingenting annet å finne på, så får vel lide meg gjennom å stå opp tidlig en dag.

Lagt til 2015-04-25 02:01:
Så jeg legger meg nå. God natt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Yeah, men hvorfor ikke liksom. Har ingenting annet å finne på, så får vel lide meg gjennom å stå opp tidlig en dag.

Forslag: sove, for så å stå opp betydelig senere enn 05:45. Så kan du finne på noe som ikke innebærer en lang biltur ned til et særdeles lite spennende sted for å gjøre noe jeg ikke kan tenke meg at er veldig spennende.

Lagt til 2015-04-25 02:03:
Siterer ElGamer:

God natt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Damn, hver gang jeg ser det nye profilbildet til ElGamer, tror jeg at det er HeXy av en eller annen grunn.

For en dag igår, stod opp 01:00, gikk ned på bensinstasjonen og bestilte meg hamburger klokken 04:50, traff en fyr jeg kjente randomly, brukte lang tid opp igjen, brukte X antall timer på noe jeg ikke husker, slo på en film jeg aldri fikk sett ferdig, timene gikk, jeg skulle prøve å sove, helt til det ringte en chick og spurte om jeg kunne gjøre henne en tjeneste, brukte 1-2 timer på det, før jeg endelig kunne gå hjem og legge meg igjen.

Wiped out helt frem til klokken 02:45 idag, var heldigvis smart nok til å sove videre til rundt 06:30, og fant det for godt å skrive dette. Sånn, nå får vi gripe lørdagen!

Siterer ElGamer:
Btw, må jeg nå klage litt på at serien jeg har sett på de siste dagene er ferdig og ender med en sånn åpen slutt. Faen som jeg hater det!

Så visst ikke den der før nå - animeserie regner jeg med?

Siterer ElGamer:
Skal bli med ei venninne til Kongsberg fordi ho skal noe der, og ho ville ikke reise alene.

#LadiesMan

Andre burde lære av dette.

Drammen har langt mer av interesse.

#Predztown

Siterer ElGamer:
Noen ganger angrer jeg på at jeg er det...

Don't we all?

Aldri en dårlig deal når noen står i gjeld til ElGamer.

Siterer ElGamer:

Fikk snap for 52 minutter siden, så jeg kan bekrefte at han har stått opp.

Hm, jeg vurderer å legge meg igjen.
  • 0
Tre på rad.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tre på rad.

Gratulerer, skylder jeg deg også noe mer enn en brus om vi møtes?
  • 0
Siterer ElGamer:
Gratulerer, skylder jeg deg også noe mer enn en brus om vi møtes?

Takk. Sjokolade.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00