Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan fant du GR-nettsiden?

Siterer sakkosekken:
Citerer Aleksander_M:
Ble tipset av sakkosekken jeg
var vell mere tvang

Jaja, det går vel for det samme! Vel skyld på sakko for at jeg er her!
Blå...
  • 0
ok..

FAEN TA SAKKO.
  • 0
Gikk på den etter at jeg hadde lest bladet første gang (i 2004)
Knurr...
  • 0
En kompis av meg viste meg denne siden men er ikke så mye inn på hær mere :/ må bynne å være litt mer aktiv
The best thing in life is life.
  • 0
Så det på google en gang tror jeg. Kom i Mars 06
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg leste bladet jeg. I 3 måneder og så at det var jo et egentlig ganske bra blad. HAr vært her i noen år nå. Nesten 3 år tror jeg.

Hviste dere at GR jobbet sammen med PC Player. De stod for siden. Det var også litt av grunnen til at jeg sjekka ut siden
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Så at de hadde en hjemmeside i bladet. Husker ikke hvilket årstall det var, men det var da det var bilde av PSP på forsiden av bladet (Da ventet jeg skikkelig på PSP ) Forumet startet jeg på en god stund senere
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg leste magasinet, og tenkte: "et bra spillmagasin må vel ha en bra side også".. og vips så var jeg der på en fin blå side (ikke missforstå: jeg synes den nye er fin også )
  • 0
jeg fant siden ved og lese gameractor bladet for noen månder siden.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Jeg fant ett av bladene til Gamereactor på Ebgames som jeg er veldig glad for at jeg fant og tror jeg så at det var en side der det sto at de hadde en hjemmeside.
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Jeg fant den etter at jeg hadde lest i bladet for et år siden
everyone has a Dark side
  • 0
Jeg leste bladet og senere klikket jeg meg inn på nettsiden og er nå medlem
I feel the Need, the Need for Speed
  • 0
Broren min var på siden og jeg syntes det var kult, så jeg lagde meg Predator og har alltid vært på GR siden.
Det var vel i mai 2006.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
leeeeeeeeenge siden.. hadde en liten bruker før denne ogs¨å,, var vel av gamle forumet.. men glemte den..

var vel pga bladet at jeg fant fram hit igjen :9
Bygones
  • 0
søkte etter god of war 2 sin utgivelses dato på google.. så fant jeg denne siden
  • 0
Narache viste meg den.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg fant i sin tid i et PC Player blad, men det er en god del år siden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
En venn fortalte meg om det...så kult ut, så jeg joina
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Jeg husker at jeg fant siden en gang for noen år siden da jeg leste bladet. Det stod at GR også hadde en nettside, så jeg tenkte at siden bladet var så bra, kunne ikke siden være så værst heller.
Men i starten sendte jeg bare leserbrev og leste anmeldelser.

Tror jeg begynte å bli mer seriøs her på GR-nettsiden rundt vintertid. Det var da jeg begynte å skrive blogger og delta i forumene..
Glad for at jeg gjorde det!
Type here.
  • 0
Jeg fant nettsiden fra et gamereactor blad.
har heller ikke vært medlem i GR så lenge .
  • 0
Flere år siden, vært medlem en stund nå : )

Fant vel nett- adressen i bladet som mange andre, og joinet forumet umiddelbart! Artig å se endringer i forumet fra den tid til i dag!
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Startet med at jeg fant Gamereactor på min MIX butikk like nede i gata hvor jeg bor. Så fant jeg jo link i bladet osv.

Good work with the site
Blir nesten hyperaktiv av å vente på Age of Conan
  • 0
Siterer bæ bæ lille sau:
Citerer Coeurlregina:
Leste i bladet^^

Akkurat som alle de andre på forumet her

Jeg har en interessant historie å fortelle deg om hvordan jeg oppdaget Gamereactor.no, en venn av meg skulle vise meg en morsom side å ha gikk inn på gamereactor, så forum også lolly links også vsste jeg om stedet, han skulle vise meg den der musikk videoen "Roger tha,t affermative, negative and ,go go go" vet noe hvor man finner den forresten?

To eller ett år etter dette, når jeg skulle kjøpe pc, tenkte jeg, hvorfor ikke spørre noen på Gamereactor Forumet, og der har jeg blitt til i dag, har vært medlem i et halvt år nå
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Jalland, har naked snake begynt med wow? samme naked snake som på diskusjon.no? wtf..

jeg leste magasinet, og fant ut at det fantes cs 1.6 servere... de sier vel alt?
har lest magasinet de gangene det har ligget utenfor bærbutikken, men aldri tenkt over nettet før nå.
bringitoN <3<3 CS 1.6 <3
  • 0
så en reklame i ett blad for "gameradar" Men tasta feil

hvordan, lurer jeg på..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!