Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerkrim [lek]


..."Viva la revolucion!" I samme øyeblikk sladdet en truck inn på plassen, og ut hoppet Joeys bestemor. Hun åpnet luka bak og ut rullet mange, nærmere bestemt 43,...
  • 0
... spermhvaler på trehjulssykkel. Joey tenkte at alt for mye skjedde på én gang, derfor ba han til gud om at fortellerne måtte ta det litt roligere framover ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
...Da spermhvalene var syklet av gårde ledet bestemoren gamlingene inn i den tomme trucken, som en halv time senere befant seg...
  • 0
... midt på et jorde. De gamle idiotene hadde latt blinde Berta kjøre og det viste seg å være en elendig ide. Men faen da forteller, kan du ikke la noe gå min vei? Ba Joey, selv om han var en troløs bastard. Da skjedde det, himmelen åpnet seg og et lys lyste ned på...
  • 0
... den kalde kroppen til Joey. Det var Morgan Freeman, bedre kjent som Gud, den allmektige fader. Han fortalte Joey at...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
... den viktigste tingen han kom til å trenge i kampen mot Ole-Christian var gjemt i...
  • 0
...prestens anus. Joey visste hva han hadde å gjøre...
  • 0
... så han raste av gårde på vespaen sin og rett ned til "Shabby Sex" som var den eneste butikken han kunne få tak i utstyret han trengte til denne jobben!...
  • 0
...Han snakket med eieren som gikk under kallenavnet "ElGamer". Han virket som en finurlig kar, men med en skrue løs. Joey ber så om å kjøpe...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
... 3 flasker med det glatteste glidemiddel, 2 rosa dildoer, et French Maide costume og den viktigste tingen av dem alle...
  • 0
... ett sett med analkuler som han valgte å kalle Akres...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
..."Pain In The Ass Edtion" som ElGamer advarte han lenge om at han burde unngå akkurat dette settet. Men Joey var fast bestemt og tok med seg sakene og slengte en stor bundt med 1000 lapper på bordet, før han sa: "Jeg betaler på forskudd, for jeg kommer til å komme tilbake"...
  • 0
... Joey vandrer ut med tidenes fitteglis. Nå skulle han endelig ta OC. Men det var en ting han hadde glemt, nemlig ....
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Flashlighten til å se hva som var gjemt opp i ræva til presten. Joey viste at anusen til presten kommer til å være mørk og brun og satte veien videre til en butikk som het..
  • 0
... SirThomas's Drugstor. Han trengte noe for å ro nervene og visste at SirThomas var den eneste som solgte...
  • 0
Mushrooms

Lagt til 2013-07-14 22:56:
Etter at Joey hadde fått en pakke med mushrooms møtte han på en liten hare som het Alebre. Da var hvit og vakker søt og liten, litt myk og ta på. Haren alebre hadde netopp blitt en liten følges venn til Joey. joey så ned på Alebre den søte haren og så at den hadde en hatt og i hatten var det en....
  • 0
... svær jævla dildo som alebre var i overkant glad i....
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
... alebre ble fornærmet da Joey begynte å le av dildoen, så han stakk av og kom aldri tilbake...
  • 0
... ''Pjoh, der stakk endelig den bedritne lille kloakkrotta'' sa Joey, og la hele sekvensen med Alebre bak seg, for han skulle ikke være med lenger...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
... Nå var det bare en ting som gjaldt! Å få klar de gamle fossilene klare til den store krigen mot Ole-Christian. Men først var det opp til presten remote...
  • 0
Sin kirke for å se hva han gjorde i lunsjpausene sine for han hadde nemlig...
  • 0
... kommet for å hente den tingen han trengte ut fra remote's anus. Noe som kom til å bli en skikkelig drittjobb...
  • 0
... Joey tenkte at det ble litt mye anus og dildoer for tiden, derfor håpet han at noe annet ville dukke opp snart. Foran kirka var det en plakat hvor det stod ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Save the animales buy a pet.. Joey tenkte tilbake på den Awesome haren og hadde lyst på en følgels venn. Joey trengte no stort og diger men lojalt og trofast dyr.. Han tenkte å skaffe seg en..
  • 0
... Vintervarg! Et majestetisk beist som var lojal til det siste og som alltid ville være der uansett hva som skulle skje...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!