Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Siterer xezopen:
Men vet ikke om det har så mye å si om de er på benk eller ikke, første gangen jeg bruker FPL nå :p

De som er å benken får ikke poeng, med mindre en av de du har på banen ikke spilte. Da blir førstemann på benken satt inn for han som ikke spilte. Det gjelder å være lur med hvem du setter hvor på benken, og ikke minst hvem du har på banen.

Altså, jeg kunne nesten skrevet en analyse av hvorfor laget mitt er som det er akkurat nå, men jeg orker ikke og gidder ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Pretty sure jeg joinet nå.

Første draften av laget ser sånn ut:

--------------------------Mignolet
---Vertonghen - Koscielny - David Luiz - Baines
-----A. Johnson - Cazorla - Coutinho - Fellaini
---------------------Giroud - Bony

Benk: Davis, Colback, Baker, Moore

Vanskelig å velge mellom Merteswagger og Koss the Boss. Gikk for Kosc til slutt, har tidligere vært litt prone for selvmål men etter måten han avsluttet forrige sesong har jeg 100% tro på han til neste. Samme gjelder forsåvidt Mertesacker. Ser også at mange her har valgt Mr. Swagger så kan gjøre meg godt å gå for en annen enn alle andre.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Her er laget mitt nå. Blir nok endret etterhvert som det kanskje kommer noen singings iløpet av tiden før 17 August.

The Untouchable.

Formasjon: 3-5-2

--------------------------Mignolet
------------Baines------Azapilicueta----Fonte
Lallana---Santi Cazorla---Fellaini---Coutinho---Michu
-----------------Sturridge-----------Bony

Benk: GK: Henderosn, Hobbs, Bruce og Wilbraham.
  • 0
Oh, yeah. Laget mitt heter New Age Warriors.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Selv om jeg ble kåra til Total-taper i forrige fantasy sesong, så blir jeg med igjen. Satser på ny sesong som madrass for resten av deltakerene!

Laget heter forresten Sigh...
  • 0
Da har jeg gjort noen endringer på laget:
Lambert ut - Berbatov inn
Johnson ut - Agger inn

Så da ser laget mitt slik ut atm:

-Begovic-
Agger - Jagielka - Evra
- A. Johnson - Snoodgras - Wanyama - Bale -
V. Persie - Weiman - Berbatov
  • 0
Jeg ser helst at personen som har kalt laget sitt Pringles melder i fra her på GR om hvem han er, hvis ikke blir laget sparket fra ligaen. Takk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Virker som det er en god del folk her inne med peiling i år!!
Gleder meg til å holde kontakten på dette forumet, så ikke spillet blir kjedelig.
Har desverre blitt kjedelig fra Runde 15 ca hver eneste gang. I år skal bli året!
Hvilket lag er det de forskjellige holder med? David Moyes må få den skotske langefingeren sin ut av analen å hente Fabregas så United kan bidra til tittelkamp!!
  • 0
Siterer MartinAndresen1993:
Hvilket lag er det de forskjellige holder med? David Moyes må få den skotske langefingeren sin ut av analen å hente Fabregas så United kan bidra til tittelkamp!!

Vi har en generell fotball tråd hvor vi diskuterer alt som har med fotball å gjøre, svarer på det du spør der heller.

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312&page
=104&last=2013-07-29+12%3A20%3A09
  • 0
Noen andre enn meg som ELSKER de nye bonus-poengene???

ENDELIG er det litt mer å tenke på, og det lettere å få poeng på spillere som ikke scorer men som spiller gode kamper gjennom å sette mye gode taklinger og ha en høy pasningssikkert. Slike ting gir poeng i år, og gjør spillet mer spennende !! <3
  • 0
Husker at jeg holdt på med dette før. Sluttet ganske sånn med en gang pga at jeg aldri orket å bytte lagoppstilling.
  • 0
Vi har en generell fotball tråd hvor vi diskuterer alt som har med fotball å gjøre, svarer på det du spør der heller.

Hmm, det er mottatt! Takker. Egentlig burde jeg ikke kaste bort så mye tid på å sitte på en PC å skrive på et forum. Men jeg elsker fotball, uten fotball hadde jeg ikke klart å leve. Sååå kan vell bidra litt på diskusjonen der! Premier League er elsk.
  • 0
Da har jeg gjort flere bytter:

Collins inn for Baines, Santi Cazorla inn for Gerrard og Hazard inn for Paulinho.

Jeg ofret Baines for å få litt mer penger som jeg kunne bruke på mer "firepower" fremover. Chelsea skal spille to kamper i første runde, så jeg hentet inn Hazard for å være kaptein i første runde. Arsenals angrep er bygd rundt Cazorla, og han er derfor en poenggarantist.

Lagt til 2013-07-29 22:17:
Laget mitt ser derfor slik ut:

Vorm
D. Luiz - Collins - Coleman - Mertesacker
    S. Cazorla - Coutinho - Hazard (c)
       Bony - Lukaku(v) - Sturridge

Benk: Boruc, De Guzman, Brady, Clyne

Chelsea skal som sagt spille to kamper i første runde, derfor er det i overkant mange spillere fra Chelsea.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Chelsea skal som sagt spille to kamper i første runde, derfor er det i overkant mange spillere fra Chelsea.

Kanskje greit å hente inn noen Chelsea spillere til første runde da. Og satse på å få innkassere litt starts poeng.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kanskje greit å hente inn noen Chelsea spillere til første runde da. Og satse på å få innkassere litt starts poeng.

Bare husk å ta de ut før 3. runde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bare husk å ta de ut før 3. runde.

Skal huske på såpass. Ha dem den første runden, og så bytte dem ut etter å ha hentet inn litt poeng.
  • 0
Siterer ElGamer:
Skal huske på såpass. Ha dem den første runden, og så bytte dem ut etter å ha hentet inn litt poeng.

Hvilke spillere skal du hente nå da?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvilke spillere skal du hente nå da?

Tenker over det, så endrer på det i morra.
  • 0
Aight, jeg kastet ut David Luiz i frykt for å få problemer i runde 3, når Chelsea ikke skal spille. Erstatteren ble godeste Sebastian Bassong. Da har jeg også £1,5m til overs som jeg kan bruke når jeg må ta ut Hazard eller Lukaku før runde 3.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Endte opp med å hente inn:

Mata for Bale
Lukaku for Berbatov

Sånn at jeg muligens får hente inn en del med ekstra poeng den første runden.
  • 0
Jeg hentet inn Brad Guzan ettersom Villa skal spille to kamper i første runde. Vorm ble ofret. Og det flotte er at jeg har Artur Boruc klar for tredje runde når Villa ikke skal spille.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg hentet inn Brad Guzan ettersom Villa skal spille to kamper i første runde.

Så møter de nå både Arsenal og Chelsea, så går heller for en annen keeper.
  • 0
So? Han gjør garantert flere redninger i begge kampene. Holder han nullen er det bare en bonus. I tillegg koster de to keeperne mine kun £9,5m, noe som er bra for to keepere som spiller fast og kan spille etter behov.

Det er billigere enn å f.eks. ha Petr Cech og en keeper til £4,0m som ikke spiller. Dermed kan jeg bruke mer penger på utespillere, da spesielt på midtbanen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
So? Han gjør garantert flere redninger i begge kampene. Holder han nullen er det bare en bonus. I tillegg koster de to keeperne mine kun £9,5m, noe som er bra for to keepere som spiller fast og kan spille etter behov.

Det er billigere enn å f.eks. ha Petr Cech og en keeper til £4,0m som ikke spiller. Dermed kan jeg bruke mer penger på utespillere, da spesielt på midtbanen.

Det har du rett i. Tenkte ikke så langt. :p
  • 0
Laget mitt heter nå Kolo-Kolo, som i Colo-Colo.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!