Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Siterer LesMiserable:
Nå mistet jeg all respekt for deg.

AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Right, jeg fikk 70 poeng, fordi José Enrique av ukjente årsaker ikke ble byttet ut til fordel for Robbie Brady. Rart.

Gameweek 8

Skarvane - 75
The Mighty Beasts - 74
Hole Rangers - 72
Kolo-Kolo - 70
The Reds - 64
Wild Dogs Army FFS! - 63
Nabbolinies - 60
New Age Warriors - 59
Baron - 54
Refugees - 53
Devils FC - 53
Jærens Superlag - 50
Goodfellas - 44
Sigh... - 35

Gameweek-vinnere

Wild Dogs Army FFS! - 2
The Reds - 2
Skarvane - 2
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1
Kolo-Kolo - 1

Totalt etter 8 Gameweeks

The Reds - 499
Kolo-Kolo - 447
Skarvane - 426
Refugees - 425
New Age Warriors - 423
Goodfellas - 417
Wild Dogs Army FFS! - 417
Nabbolinies - 407
Jærens Superlag - 395
Devils FC - 381
Hole Rangers - 379
The Mighty Beasts - 368
Baron - 315
Sigh... - 249

Til tross for to poeng jeg føler at jeg skulle ha fått var det en grei runde for min del, og jeg tok mer inn på godeste "The Reds" (Maaarky). Hvordan følte dere at deres runde gikk?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Til tross for to poeng jeg føler at jeg skulle ha fått var det en grei runde for min del, og jeg tok mer inn på godeste "The Reds" (Maaarky). Hvordan følte dere at deres runde gikk?

Endelig traff jeg blink. Veldig lettelse denne runden.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Endelig traff jeg blink. Veldig lettelse denne runden.

Litt sent nå da, ettersom vi er i runde 8 allerede. Du ligger på samme plassering (intern) som du gjorde før runden. I tillegg var det tre andre med tilnærmet lik poengsum, meg inkludert.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nok en dårlig runde fra min kant. Men har tatt grep som måtte tas, i form av ut med Van Persie. Siden United ikke leverer, så kommer ikke han til å levere heller. Åpnet opp en del penger det.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men har tatt grep som måtte tas, i form av ut med Van Persie.

Det skulle du gjort for lenge siden.

Siterer ElGamer:
Åpnet opp en del penger det.

Mildt sagt.

Jeg har byttet ut José Enrique med Chico (Flores). Litt fordi at Chico ser ut som at han kan drepe noen når som helst, litt fordi at jeg da får inn 1.1 ekstra i banken (noe som gir meg 1.9 totalt i banken), men mest fordi Swansea har et greit kampprogram fremover.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det skulle du gjort for lenge siden.

I know, men har hatt andre steder som har trengt utbytting før spissrekka sto for tur.
  • 0
Siterer ElGamer:
I know, men har hatt andre steder som har trengt utbytting før spissrekka sto for tur.

Spissrekka er muligens det aller viktigste å treffe riktig på. Derfor jeg har Suárez, Sturridge og Giroud.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Spissrekka er muligens det aller viktigste å treffe riktig på. Derfor jeg har Suárez, Sturridge og Giroud.

Sitter spissrekka som den skal, så samles det poeng inn i bøtter og spann. Så sitter selv med denne rekka nå: Aguero, Sturridge og Giroud.
  • 0
72 poeng. Jeg har Chico, Giaccherini, Silva og Oscar igjen. Fuck yeah.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
41 poeng og Aguero og Toure igjen. Det vil seg ikke for meg i år!
  • 0
Jeg har 37 og mangler Sig, Vertonghen, Ivanovic og Michu. Dette var ikke en vellykka runde dette heller.
  • 0
Giaccherini spilte ikke og Brady er på benken for Hull. Faen ta. Heldigvis spiller både Oscar, Silva og Chico.

Swansea bør kunne holde nullen hjemme mot West Ham, altså bør Chico kunne skaffe 6 poeng.

Oscar og Silva bør kunne hente noen poeng de og, ettersom de er viktige kreative spillere for sine lag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Oscar og Silva bør kunne hente noen poeng de og, ettersom de er viktige kreative spillere for sine lag.

Må selv sette min lit til Toure og Aguero. Og siden Toure spiller i en mer offensivrolle i dag, så håper jeg på litt poeng der!
  • 0
84 poeng. Tapere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
84 poeng. Tapere.

Gni det inn du! Ikke at jeg bryr meg lenger, tror virkelig jeg burde sparkes etter jobben jeg har gjort så langt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Gni det inn du!

Jeg dro fra deg med 33 poeng til. Skal bli tøft å ta igjen. Nå er jeg over 100 poeng foran deg, og kun 43 poeng bak godeste The Reds.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg dro fra deg med 33 poeng til. Skal bli tøft å ta igjen

Har skjedd større undere, men tviler sterkt. Begynner å vurdere andre muligheter til managerjobben jeg gjør, for den er ikke god nok!

kun 43 poeng bak godeste The Reds.

Da får du se til å ta han igjen!
  • 0
Eneste jeg vil med FPL nå er å slå sirolan. Vi har veldig lik score.
  • 0
Siterer ElGamer:
Da får du se til å ta han igjen!

Fun fact: i oktober hentet jeg flere poeng enn han, men grunnet at jeg floppet totalt i august ligger jeg fortsatt bak han. Utviklingen er derimot positiv. Med
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Eneste jeg vil med FPL nå er å slå sirolan.

Skal ikke mye til for å glede deg, når målet er å slå meg.
  • 0
Gameweek 9

Kolo-Kolo - 84
Wild Dogs Army FFS! - 83
Skarvane - 73
The Reds - 67
Baron - 61
The Mighty Beasts - 59
New Age Warriors - 57
Refugees - 55
Hole Rangers - 55
Goodfellas - 54
Devils FC - 51
Nabbolinies - 50
Jærens Superlag - 44
Sigh... - 35

Gameweek-vinnere:

Wild Dogs Army FFS! - 2
The Reds - 2
Skarvane - 2
Kolo-Kolo - 2
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1

Totalt etter 9 Gameweeks:

The Reds - 566
Kolo-Kolo - 531
Wild Dogs Army FFS! - 500
Skarvane - 499
New Age Warriors - 480
Refugees - 476
Goodfellas - 471
Nabbolinies - 457
Jærens Superlag - 439
Hole Rangers - 434
The Mighty Beasts - 427
Devils FC - 424
Baron - 376
Sigh... - 284

Yay me. Nå er jeg både i teten når det kommer til antall poeng og gameweek-seire.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Yay me. Nå er jeg både i teten når det kommer til antall poeng og gameweek-seire.

Bare å gratulere! Har allerede begynt å planlegge neste sesong hvor jeg kanskje har en mulighet til å gjør det bedre.
  • 0
Jeg klatrer i hvert fall. Wohoo.
  • 0
Jeg har satset bånngass på forsvar (spes Soton sitt) denne uka:

5-3-2

Boruc
Ivanovic - Reid - Lovren - Fonte - Vertonghen
Michu - Ramsey - Özil (C)
Sturridge - Giroud

Benk: Daniels - Weimann - Redmond - Sig

Jeg har faktisk fått et veldig ålreit lag nå. Satser på rundt 80 poeng. Soton skal faen ikke slippe inn mål i hvert fall (krysser fingra)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!