Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Siterer The Cookiemonster:
Da slipper jeg så mange minuspoeng.

Husker ene runden i fjor: Jeg hadde byttet to forsvarsspillere på grunn av skade (husker ikke helt hvem det var) Men de jeg da hentet inn klart det mesterverket at den ene scoret selvmål, mens den andre ble utvist. Det ble minuspoeng det :p
  • 0
Siterer ElGamer:
Husker ene runden i fjor: Jeg hadde byttet to forsvarsspillere på grunn av skade (husker ikke helt hvem det var) Men de jeg da hentet inn klart det mesterverket at den ene scoret selvmål, mens den andre ble utvist. Det ble minuspoeng det :p

Ouch. I første runde i fjor ble Daniel Agger utvist, så jeg fikk minuspoeng og måtte bytte han ut etter hele 1 runde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ouch. I første runde i fjor ble Daniel Agger utvist, så jeg fikk minuspoeng og måtte bytte han ut etter hele 1 runde.

Den svir den og. Men tror ingen klarer å slå den ene runden en venn av meg hadde. Han gjorde om laget siden det hadde sugd hele tiden, og endte opp med at han fikk utvist 3 spillere og 2 selvmål. Etter det så slutta han med Fantasy Premier League.
  • 0
Siterer ElGamer:
Den svir den og. Men tror ingen klarer å slå den ene runden en venn av meg hadde. Han gjorde om laget siden det hadde sugd hele tiden, og endte opp med at han fikk utvist 3 spillere og 2 selvmål. Etter det så slutta han med Fantasy Premier League.

Husker når Walters spilte mot Chelsea i fjor, når han alene skårte to selvmål og straffebom. Det er minuspoeng det.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Det er minuspoeng det.

Var sikkert veldig mange som reiv seg i håret den dagen over han.
  • 0
Siterer A to the H:
Husker når Walters spilte mot Chelsea i fjor, når han alene skårte to selvmål og straffebom. Det er minuspoeng det.

Det verste (eller beste) er at ganske mange hadde han på laget sitt, ettersom han var fast under Pulis, og scoret mål nå og da. Midtbanespillere får mer for mål enn spisser i FPL, så han var blant de mest populære midtbanespillerne. Heldigvis hadde ikke jeg han på laget!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det verste (eller beste) er at ganske mange hadde han på laget sitt, ettersom han var fast under Pulis, og scoret mål nå og da. Midtbanespillere får mer for mål enn spisser i FPL, så han var blant de mest populære midtbanespillerne. Heldigvis hadde ikke jeg han på laget!

Tviler jeg ikke på. Han var jo brennheit en periode rett før den kampen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Tviler jeg ikke på. Han var jo brennheit en periode rett før den kampen.

Han er ikke det nå! Nå er det kun 3.3 % av lagene som har han. De eneste som kan regnes som populære på Stoke er Begovic og Shawcross.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Heldigvis hadde ikke jeg han på laget!

Jeg hadde nettopp byttet han ut før den kampen. Noe som virkelig viste seg å være en genistrek.
  • 0
Begovic er sketchy nå som de har fått inn Hughes. Tror han kommer til å slite med å ha en sveitserost av et forsvar.
  • 0
Siterer A to the H:
Begovic er sketchy nå som de har fått inn Hughes. Tror han kommer til å slite med å ha en sveitserost av et forsvar.

Nettopp derfor jeg vraket han. I tillegg gjorde han det dårlig i andre halvdel av sesongen i fjor.

Jeg har byttet litt på laget nå for å prøve å få inn mer poeng i laget:

Cech ut, Vorm inn.
Gazzaniga ut, Boruc inn.
Nacho Monreal ut, David Luiz inn.
De Guzman ut, Snodgrass inn.

Nå har jeg to keepere som spiller fast, pluss at Snodgrass trolig skaffer mer poeng enn De Guzman. I tillegg ville jeg ha et lite stykke av Chelsea sin back-firer, ettersom jeg tror at de kommer til å holde nullen en del under Mourinho. I tillegg kan David Luiz en gang i blant få stjernetreff på frispark, og pleier også å få noen assists hver sesongen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Byttet litt jeg og. Er det ikke kun de som er på banen som teller, eller teller benken også?

Hart
Baines - Hangeland - Mertesacker
Santi Cazorla - Kagawa - Mulumbu - Mirallas
Bony - Sturridge - Agüero
  • 0
Nå har jeg to keepere som spiller fast, pluss at Snodgrass trolig skaffer mer poeng enn De Guzman. I tillegg ville jeg ha et lite stykke av Chelsea sin back-firer, ettersom jeg tror at de kommer til å holde nullen en del under Mourinho. I tillegg kan David Luiz en gang i blant få stjernetreff på frispark, og pleier også å få noen assists hver sesongen.

Smart bytting det der.
Har selv ikke valgt å gjøre noen bytter enda, men tror at det kommer noen etter hvert. Spesielt hvis det kommer noen interessante overganger.
  • 0
Dermed ser laget mitt slik ut før første runde:

Vorm
David Luiz - Baines - Kompany - Mertesacker
Gerrard - Coutinho - Snodgrass - A. Johnson
       van Wolfswinkel - Sturridge

Benk: Boruc, Berbatov, Brady, Clyne

Mulig at jeg bytter ut Sturridge hvis han ikke blir helt klar til seriestart. Uheldigvis skal alle på benken spille bortekamper (litt derfor de er på benken), men en av de kan vel gå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er det ikke kun de som er på banen som teller, eller teller benken også?
  • 0
Siterer A to the H:
Er det ikke kun de som er på banen som teller, eller teller benken også?

Bare de som er på banen, med mindre en av spillerne du har på banen ikke spiller. Da byttes de automatisk med en på benken.
  • 0
Det jeg regnet med
  • 0
Siterer A to the H:
Det jeg regnet med

Og nå har du fått det bekreftet
  • 0
Siterer ElGamer:
Og nå har du fått det bekreftet

Indeedidly doo
  • 0
Da har gjort en del endringer på laget (igjen):

Kompany ut, Coleman inn.
Snodgrass ut, De Guzman inn (igjen).
Berbatov ut, Bony inn.
van Wolfswinkel ut, Lukaku inn.
Adam Johnson ut, Paulinho inn.

Og alt dette av en grunn. For det første blir nok ikke City like sikre bak i år, med en ny trener som er mer villig til å angripe enn Mancini var. Dermed blir det mer mål sluppet inn, og færre clean sheets. Coleman er en spiller som potensielt kan spille ute av posisjonen FPL hevder at de spiller. Hvis Martinez går for en back-treer spiller trolig Coleman og Baines som vingbacker/kantspillere, og da blir det flere poeng for mål og assists, samtidig som de får like mange poeng som de egentlig forsvarsspillerne for clean sheets og andre ting. I tillegg sparte jeg £1,5m på det. £5m for han kan være et kupp av dimensjoner hvis Martinez er litt grei.

De Guzman kom inn (igjen) for Snodgrass fordi det har kommet flere ting som gir bonuspoeng. Man får bla. poeng for pasningsikkerheten sin i kamper. 70% gir ett poeng, 80% to poeng og 90% gir tre poeng. Jonathan De Guzman hadde en overall pasningsikkerhet på 89% forrige sesong. Det kan gi noen poeng, in you catch my drift. I tillegg sparte jeg £0,5m.

Adam Johnson ble byttet med Paulinho av samme årsak som jeg satte inn De Guzman for. I tillegg tror jeg at Paulinho kan ende opp med noen mål. Begge kostet £7m.

Lukaku kom inn for van Wolfswinkel fordi jeg ikke liker å skrive det lange navnet til van Wolfswinkel. Neida, jeg digger navnet hans. Jeg byttet inn Lukaku fordi jeg satser på at Mourinho bruker han og utvikler han til et beist.

Bony kom inn for Berba fordi han allerede er et beist og vil bli satset på i Swansea. Han kostet £0,5m mer, men det gjør ikke noe.

Dere kan forøvrig lese mer om bonuspoengene her.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dere kan forøvrig lese mer om bonuspoengene her.

Blir ekstra spennende med disse bonuspoengene. Så må vist virkelig da å revurdere laget mitt nå.
  • 0
Da har jeg blitt med
Navn på laget: The Mighty Beasts

Laget:
De Gea
Walker - Vertonghen - Hangeland - Baines
Hazard - De Guzman - Dembele - Sessegnon
Van Persie - Berbatov
Benk: Gazzaniga, Evans, Yacob og Naismith
  • 0
Siterer xezopen:
Da har jeg blitt med

Strålende!

Siterer xezopen:
De Gea
Walker - Vertonghen - Hangeland - Baines
Hazard - De Guzman - Dembele - Sessegnon
Van Persie - Berbatov
Benk: Gazzaniga, Evans, Yacob og Naismith

Bra lag det der. Hvis du slenger på £0,5m får du Artur Boruc, som sikkert kommer til å spille fast for Southampton. Gazzaniga er tredjevalg. Jeg er heller ikke helt imponert av Naismith. En spiss som spiller fast for et av nedrykks-lagene ville nok vært et bedre alternativ.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bra lag det der. Hvis du slenger på £0,5m får du Artur Boruc, som sikkert kommer til å spille fast for Southampton. Gazzaniga er tredjevalg. Jeg er heller ikke helt imponert av Naismith. En spiss som spiller fast for et av nedrykks-lagene ville nok vært et bedre alternativ.

Grunnen til at jeg tok Gazanigga var bare pga av prisen, samme med Naismith. Fikk så vidt råd til RvP ved hjelp av de, men har fortsatt tid til å ordne på laget, så får se hva jeg gjør
Vurderer også å bruke Evans i stedet for Hangeland, men frykter at han blir sittende på benk når Vidic ikke er skadet og hvis Rio har en sesong som i fjor.. Men vet ikke om det har så mye å si om de er på benk eller ikke, første gangen jeg bruker FPL nå :p
  • 0
Siterer xezopen:
Vurderer også å bruke Evans i stedet for Hangeland, men frykter at han blir sittende på benk når Vidic ikke er skadet og hvis Rio har en sesong som i fjor.. Men vet ikke om det har så mye å si om de er på benk eller ikke, første gangen jeg bruker FPL nå :p

Tror jeg vil gå for Hangeland i fra starten.

Kommer nok til å gjøre noen forandringer i løpet av dagen i dag. Men blir når jeg er ferdig på jobb i kveld. Er bare da jeg har tid til å fikse det skikkelig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!