Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan fant du GR-nettsiden?

Tenkte kansje at det var litt morsomt å vite hvordan andre fant siden her!
Regner med det...
Så la meg bygynne:
Jeg fant GR siden en gang jeg leste bladet, så tenkte jeg kansje Gamereactor har en nettside?
Jeg kobla meg opp mot internett og bang, så var siden foran meg.

I starten var jeg mest på siden, ikke på forumet, altså, jeg skrev leserbrev, leste leserbrev, artikler, andmeldelser osv.
Det var vel sånn ca i slutten av Januar 2006 at jeg begynnte å skrive på forumet.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Jeg ble introdusert til siden av Braxboy for et par år siden
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
Tror nok det var bladet, ja... Men tok litt tid før jeg brukte den ordentlig. Først var jeg bare innom en gang i blandt. Så begynte jeg med WoW, og gjorde ikke annet. Nå er jeg et skikkelig forum troll!
  • 0
jalland fortalte meg om den
  • 0
Jeg husker at jeg lette etter en nettside for spill på norsk. Mener å huske at dette var tilbake i 2000, muligens tidligere. Det var i alle fall da Egmont var eier. Så da søkte jeg på google, eller kanskje altavista, og fant GR. Siden har jeg blitt værende her.
beLIEve
  • 0
Det er lenge siden eg fant gr.. De het jo ikje det før. hvis eg ikje husker feil hetter det spillmagasinet eller noe i den duren før... De solgte et blad det kostet rundt 60kr så fikk du med en demo cd... Så det er kanon mangen år siden. Så eg har følg GR fra begynnelsen
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Hva prater du om Jalapnos? Gr har alltid hett GR, og har aldri kostet penger eller gitt ut Demo-CDer.

Men men, jeg fant siden ved å lese om den i bladet. Jeg fant bladet aller første gang på en musikkverket butikk.
  • 0
Skulle kjøpe mitt første spill, da ble jeg introdusert til både dataverdenen og Gamereactor samtidig! En ganske grei dag altså, en av de bedre. ^.^
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
Hmm... Brukeren "naked snake" fortalte meg om siden. Han henger ikke rundt her på GR mer fordi han har begynt å spille WoW
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Fant den i bladet....
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Fili
  • Fili
Fant siden for leeenge siden. Rundt omkring 2001, men beygnte først å henge på forumet i første kvartal av 2005.
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Jeg fant det i bladet for noen år siden...
Be one with the lagg.
  • 0
Jeg fant det i bladet rundt 2000 eller no.. LoL var 6 år!
Men det tok lang tid før jeg begynte å henge på Forumet.
Husker jeg gikk inn på siden nesten hver dag for å lese nyhetene.
rayray.
  • 0
Fant den i bladet en eller annen gang
WFC: 7022-1526-5916-5164 Send PM eller kontakt meg på en måte hvis du legger meg til
  • 0
Fikk vite det av en kompis.._RED_
  • 0
Det var bladet som introduserte meg for siden ja .. Var på siden i mange år før jeg gikk inn på forumet, i 2005 en eller annen gang ..
Veni vidi vici
  • 0
Begynnte her når det første bladet var i butikkene. Men har brukt forumet kun de siste 2-3 årene.
Skal ej rive dej eit nytt rævhål? :O
  • 0
Det er noen år siden, og siden jeg er jente er det ikke mange jeg kjenner som har samme interesse som meg. Måtte finne et sted for likesinnede og fant dette stedet Hadde jo lest bladene først da.
  • 0
  • eppi
  • eppi
fant det i bladet jeg og for 1 år siden ble jeg aktiv på forumet her
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Jeg husker ikke hva det var som fikk meg til å komme innom GR. Men jeg husker hva det var som fikk meg inn i redaksjonen. Det var en konkurranse der jeg vant GT3. Det var kult nok, men Jon klarte ikke sende ut premiene raskt nok, så jeg klagde masse. Og så lurte han tilslutt på om jeg kanskje ikke hadde lyst til å skrive for GR. Det hadde jeg selvsagt lyst til!
Richard Imenes
  • 0
i innholdsfortegnelsen i GR bladet.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Fant bladet i elkjøp for en stund siden. Så så jeg at det også var en nettside og voilà
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Fant bladet for ganske lenge siden, og var med på forumet fra, eh.. "Gamereactor 0.0" eller noe i den dur
  • 0
er kompis av Kennda J så han sa siden til meg
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Fant den tilfeldigvis på google... Og vært flittig bruker siden
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!