Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Dobbeltpost, men jeg har nå satt inn Steven Caulker for Sebastian Bassong. Bassong ble plutselig usikker før seriestart, og Caulker er klar for Cardiff, noe som tilsvarer mer spilletid.

Caulker scoret også 2 mål og fikk 2 assist forrige sesong, til tross for lite spilletid.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
En håndfull deltagere har nå blitt utestengt fra ligaen, ettersom de ikke har sagt i fra her om lagnavn, og at navnene deres heller ikke eksisterer i databasen til Gamereactor. Utestengelsene kan oppheves hvis personene melder i fra her om lagnavn.

------------------

Jeg har også gjort noen små endringer på laget. Jonathan De Guzman er skadet og rekker ikke seriestarten, derfor har Stewart Downing, som nylig meldte overgang til West Ham kommet inn. Håpet er at Downing blomstrer i et lag som bør passe han litt bedre enn Liverpool.

Brad Guzan har også blitt byttet ut med Vito Mannone, siden italieneren virker å være førstevalget til Di Canio. Det frigjør også 0.5m til, noe som gjør at jeg har 2m til overs, og kan putte inn Gareth Bale for Santi Cazorla når Bale er tilbake fra skade, sett at han blir i Spurs. Hvis Bale forsvinner kan jeg investere det i andre spillerbytter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har ikke gjort særlig bytter siden siste, men vurderer å bytte inn Carrick på laget med tanke på de nye reglene. Tror jeg fort kan få et stort utbytte av han. Samt at jeg er usikker på bruken av Agger nå som han er skadet, så Cookie! Vil du anbefale å bytte han ut? Siden du har litt mer greie på Liverpool og hva som skjer der enn jeg.
  • 0
Du kan jo alltids poste laget ditt her, så kan jeg jo se hele?

Når det kommer til Agger: Han kommer trolig til å spille, Rodgers sa i alle fall at han var klar for kampen i morgen. Kolo er i alle fall bankers akkurat nå, og Seba Coates tar nok benkplassen.

Uansett bør du kunne finne billigere alternativer enn Agger som sanker mer poeng. Helt ærlig ville jeg gått for et billig forsvar, med mer firepower fremover.

Laget mitt er slik akkurat nå:

Mannone
Caulker - Coleman - Mertesacker
Downing - Santi Cazorla - Coutinho - Hazard (c)
Lambert - Lukaku (v) - Sturridge

Benk: Boruc, R. Brady, Collins, Clyne

De to keeperne koster 9m, forsvaret koster 24,5m fordelt på 5 spillere, midtbanen koster 39,5m fordelt på 5 spillere, mens angrepet koster 24,5m fordelt på 3 spillere. Du ser klart hvor jeg har investert pengene.

I tillegg sitter jeg med 2,5m til overs, og kan egentlig bytte ut en spiller med en enda dyrere en. For eksempel kan jeg bytte Santi Cazorla med Bale, Brady med Adam Johnson, Lambert eller Lukaku mot Benteke, eller andre slike bytter.

Jeg vurderer nå om jeg skal bruke de 2,5m jeg har til overs med en gang eller spare de til å bytte Hazard eller Cazorla mot Bale når han er skadefri, sett at han blir.

Vanskelige valg...
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har gjort en del bytter i dag, etter å ha lyttet til dine råd Cookie. Så takker så meget

Mitt lag atm:

Guzan
Lowton - Jagielka - Evra
Wanyama - Hazard - Mata (v) - Johnson
Lukaku - R.v.P (c) - Weiman

Benk: Foster, Colback, Garrido, Bruce
  • 0
Siterer ElGamer:
Mitt lag atm:

Guzan
Lowton - Jagielka - Evra
Wanyama - Hazard - Mata (v) - Johnson
Lukaku - R.v.P (c) - Weiman

Benk: Foster, Colback, Garrido, Bruce

Du burde droppe Jagielka og heller gå for en billigere fra Everton, da enten Distin eller Coleman. Det frigjør 0.5m som du kan bruke på oppgradere fra Weimann. Du kan også lett bytte ut Evra med en billigere forsvarer. Egentlig tror jeg at valget ditt om å ha RvP ødelegger litt for resten av laget. Du har en krisesvak benk, og sløser mye penger på forsvaret.

For eksempel kan vi ta en titt på det at du har både Colback og Wanyama. Ingen av de vil sanke noe særlig mer poeng enn det de får ift. spilletid og noen clean sheets. Ikke et spesielt lurt valg å ha begge de to.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Takker for rådene dine Cookie. Skal gå over laget en siste gang nå i natt, så alt er klart til i morra når alt braker løs.
  • 0
Siterer ElGamer:
Takker for rådene dine Cookie.

Bare hyggelig.

Jeg går inn i første runde med dette laget:

Siterer The Cookiemonster:
Mannone
Caulker - Coleman - Mertesacker
Downing - Santi Cazorla - Coutinho - Hazard (c)
Lambert - Lukaku (v) - Sturridge

Benk: Boruc, R. Brady, Collins, Clyne

Det gjør at jeg som sagt sitter igjen med 2,5m som jeg trolig bruker på Bale eller en annen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da har jeg fikset på laget mitt igjen. Og endt opp med dette:

Guzan
Lowton - Coleman - Riether
Carrick - Mata - Hazard - Johnson
Weiman - Lukaku - R.v.P

Benk: Foster, Wanyama, Garrido og Clyne

How about now?
  • 0
Sketchy med Lukaku. Han kommer ikke til å spille ALLE kamper, men heller rullere litt, vil jeg tro...
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Endret på mitt i natt. Nå var siden nede men tror jeg endte opp med dette:

------------------------Cech
Azpilicueta - Koscielny - Caulker - Coleman
Hazard(c) - Walcott(v) - Coutinho - Mirallas
-----------------Giroud - Benteke
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer A to the H:
Sketchy med Lukaku. Han kommer ikke til å spille ALLE kamper, men heller rullere litt, vil jeg tro...

Det er dobbeltrunde for Chelsea, derfor velger mange Lukaku nå. De fleste vet jo at Mourinho har sansen for slike spisser, og med kamper mot Hull og Aston Villa på hjemmebane kan det bli målfest(er). Tipper at Lukaku starter i minst en av de.

Siterer NewAge:
------------------------Cech
Azpilicueta - Koscielny - Caulker - Coleman
Hazard(c) - Walcott(v) - Coutinho - Mirallas
-----------------Giroud - Benteke

Litt usikker på Benteke på topp, Aston Villa har to veldig tøffe kamper i første runde. Han kommer trolig til å dominere mot Liverpool da, det kan jeg spå allerede nå. Midtbanen din er i alle fall veldig sterk, og forsvaret ditt er til en ok pris. Giroud kan være et godt kjøp hvis han fortsetter som i pre-season.

Lurer på hvordan benken din er.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lurer på hvordan benken din er.

Davis - Baker - Medel - Moore.

Litt usikker på Benteke på topp

Er en risk, men er det en fra Villa som kan skaffe seg mål ifra de to kampene så er det Benteke. Håper selvfølgelig han ikke scorer imot oss.

Giroud kan være et godt kjøp hvis han fortsetter som i pre-season.

Har alltid hatt faith i Giroud, hadde han i FPL laget mitt i en god del av fjorårets sesong. Håper og tror han vil fortsette formen. Walcott og Giroud har vært ekstremt gode sammen i preseason, som er grunnen til at jeg valgte begge. Tok ut Santi for Walcott fordi jeg ikke tror Santi vil starte.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fantasy er nede akkurat nå, haha.

Siterer NewAge:
Davis - Baker - Medel - Moore.

Ikke akkurat tidenes benk for å si det sånn.

Siterer NewAge:
Er en risk, men er det en fra Villa som kan skaffe seg mål ifra de to kampene så er det Benteke. Håper selvfølgelig han ikke scorer imot oss.

Om noe så kan du jo få 3-4 poeng pga. spilletid.

Siterer NewAge:
Har alltid hatt faith i Giroud, hadde han i FPL laget mitt i en god del av fjorårets sesong. Håper og tror han vil fortsette formen. Walcott og Giroud har vært ekstremt gode sammen i preseason, som er grunnen til at jeg valgte begge. Tok ut Santi for Walcott fordi jeg ikke tror Santi vil starte.

Jeg har Santi Cazorla i laget, så jeg håper at han starter. Jeg vurderte å ha Giroud selv, men jeg gikk for Sturridge.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg har Santi Cazorla i laget, så jeg håper at han starter.

Kan bortimot garantere han ikke gjør det. Har ikke spilt noe spesielt i preseason, pluss han har vært på en 10+timers lang flytur to ganger for et par dager siden.

Ikke akkurat tidenes benk for å si det sånn.

Gir som oftest litt faen i benken, når jeg startet FPL så brydde jeg meg mer om ha gode spillere på benken, men du får ikke ofte nokk poeng derifra at syntes det er verdt å bruke for mye.

Lagt til 2013-08-17 15:56:
Og da var det offisielt, Santi og podolski er benket.

Poldi mest sannsynligvis pga at vi trenger en som kan spille spiss på benken.

Lagt til 2013-08-17 15:58:
-----------------Szczesny
Sagna - Koscielny - Mertesacker(c) - Gibbs
-----------Ramsey - Wilshere
--------Walcott - The Ox - Rosicky
-------------------Giroud

Der har du laget, usikker om Rosicky starter på kanten eller i midten, personlig håper jeg han er på kanten da jeg syntes Ox fortjener en skikkelig sjangse i midten, han spiller alltid bra der og det er der han vil spille selv.
  • 0
Siterer NewAge:
Kan bortimot garantere han ikke gjør det. Har ikke spilt noe spesielt i preseason, pluss han har vært på en 10+timers lang flytur to ganger for et par dager siden.

I am disappoint.

Siterer NewAge:
Gir som oftest litt faen i benken, når jeg startet FPL så brydde jeg meg mer om ha gode spillere på benken, men du får ikke ofte nokk poeng derifra at syntes det er verdt å bruke for mye.

Jeg liker å ha spillere som faktisk spiller fast på benken hvis mulig. Derfor jeg har Brady, Collins og Clyne der. Collins og Clyne er usikre før dagens kamper, dog. Brady er derimot fast på venstre vingback/venstre kant for Hull Shitty Tigers, og sanket masse assists for de forrige sesong. I tillegg tar han dødballer for Hull. Håpet mitt er selvfølgelig at han fortsetter å ta dødballer og slikt, og dermed får noen assists i ny og ne. I tillegg koster han bare 5.0.

Collins er fast for et WHU-lag som er rimelig gjerrige bak. Satser på at han får noen clean sheets og kanskje noen mål på corner. Clyne er fast på Soton, og er en veldig angripende back. Satser på noen assists og kanskje et mål. Med Lovren kommet inn kan de kanskje holde nullen nå og da i tillegg.

Lagt til 2013-08-17 16:37:
Virker som Mannone er på benken for Sunderland. Heldigvis spiller Boruc, så han kommer inn. Collins spiller for WHU, mens Downing ikke gjør det. Dammit.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer NewAge:
Koscielny

Kjedelig å ha han i laget nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer NewAge:
Koscielny

Kondolerer.

Jeg skulle virkelig ikke ha anbefalt Coleman til dere. 10 poeng så langt. Jeg er genial. Bare synd at jeg har Caulker og Mertesacker, som bare får 1 poeng hver. Santi og Downing sanker heller ikke stort. I tillegg har jeg Collins på benken, og han sanket 6 poeng....

Lagt til 2013-08-17 17:48:
Argh, Santi fikk gult. 0 poeng på han da. På den positive siden scoret Lambert på straffe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg skulle virkelig ikke ha anbefalt Coleman til dere. 10 poeng så langt. Jeg er genial

Takker virkelig for det! Og sammen med Lowton og Riehter så fikk jeg inn 16 poeng i forsvaret. Eneste negative i forsvaret var at jeg så sent som i dag tidlig, byttet ut Whittaker.
  • 0
Siterer ElGamer:
Takker virkelig for det!

Siterer ElGamer:
Og sammen med Lowton og Riehter så fikk jeg inn 16 poeng i forsvaret.

Jeg fanget inn 12. Synd jeg satt Collins på benken. Han fikk 6 poeng fordi WHU holdt nullen. Han var usikker før kampen, så jeg satte han som 2. mann på benken.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ser ut som å putte Benteke og Coleman inn i siste liten for meg var smart. Ikke at det hjelper humøret akkuratt nå.
  • 0
Hadde:

Baines: 1
Merte: 1
Hangeland: 6
Mulumbu: 1
Santi: 0
Mirallas: 2
Sturridge: 6

Har også Bony som ikke starter i dag. Hart har jeg og. Kagawa og Aguero (C) også.

Fucking fuck. Skulle tatt Coleman i stedet for Baines.
  • 0
Siterer NewAge:
Ser ut som å putte Benteke og Coleman inn i siste liten for meg var smart. Ikke at det hjelper humøret akkuratt nå.

Hvor mange minuspoeng fikk Koscielny?

Siterer A to the H:
Hadde:

Merte: 1
Hangeland: 6
Mulumbu: 1
Mirallas: 2

Jeg hadde:

Mannone: 0
Caulker: 1
Coleman: 10
Mertesacker: 1
Downing: 1
Coutinho: 3
Lambert: 6

Jeg har igjen Hazard (c) og Lukaku på banen. Boruc kommer inn for Mannone, og Boruc fikk 6 poeng. På benken har jeg igjen Brady, mens Collins fikk 6 poeng og Clyne var ubenyttet reserve.

Så jeg får altså 34 poeng før Hazard (c) og Lukaku har spilt. Weeho!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sitter da med dette nå:

Guzan: 3
Lowton: 2
Coleman: 10
Riether: 6
Carrick: 1
Johnson: 2
R.v.P: 10
Weiman: 5

Som gjør at jeg sitter med 39 totalt og har fortsatt igjen doble kamper for både Hazard, Lukaku og Mata. Samt en kamp igjen for Lowton og Guzan.
  • 0
For øyeblikket:

Shaw: 9
Jagielka: 1
Michu: 2
Yacob: 2
Benteke: 7

Tot: 22p

Har igjen:

Hazard:
Mata:
Lukaku:
Vertonghen:
Hart:
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!