Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Vært veldig mye studier i det siste så ikke fått vært så veldig delaktig her!
Mitt WILD DOGS ARMY FFS! knaller på nok en sesong og suser mot toppen i alle ligaene som jeg er med i nok et år. Livet mitt består av å se fotball, spille fotball og tenke fotball. Mye skal være heldig for å nå til til topps, men det kreves også en god del kunnskap og research for å nå til toppen i denne ligaen. Ser jeg leder med 3 rundeseirer og det gjør godt på en sulten manager. Et par dårlige kapteinsvalg før mine 2 siste kanonkapteiner Suarez hattricket og Aguero scoring + 3 assist reddet opp mye av inntrykket. Det lureste jeg har gjort er rvp ut - Suarez inn. MYE poeng.
Gleder meg til fortsettelsen, dere er en kanongjeng. Cookiemonster gjør en god job!
  • 0
Jeg gjør en brukbar jobb med laget og, jeg ligger tross alt over deg.;)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg gjør en brukbar jobb med laget og, jeg ligger tross alt over deg.;)

Nå mente jeg først og fremst på dette forumet, der du legger sammen antall rundeseire og holder orden på hvem som leder til enhver tid etc og holder forumet i gang. Men såklart gjør du en god jobb med laget også! Uten tvil, sterkt!
Men bare vit det at WILD DOGS ARMY FFS! ligger på toppen når vi skriver MAI 14
  • 0
Siterer MartinAndresen1993:
Nå mente jeg først og fremst på dette forumet, der du legger sammen antall rundeseire og holder orden på hvem som leder til enhver tid etc og holder forumet i gang.

Jeg vet det, derfor jeg skrev og. Når det kommer til å det å oppdatere her så er ikke det så vanskelig. Jeg er rimelig mye på forumet og ser tråden, samt at jeg spiller spillet selv, derfor er det lett å huske det. Så fort jeg kom frem til et ok oppsett ble det ganske greit. Jobber jeg effektivt kan jeg oppdatere det på under 5 min.

Siterer MartinAndresen1993:
Men såklart gjør du en god jobb med laget også! Uten tvil, sterkt!
Men bare vit det at WILD DOGS ARMY FFS! ligger på toppen når vi skriver MAI 14

Vi får se. Jeg skal gjøre mitt beste for å føre Kolo-Kolo til topps.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg vet det, derfor jeg skrev og. Når det kommer til å det å oppdatere her så er ikke det så vanskelig. Jeg er rimelig mye på forumet og ser tråden, samt at jeg spiller spillet selv, derfor er det lett å huske det. Så fort jeg kom frem til et ok oppsett ble det ganske greit. Jobber jeg effektivt kan jeg oppdatere det på under 5 min.

Det er sant! Men det skal fortsatt gjøres! Du skal ha all ære for det
Moro å spille i en liga hvor folk faktisk følger med. De forrige årene har det vært kompiser som falt av allerede i GW 10, det var litt surt. Mens kun 2 holdt helt ut.
Vant pengene vi hadde satset men var med en bismak, vil ha konkurranse.
  • 0
63 poeng med Chico, Ramsey, Nasri og Agüero igjen. Dette kan bli veldig bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Og da var jeg tilbake til normal poengfangst etter en litt uvanlig, men herlig runde i PL. Sier lett bye-bye til de poengene, når United klarte å hente inn.
  • 0
Gameweek 11

The Mighty Beasts - 73
Kolo-Kolo - 69
Jærens Superlag - 65
The Reds - 59
Baron - 59
Wild Dogs Amry FFS! - 56
New Age Warriors - 41
Sigh... - 39
Refugees - 35
Devils FC - 33
Goodfellas - 30
Nabbolinies - 28
Hole Rangers - 26
Skarvane - 19

Gameweek-vinnere:

Wild Dogs Army FFS! - 3
The Reds - 2
Skarvane - 2
Kolo-Kolo - 2
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1
The Mighty Beasts - 1

Totalt etter 11 Gameweeks:

The Reds - 655
Kolo-Kolo - 653
Wild Dogs Army - 632
Refugees - 585
Skarvane - 584
New Age Warriors - 573
The Mighty Beasts - 562
Goodfellas - 545
Jærens Superlag - 541
Nabbolinies - 538
Devils FC - 526
Hole Rangers - 497
Baron - 467
Sigh... - 369

TO POENG. FUCKINGS TO POENG. ARGHHHHHHHH

Anyway, det virker som det er tre lag som skiller seg ut denne sesongen, The Reds, Kolo-Kolo (meg) og Wild Dogs Amry FFS!. I andre siden av tabellen er Sigh... helt alene med magre 369 poeng, hele 98 poeng bak personen foran på tabellen, og nesten 300 bak førstemann.

Foran han er Baron ustabil som få i prestasjonene, mens Hole Rangers bare er jevnt middelmådig. Foran de tre nederste (Sigh..., Baron og Hole Rangers) er det derimot veldig åpent. Spennende å følge med videre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
21 poeng fordelt på to spillere. Grei start.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skal si meg greit fornøyd med 77 poeng denne runden.
  • 0
Faen heller, jeg skulle adri gjort de endringene jeg gjorde etter Arsenal-Liverpool! Det har kostet meg dyrt og jeg var top 100 i Norge og nå er jeg top 3000 :///
  • 0
Jeg er drittlei dette møkkaspillet.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Maaarky:
Faen heller, jeg skulle adri gjort de endringene jeg gjorde etter Arsenal-Liverpool! Det har kostet meg dyrt og jeg var top 100 i Norge og nå er jeg top 3000 :///

Nå har jeg passert deg, slik jeg lovte at jeg skulle gjøre.

Lagt til 2013-11-25 13:57:
Siterer A to the H:
Jeg er drittlei dette møkkaspillet.

Din noob.

Siterer ElGamer:
Skal si meg greit fornøyd med 77 poeng denne runden.

Jeg fikk "bare" 66. Trøsten får være at jeg nå er på toppen av tabellen. 77 er forresten bare 3. best i ligaen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg fikk "bare" 66. Trøsten får være at jeg nå er på toppen av tabellen. 77 er forresten bare 3. best i ligaen.

I know. Men jeg slo deg, klatret på tabellen og det er det som teller!
  • 0
Gameweek 12

Goodfellas - 94
Skarvane - 80
Baron - 79
Devils FC - 77
Refugees - 74
Wild Dogs Army FFS! - 71
New Age Warriors - 68
Kolo-Kolo - 66
Jærens Superlag - 62
The Reds - 60
Nabbolinies - 53
Sigh... - 24
The Mighty Beasts - 15

Gameweek-vinnere

Wild Dogs Army FFS! - 3
The Reds - 2
Skarvane - 2
Kolo-Kolo - 2
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1
The Mighty Beasts - 1
Goodfellas - 1

Totalt etter 12 Gameweeks

Kolo - 719
The Reds - 711
Wild Dogs Army FFS! - 703
Skarvane - 664
Refugees - 659
New Age Warriors - 641
Goodfellas - 639
Jærens Superlag - 603
Devils FC - 603
Nabbolinies - 591
The Mighty Beasts - 577
Hole Rangers - 561
Baron - 546
Sigh... - 393

I'm in the lead.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Wohoo, Baron is on the rise. Tatt i betraktning at jeg var en idiot og har fått 68 minuspoeng grunnet transfers.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Gir snart opp..
  • 0
Gameweek 13

New Age Warriors 70
Hole Rangers 65
Kolo-Kolo 63
Goodfellas 63
Nabbolinies 60
Wild Dogs Army FFS! 58
Refugees 55
Devils FC 55
Jærens Superlag 54
Baron 53
The Reds 52
Skarvane 50
Sigh... 41
The Mighty Beasts 26

Gameweek-vinnere

Wild Dogs Army FFS! - 3
The Reds - 2
Skarvane - 2
Kolo-Kolo - 2
New Age Warriors - 2
Hole Rangers - 1
The Mighty Beasts - 1
Goodfellas - 1

Totalt etter 13 Gameweeks

Kolo-Kolo 778
Wild Dogs Army FFS! 761
The Reds 755
Skarvane 714
Refugees 714
New Age Warriors 711
Goodfellas 702
Jærens Superlag 657
Devils FC 654
Nabbolines 651
Hole Rangers 614
The Mighty Beasts 603
Baron 599
Sigh... 434
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Strålende at du tok den.

Siterer Maaarky:
Gir snart opp..

Du har tapt deg voldsomt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Begynner å komme seg fra min side nå, håper på å få klatre noen plasser iløped av uka.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Strålende at du tok den.

Flott Holebass.
  • 0
Siterer A to the H:
Flott Holebass.

Ja, veldig godt jobbet Holebass!

Liker bedre og bedre utvikling av dette. Fra å ta rundt 30-40 i runden, har jeg nå økt det ganske greit de siste. Er sånn jeg har startet hvert år, dårlig start, og forbedrer meg utover sesongen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Liker bedre og bedre utvikling av dette. Fra å ta rundt 30-40 i runden, har jeg nå økt det ganske greit de siste. Er sånn jeg har startet hvert år, dårlig start, og forbedrer meg utover sesongen.

Jeg har begynt å øke selv. Var genialt å ta inn Rooney. Han kommer til å hagle inn mål framover.
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg har begynt å øke selv. Var genialt å ta inn Rooney. Han kommer til å hagle inn mål framover.

Det tviler jeg ikke på, han er virkelig i slag. Får se om jeg velger å hente han inn, eller om jeg holder meg til dette laget jeg alt har.
  • 0
Siterer ElGamer:
Det tviler jeg ikke på, han er virkelig i slag. Får se om jeg velger å hente han inn, eller om jeg holder meg til dette laget jeg alt har.

RvP er ikke vits å ta med resten av sesongen. Tror han kommer til å være skadet eller dårlig resten av sesongen. Rooney, derimot, kommer til å ha sin beste sesong ever.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!