Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden

A New night, and no life.
  • 0
Haha, er tydelig at en del nettsider får mer trafikk en forventet i kveld.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Haha, er tydelig at en del nettsider får mer trafikk en forventet i kveld.

Jepp, og jeg skaffet meg PS4! Veldig glad for at CDON klarte seg illøpet av den første timen
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jepp, og jeg skaffet meg PS4!

Grattis! Har du kjøpt med noen spill, eller?
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jepp, og jeg skaffet meg PS4! Veldig glad for at CDON klarte seg illøpet av den første timen

Frister å gjøre det samme, men må utsette det av flere grunner.
  • 0
Siterer Grallen:
Grattis! Har du kjøpt med noen spill, eller?

Diablo 3, Rayman Legends og MGS5
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Tjoho, er folk våkne eller?
  • 0
Andre som ser på AGDQ? Kingdom Hearts 1.5 HD speedrunen nå er veldig underholdende.
  • 0
Siterer Grallen:
Andre som ser på AGDQ? Kingdom Hearts 1.5 HD speedrunen nå er veldig underholdende.

Haha, ser på det i ny og ne, men blitt lite tid i det siste. Men dette burde jo sjekkes.
  • 0
Siterer Grallen:
Tjoho, er folk våkne eller?

Nei.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Siterer Grallen:Tjoho, er folk våkne eller?

Nei.

Natta!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Nei.

Tydeligvis ikke.
  • 0
Bra liv i nattråden som vanlig, slik vi liker det.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hallo? Er det noen her?
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Nei det er ingen her.
  • 0
Ahoy'hoy.
Predator.
  • 0
Joda. Det er folk her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Pleide det å være mange flere folk her før?
Predator.
  • 0
Denne tråden har over 2000 sider. Om det hadde vært samme aktivitet som nå her konstant ville det tatt 20 år å komme opp i så mange sider i én tråd.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skjønte hvor forferdelig lat kommentaren min var sekundet jeg publiserte. Beklager.
Predator.
  • 0
Når jeg ikke er ute til havs og laster ned Friends ulovlig, som en ekte pirat, sitter jeg som regel hjemme og stirrer stygt på naboene mine.
  • 0
Noen som trenger en pirat? Selger mine tjenester billig. First Mate.
Predator.
  • 0
Natta til nattråden.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Natta.
Predator.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00