Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Hadde jeg vært deg ville jeg ha kvittet meg med bla. Verthongen for å få inn en bedre spiss enn Weimann.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hadde jeg vært deg ville jeg ha kvittet meg med bla. Verthongen for å få inn en bedre spiss enn Weimann.

Jeg hadde ikke nok free transfers til å gjøre det. Må ofre 8 poeng hvis jeg skal det. Tenker jeg gjør det til neste gang. Han funker greit å ha på benken.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg hadde ikke nok free transfers til å gjøre det.

Du har brukt wildcardet? Aw lawl.

Jeg lurer egentlig litt på hvorfor folk gidder å ha Verthongen han sanker langt fra nok poeng til å rettferdiggjøre en pris på 7.0. Hvis man absolutt skal ha en spiller fra Spurs-forsvaret kan man gå for Walker eller Dawson, som er mye billigere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du har brukt wildcardet? Aw lawl.

Ja, men det var virkelig nødvendig. Grunnen til at jeg er så lavt var pga mangel på engasjement fra meg i starten.

Lagt til 2013-10-29 17:47:
Jeg lurer egentlig litt på hvorfor folk gidder å ha Verthongen han sanker langt fra nok poeng til å rettferdiggjøre en pris på 7.0. Hvis man absolutt skal ha en spiller fra Spurs-forsvaret kan man gå for Walker eller Dawson, som er mye billigere.

Vertonghen fikk en assist i helga da. 14 poeng fra han alene.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Vertonghen fikk en assist i helga da. 14 poeng fra han alene.

For første gang denne sesongen. Sannsynligheten for at han scorer like mye som i fjor denne sesongen er veldig lav. Motstanderne kjenner til at han kan score nå, og vet bedre hvordan de skal stanse han. For 7.0 er han bortkastede penger.

Noe du potensielt kunne ha gjort er å kaste Verthongen, Weimann og Enrique på dør til fordel for Reid, Benteke og A. Williams/Chico, samt at du ville ha fått 0,3/0,1 (avhengig av om du går for Williams eller Chico) ekstra til andre oppgraderinger.

Det der er selvfølgelig bare en tanke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Enrique

Kasta på dør allerede.

Reid

Han har jeg med allerede (se på lagoppstillinga mi igjen).
  • 0
Siterer A to the H:
Han har jeg med allerede (se på lagoppstillinga mi igjen).

Ah, jeg så bare på poengene dine fra forrige runde. Uansett, da har du allerede spart en del penger. Da kan du potensielt gjennomføre de to andre byttene ok "kun" ta 8 minuspoeng.

Lagt til 2013-10-29 19:07:
Undertegnede har slått på stortromma, og har nå skaffet Agüero til fordel for Giroud. I samme slengen måtte jeg kaste ut Lescott til fordel for Figueroa, som faktisk spiller fast.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Undertegnede har slått på stortromma, og har nå skaffet Agüero til fordel for Giroud. I samme slengen måtte jeg kaste ut Lescott til fordel for Figueroa, som faktisk spiller fast.

Suarez - Sturre - Agüero...

Fy faen.
  • 0
Siterer A to the H:
Suarez - Sturre - Agüero...

Fy faen.

U mad? Jeg gjorde det litt for å skille meg litt fra godest The Reds. Han hadde lik spisslinje som meg, og så la jeg merke til at jeg kunne bytte ut Giroud og Lescott for Agüero og en forsvarer for under 4.8. Da slo jeg til.

Det ser enda bedre ut når jeg ser at du er stuck med Weimann.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det ser enda bedre ut når jeg ser at du er stuck med Weimann.

Well, fuck you too.
  • 0
Siterer A to the H:
Well, fuck you too.

Slapp av, det er verre for de som har vært trofast til van Persie, og derfor har måttet kutte voldsomt i resten av laget.

Jo dyrere de er, jo mindre tålmodig er jeg med de. Hvis Agüero slutter å score kommer jeg ikke til å nøle med å bytte han ut til fordel for en annen spiss.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Slapp av, det er verre for de som har vært trofast til van Persie, og derfor har måttet kutte voldsomt i resten av laget.

Jeg har aldri Unitedspillere.
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg har aldri Unitedspillere.

Ikke jeg heller. Everton er jeg ikke så streng med.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ikke jeg heller. Everton er jeg ikke så streng med.

Aldri med Fulhamspillere heller. Det ville jeg ikke hatt selvom de var i en veldig god periode. Usmakelig drittlag.
  • 0
Stiller nå med dette laget:

Boruc
Shaw - Riether - Coleman
Oscar - Barkley - Ramsey - Toure
Aguero - Sturridge - Giroud

Benk: Mignolet, Wanyama, Lowton og Whittaker + 1,8 i banken.
  • 0
Virker bra, men skummelt å ha Riether. Fulham er i søpleform. Barkley tror jeg heller ikke kommer til å diske opp noe særlig framover. Angrepsrekken din er fantastisk.
  • 0
Siterer A to the H:
Aldri med Fulhamspillere heller. Det ville jeg ikke hatt selvom de var i en veldig god periode. Usmakelig drittlag.

Lol. Jeg hadde Berbatov forrige sesong. Han sanket greit med poeng den gang. Siden den gang har jeg uansett plukket opp noen tips som gjør at jeg sanker mer poeng.

Siterer ElGamer:
Stiller nå med dette laget:

Boruc
Shaw - Riether - Coleman
Oscar - Barkley - Ramsey - Toure
Aguero - Sturridge - Giroud

Benk: Mignolet, Wanyama, Lowton og Whittaker + 1,8 i banken.

Stusser litt på at du har både Mignolet og Boruc, samt at benken din er såpass svak, men ellers er det et bra lag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Stusser litt på at du har både Mignolet og Boruc, samt at benken din er såpass svak, men ellers er det et bra lag.

Litt usikker angående keeper selv, men tror jeg går for dem foreløpig. Når det gjelder benken, så skal den forsterkes.
  • 0
Gameweek 10

Wild Dogs Army FFS! - 76
Refugees - 74
Devils FC - 73
Skarvane - 66
The Mighty Beasts - 62
Kolo-Kolo - 61
Nabbolinies - 53
New Age Warriors - 52
Hole Rangers - 49
Sigh... - 46
Goodfellas - 44
Jærens Superlag - 41
Baron - 32

Gameweek-vinnere:

Wild Dogs Army FFS! - 3
The Reds - 2
Skarvane - 2
Kolo-Kolo - 2
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1

Totalt etter 10 Gameweeks:

The Reds - 600
Kolo-Kolo - 588
Wild Dogs Army FFS! - 576
Skarvane - 565
Refugees - 550
New Age Warriors - 532
Goodfellas - 515
Nabbolinies - 510
Devils FC - 497
The Mighty Beasts - 489
Hole Rangers - 479
Jærens Superlag - 476
Baron - 408
Sigh... - 330

En helt ok runde for min del. Ikke veldig bra, men heller ikke krisedårlig. Jeg tapte litt til enkelte av de bak meg, men krøp stadig nærmere The Reds. Kun 12 poeng skiller oss nå, samtidig som at jeg har 12 poeng ned til Wild Dogs Army FFS!.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Føles herlig med en god runde, men surt å tape rundeseieren med 3 poeng! På den positive siden har jeg gått forbi både Hole Rangers og The Mighty Beasts. Så nå med de siste forandringene, så satser jeg på å klatre videre!
  • 0
Hvorfor er ikke mitt Nabbolinies listet opp under GW10? cookie butthurt pls
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hvorfor er ikke mitt Nabbolinies listet opp under GW10? cookie butthurt pls

Unnskyld, du var så anonym med dine 53 poeng at jeg simpelthen ikke så deg. Du er tatt med nå.

Lagt til 2013-11-05 20:12:
Siterer ElGamer:
Så nå med de siste forandringene, så satser jeg på å klatre videre!

103 poeng til førsteplassen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
103 poeng til førsteplassen.

Fortsetter jeg å hente 10+ per runde, tar det ikke lange tiden før dere er tatt igjen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Fortsetter jeg å hente 10+ per runde, tar det ikke lange tiden før dere er tatt igjen.

For det er veldig sannsynlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
For det er veldig sannsynlig.

Nope, men må leve i håpet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!