Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Nytt år og nye muligheter. Det er klart for en ny sesong av Premier League om ikke så alt for lenge nå, og i den anledning er det også snart tid for Fantasy Premier League 13/14.

Siterer The Cookiemonster:
Fantasy Premier League er et slags "spill" på nettet. Her skal man plukke ut spillere og forme et lag. For hver runde som blir spilt i Premier League får spillerne en poengsum utifra hvordan de spilte i den runden. Poenget med hele spillet er å sanke poeng, og det laget som sanker mest poeng totalt står igjen som vinneren.

I Fantasy Premier League er det ikke bare internasjonalt man konkurrerer. Her konkurrerer man mot personer fra samme land, internasjonalt, og kanskje i en liten liga med noen venner i nærområdet.
Og det er derfor jeg har laget denne tråden, for akkurat som forrige sesong har jeg dannet en uoffisiell GameReactor.no-Liga i Fantasy Premier League.
Dermed håper jeg at forumets fotballinteresserte kan bli med i denne konkurransen for å gruse resten av GR medlemmene ned i støvlene og kjempe om flotte titler, og ikke så flotte titler.

Instrukser:

http://fantasy.premierleague.com/
Her lager du bruker (eller logger inn hvis du var med ifjor), og danner et lag. Når du har plukket ut spillerene du vil ha innenfor budsjettet kan du starte å bli med i diverse ligaer. På høyre side etter du har valgt ferdig laget finner du en knapp der det står "Create/Join Leagues. Deretter trykker du på Join League, og skriver inn koden under i innfyllingsboksen.

Årets kode er: 82761-25044.

Trykk deretter på join league rett under innfyllingsboksen. Voila! Du er nå med i Gamereactor.no sin uoffisielle Fantasy Premier League Liga!

Note: Nærmere instruksjoner finnes på nettsiden og mens du lager bruker eller logger inn på brukeren du brukte i fjor.

Note 2: Anbefaler å ha et lag klart før 17. August, altså seriestart. Rekker du ikke den fristen går du glipp av en hel runde, og taper verdifulle poeng i sammendraget.

Note 3: Hvis du logger inn på brukeren du brukte i fjor og var med i ligaen i fjor tror jeg at du blir automatisk meldt med igjen i ligaen.

Det kommer også til å bli delt ut titler etter sesongen, basert på forskjellige kriterier:

Total-vinner - Sir Alex Ferguson
Spilleren som sanker mest poeng totalt.

Total-taper - Mark Hughes
Spilleren som sanker minst poeng totalt.

Flest Runde-seire - Harry Redknapp
Spilleren som vinner flest runder.

Comeback King - Roberto Martinez
Spiller som ligger blandt de tre nederste i store deler av sesongen, men som redder seg inn i de 10 siste rundene.

Regler:

For å gjøre det litt mer oversiktlig i år vil jeg innføre noen regler for ligaen.

For det første må deltagerne melde ifra her hva laget deres heter. Det blir gjort for å få det mer oversiktlig, og for å faktisk kunne vite hvem deltagerne i ligaen er her på Gamereactor.

For det andre er det ikke lov til å ha to lag i ligaen. Hvis jeg finner ut at en bruker har to lag i ligaen vil begge lagene bli sparket ut.

Og sist men ikke minst: meld i fra her hvis du bytter navn på laget.

Deltagere:

The Cookiemonster - Kolo-Kolo
Maaarky - The Reds
Thorn - Baron
ElGamer - Devils FC
A to the H - Hole Rangers
MartinAndresen1993 - Wild Dogs Army FFS!
LesMiserable - Nabbolinies
xezopen - The Mighty Beasts
NewAge - New Age Warriors
HopeN - Sigh...

PS: Hvis noen er interessert i å kunne være min lille hjelper i form av at dere kan legge ut oppdaterte scoreboards slik sett her når jeg ikke kan, si ifra med en PM til meg.

Hjelperen er funnet, og han heter A to the H

Lykke til!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir mitt første forsøk på FPL. Laget heter Baron, joinet gruppen.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Siterer Thorn:
Blir mitt første forsøk på FPL. Laget heter Baron, joinet gruppen.

Strålende.

Lagt til 2013-07-16 19:07:
Slik ser laget mitt ut til å starte med:

Cech
Monreal - Baines - Kompany - Koscielny
Gerrard - Coutinho - De Guzman - A. Johnson
      van Wolfswinkel - Sturridge

Benk: Gazzaniga, Berbatov, Schneiderlin, Clyne

Coutinho er kaptein, mens Cech er visekaptein. Mulig at jeg endrer på nettopp det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Laget mitt:

----------------- Hart-----------------
Baines - Vertonghen - Shaw - Jagielka
-Hazard - Mata - Michu - Yacob
-----------Lukaku - Benteke-----------

Benk: Boruc, Baker, Routledge, Moore

Usikker på om jeg gidder å oppdatere laget for hver kamp, får se.
  • 0
Siterer Thorn:
Mertesacker

Per scores when he wants. Klasse.
  • 0
Da har jeg også joina.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Per scores when he wants. Klasse.

True, men byttet han mot Vertonghen. Litt safere valg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Da har jeg også joina.

Hva heter laget?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hva heter laget?

Devils FC
  • 0
Blitt med nå. Heter ''Hole Rangers'' (Sexual joke intended).

Laget mitt:

Hart
Baines - Mertesacker (EXTREME) - Hangeland - Williams
Santi Cazorla - Sandro - Dembele - Wilshere
Sturridge - Agüero

Subs: Boruc, Chico Flores, Mulumbu, Bony.

Viktig å se hvem folk møter. Swansea møter United i første runde, og der kan Williams plutselig herje.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hello Fantasy Premier League Managere! Dette blir mitt 3 år! Første året var latterlig dårlig fordi jeg byttet for mye og visste lite om taktikk. 2 året mitt ble en suksess hvor jeg vant 19 000 kr i en liga med 20 kompiser der alle la inn 1000 kr innsats.

I år kjære venner, går jeg for å vinne hele dritten! Hehe neida, joda.

Laget mitt heter som alle andre år; WildDogsArmyFFS!

20 år fra Jessheim, Premier League nerd til tusen og laget er United.

Glad det finnes et forum om dette spillet da ofte kompiser blir lei spillet underveis, mens jeg sitter å sjekker stats og diverse gjerne hele kvelden.

Lykke til!
  • 0
Siterer MartinAndresen1993:
Premier League nerd til tusen og laget er United.

Jeg liker deg!
  • 0
Siterer A to the H:
Mertesacker (EXTREME)

I see what you did there.

Siterer A to the H:
Hart
Baines - Mertesacker (EXTREME) - Hangeland - Williams
Santi Cazorla - Sandro - Dembele - Wilshere
Sturridge - Agüero

Helt ærlig ville jeg ha lagt til litt mer slagkraft der. Hverken Sandro, Dembélé eller Wilshere bidrar med stor av mål og assists. I backrekken ville jeg ha prøvd å skaffe flere backer, da de skaffer flere assists.

Hello Fantasy Premier League Managere! Dette blir mitt 3 år!

Ikke verst.

Første året var latterlig dårlig fordi jeg byttet for mye og visste lite om taktikk.

Første året glemte jeg rett og slett hele opplegget, og jeg mener å huske at jeg hadde Downing i laget hele sesongen (I 11/12, når han scoret 0 og fikk 0 assists) fordi jeg som sagt glemte hele spillet.

I fjor gikk det litt bedre, men heller ikke spesielt bra, enda jeg fikk 3. i denne ligaen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mitt lag:

- - - - -Begovic- - - - -
- Johnson - Jagielka - Evra -
- A. Johnson - Snoodgras - Wanyama - Bale -
- V. Persie - Weiman - Lambert -

Benk: Foster - Baker - Colback - Davies
  • 0
Siterer ElGamer:
- - - - -Begovic- - - - -
- Johnson - Jagielka - Evra -
- A. Johnson - Snoodgras - Wanyama - Bale -
- V. Persie - Weiman - Lambert -

Benk: Foster - Baker - Colback - Davies

Bra oppstilling det. Mye mål der, kanskje utenom Weimann, benken og back-treeren. Dog, Evra og Johnson skaffer noen assists nå og da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bra oppstilling det. Mye mål der, kanskje utenom Weimann, benken og back-treeren. Dog, Evra og Johnson skaffer noen assists nå og da.

Vurderer fortsatt litt når det gjelder forsvaret. Ellers er jeg godt fornøyd mest resten. Weiman er vel den som ikke kommer til å stå for flest mål, men han var med på å skape så og si alt for Aston Villa i fjor. Så satser på at han klarer å omgjøre det til å bli en scoringsmaskin i år.
  • 0
Siterer ElGamer:
Weiman er vel den som ikke kommer til å stå for flest mål, men han var med på å skape så og si alt for Aston Villa i fjor.

Weimann*. Og Weimann skapte kun 23 sjanser og fikk kun 2 assists forrige sesong, så det der er en stygg overdrivelse. Uheldigvis for deg gir ikke det å være med i oppbygningen av angrep poeng i FPL.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Uheldigvis for deg gir ikke det å være med i oppbygningen av angrep poeng i FPL.

I know. 3 år jeg er med på det så. Men håper på at han klarer å gjøre det bedre i år. Ellers er det jo bare å bytte han bort.
  • 0
Siterer ElGamer:
I know. 3 år jeg er med på det så. Men håper på at han klarer å gjøre det bedre i år. Ellers er det jo bare å bytte han bort.

Vel, det er jo lov å håpe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vel, det er jo lov å håpe.

Også plutselig blir han PL's toppscorer og alt. VELDIG lite sannsynlig, men en vet aldri
  • 0
Siterer ElGamer:
Også plutselig blir han PL's toppscorer og alt. VELDIG lite sannsynlig, men en vet aldri

Haha. Det usikre kortet i min spissrekke er van Wolfswinkel. Satser på at han gjør det bra for Norwich.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det usikre kortet i min spissrekke er van Wolfswinkel. Satser på at han gjør det bra for Norwich.

Ja, han kommer det til å bli spennende å følge med på. Også blir det jo spennende å følge med hva som kommer til PL i løpet av den neste halvannen måneden. Kan jo komme noen en vil ha på laget.
  • 0
Jeg endte opp med å bytte Schneiderlin med Brady, og Koscielny mot Mertesacker. Brady fikk masse assists i Championship, mens Mertesacker scorer selvmål litt sjeldnere enn sin franske lagkamerat.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
mens Mertesacker scorer selvmål litt sjeldnere enn sin franske lagkamerat.

Beste grunn for å bytte bort en spiller.
  • 0
Siterer ElGamer:
Beste grunn for å bytte bort en spiller.

Vel, ja. Da slipper jeg så mange minuspoeng.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!