Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden

Siterer JoEy_Odd:
slutt å siter meg Predator

Just stating facts.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Så hva gjør folk annet enn å skrive på nattråden?
Jeg sitter og korrekturleser mens jeg har på TVen i bakgrunnen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Predator:
Just stating facts.

vel, jeg snapper ihvertfall med klær på...
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg prøver å lese til prøve, men denne jævla siden her distraherer meg. Damn you, GR!
  • 0
Siterer Strategist:
Citerer ElGamer å hva gjør folk annet enn å skrive på nattråden? Jeg sitter og korrekturleser mens jeg har på TVen i bakgrunnen.

Multitasking på høyt nivå med andre ord
  • 0
Siterer Predator:
Jeg prøver å lese til prøve, men denne jævla siden her distraherer meg. Damn you, GR!

lese til prøve? hva skjedde med Predator to #1?
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
vel, jeg snapper ihvertfall med klær på...

Ikke vits i å late som om ikke de hete snapsa ikke skjedde.
  • 0
Siterer Predator:

Det betyr at vi lykkes med å være interessante.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Predator:

Fack prøve! Nå ofrer jeg nattesøvn og livet mitt for å hjelpe deg i Predator #1 kampanjen, så får du ofre prøva de
  • 0
Siterer Predator:

Det virker som dere er ganske åpne om det.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
lese til prøve? hva skjedde med Predator to #1?

Predator to #1 lever i beste velgående. Hva ser det ut som?

Siterer Strategist:
Det betyr at vi lykkes med å være interessante.

Ja. Nattråden på GR - helps people everywhere not read for important tests
  • 0
Siterer Predator:

jeg vet virkelig ikke hvafornoe det er du snakker om
  • 0
Siterer Predator:
Predator to #1 lever i beste velgående. Hva ser det ut som?

Du kommer aldri til å havne i nærheten av førsteplass.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Vi klarer tilogmed å aktivisere Joey på andre siden av kanalen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Fack prøve! Nå ofrer jeg nattesøvn og livet mitt for å hjelpe deg i Predator #1 kampanjen, så får du ofre prøva de

Ser det ut som om jeg ikke er aktiv eller?
  • 0
Siterer Strategist:
Vi klarer tilogmed å aktivisere Joey på andre siden av kanalen.

hæ? hvorfor er navnet mitt der?
  • 0
Du gjør det veldig bra Predator.

Lagt til 2013-04-15 23:18:
Siterer JoEy_Odd:
hæ? hvorfor er navnet mitt der?
Du sa du befant deg i England for tiden.
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Du kommer aldri til å havne i nærheten av førsteplass.

Have faith, you must.

Siterer Strategist:
Du gjør det veldig bra Predator.

Tusen takk. Betyr mye når det kommer fra 1000-poengsmannen med hatt.
  • 0
Jeg tror min neste blogg skal omhandle Strategist. En slags hyllest til det mest opplyste mennesket her inne.
  • 0
Siterer Strategist:
Du sa du befant deg i England for tiden.

åja, ja... skjønner fortsatt ikke hva du snakker om, men det er sikkert fordi du er så velformulert
  • 0
Vurderer å skrive en blogg om operasjon "Predator for #1". Alt for å styrke poengene.
  • 0
Siterer Predator:
Tusen takk. Betyr mye når det kommer fra 1000-poengsmannen med hatt.

Jeg er ganske sikker på at Strategist ikke lenger vil være den eneste med over 1000 poeng etter morgenens oppdatering. I'm coming for your record, man.
  • 0
Nyhetene fra Boston er ganske forstyrrende.
  • 0
Ja, følger med på det atm, Strategist.
  • 0
Siterer Predator:
Vurderer å skrive en blogg om operasjon "Predator for #1". Alt for å styrke poengene.

prøv å ikke rippe off min pågående bloggserie fullstendig da kjære deg
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00