Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan fant du GR-nettsiden?

Siterer Christinem:
jeg leste et gr blad og så at det var konkurranser på en side som heter www.gamreaktor.no så det måtte jeg jo sjekke ut hehe. jeg er så utrolig glad for at jeg fant ut at jeg skulle gå¨på disse sidene.. de gir fra seg så mye glede hehe takk gr dere er døds rå ;)

Det er du som skal ha takk for at du brukere sidene våre... og btw og det kommer snart nye konkurranser - jobber med saken og de forrige blir straks trukket...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Citerer Christinem:
jeg leste et gr blad og så at det var konkurranser på en side som heter www.gamreaktor.no så det måtte jeg jo sjekke ut hehe. jeg er så utrolig glad for at jeg fant ut at jeg skulle gå¨på disse sidene.. de gir fra seg så mye glede hehe takk gr dere er døds rå ;)

Det er du som skal ha takk for at du brukere sidene våre... og btw og det kommer snart nye konkurranser - jobber med saken og de forrige blir straks trukket...

det er good.. konkurranser er digg hehe.. har vunnet 1 gang håper det gjentar seg.. hva er sjansene for å vinne flere ganger?
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Det er nok noen personer som har vunnet flere ganger ja og det kan vi takke konkurranseprogrammet vårt som trekker vinnerne. Så det er ingen umulighet for deg å vinne igjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
det er good. takk for at dere finne gr.. livet ble lysere da jeg skrev inn deres adresse på nett søkeren
  • 0
broren min hadde plukket med seg et blad (E3 bladet i 2005) en gang i 2005 og fant addressa
And now for something completely different:
  • 0
hva betyr btw? hehe huff er dårlig på sånne forkortelses greier jeg altså...

men men. først gang jeg leste gr tror jeg var hos søskenbarnet mitt torleif.. så det er vel egentlig han jeg bør takke hehe takk torleif for at du viste meg det fantastiske gr bladet og takk igjen gr for at dere har så bra side og for at dere har så bra blad. dere får jobb dagen min til å gå litt fortere og at den blir litt kjekkere takker jet again
  • 0
Siterer Christinem:
hva betyr btw? hehe huff er dårlig på sånne forkortelses greier jeg altså...

by the way

fant det på GR bladet
Buuuuuuurn!
  • 0
tok med ein kopi av bladet ein gang eg va på spaceworld

instant love
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
Ble tipset av sakkosekken jeg
Blå...
  • 0
når jeg hadde lest blade en stund så gikk jeg inn på netsiden dems nå 7-8 månder og lest blade i over ett år
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Jeg hadde hentet bladet en og annen gang på spaceworld. Så var det dette med konkuranser som fikk meg til å gå inpå siden. På starten leste jeg vel bare nyheter og anmeldeser. Det er bare for at par månder siden jeg lagde en profil og begynte å både blogge og være på forumet.
  • 0
Love-PLaystation ville at jeg skulle hjelpe til med å stemme ut noen folk på den eh... , Iallefall der du stemt ut noen folk fra spill for å se den best likte
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Fant bladet i en tilfeldig butikk, leste det, fant nettsida og joina forumet
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer braxboy:
Fant bladet i en tilfeldig butikk, leste det, fant nettsida og joina forumet

Samme her
In Flames<3
  • 0
;)
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Ble tipset av sakkosekken jeg
var vell mere tvang
Buuuuuuurn!
  • 0
det var broren min som fortalte meg om gr.no
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Begynnte å lese bladene siden nr.20 helt til nå. å fant ut at dere hadde side å.... ca år.2005
mm
  • 0
Jag blev tipsad av en kompis år 2005. Det har jag koll på ser ni....
  • 0
SÃ¥ linken inne i GR bladet
  • 0
Jeg kjøpte (mitt første) Gamereactor-blad. Det var på svensk. Så tenkte jeg at kanskje de gav ut bladet i Norge også, og tenkte jeg skulle skjekke på en eventuell nettside etter noe info om det. Og så fant jeg siden, og skjekker ofte innom for nyheter. Nylig er jeg også på forumet.
Plutselig en dag var jeg vekk.
  • 0
Medfødt adresselager i hjernen
  • 0
SÃ¥ det en dag i butikken og fant siden i bladet.
xO
  • 0
henrga tipsa meg
glad for det
  • 0
fant en link på en russisk *kremt* erotisk side som tipset om denne sida..
nei,da... synes jeg hadde hørt gamereactor navnet før og ville teste d på internetten....
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!