Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Siterer Thorn:
For øyeblikket:

Baines: 1
Shaw: 9
Jagielka: 1
Michu: 2
Yacob: 2
Benteke: 7

Tot: 22p

Grei fangst på 6 spillere det.

Siterer Thorn:
Har igjen:

Hazard:
Mata:
Lukaku:
Vertonghen:
Hart:

Verthongen rekker vel ikke den kampen? Har du Mata, Hazard eller Lukaku som kaptein? Hart klarer vel kanskje en clean sheet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Verthongen rekker vel ikke den kampen? Har du Mata, Hazard eller Lukaku som kaptein? Hart klarer vel kanskje en clean sheet.

Verthongen er usikker, men satser på at han rekker den. Lukaku er kaptein.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Siterer Thorn:
Lukaku er kaptein.

Risky valg. Kan gå begge veier for deg. Mulig han ikke en gang spiller fra start i noen av kampene. På en annen side kan det slå godt ut. Selv har jeg Hazard som kaptein.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Risky valg. Kan gå begge veier for deg. Mulig han ikke en gang spiller fra start i noen av kampene. På en annen side kan det slå godt ut. Selv har jeg Hazard som kaptein.

Må jo leve på kanten.
Mourinho har sagt at Mata sannsynligvis ikke er å finne på banen mot Hull, da han har en skade. I verste fall går jeg glipp av poeng på to spillere.
  • 0
Siterer Thorn:
Må jo leve på kanten.

Hehe. Jeg kjørte et safe bet jeg da, og håper på at Hazard slår til med to kjempekamper.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kom ikke oppdateringen på rankingen etter hver gameday i fjor? Må vi vente helt til Onsdag før vi får rank?
  • 0
Hehe. Jeg kjørte et safe bet jeg da, og håper på at Hazard slår til med to kjempekamper.

Ingenting som tilsier noe annet enn at Hazard kommer til å bite kraftig fra seg.
Fenomenal på samtlige pre-season kamper, og han er førstevalget på kanten.
  • 0
Siterer Thorn:
Ingenting som tilsier noe annet enn at Hazard kommer til å bite kraftig fra seg.
Fenomenal på samtlige pre-season kamper, og han er førstevalget på kanten.

Nettopp derfor jeg gikk for han som kaptein. Han er bankers i laget, og har spilt bra i pre-season. Satser på at han gir en flokk assists til Lukaku-mål og putter noen selv, hehe.

Siterer Maaarky:
Kom ikke oppdateringen på rankingen etter hver gameday i fjor? Må vi vente helt til Onsdag før vi får rank?

Gi dem litt tid. Det er første dagen, og serverne er må jobbe steinhardt for å holde siden gående pga. trafikken på siden. Tabellene blir nok oppdatert snart.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gi dem litt tid. Det er første dagen, og serverne er må jobbe steinhardt for å holde siden gående pga. trafikken på siden. Tabellene blir nok oppdatert snart.

Har vært sånn de to åra jeg har spilt tidligere. Alltid en skikkelig oppdatering etter dag 1.
  • 0
Verthongen starter
  • 0
Siterer Thorn:
Verthongen starter

Lukaku gjør IKKE det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har Hazard som visekaptein Lukaku kommer nok innpå snart.
  • 0
Siterer Thorn:
Har Hazard som visekaptein Lukaku kommer nok innpå snart.

Joa, men sett at Lukaku kun blir innbytter i de to kampene og ikke scorer taper du bra med poeng.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Joa, men sett at Lukaku kun blir innbytter i de to kampene og ikke scorer taper du bra med poeng.

Får håpe de gjør det bedre mot Aston sånn poengmessig for Hazard, Lukaku og Mata (som forhåpentligvis får spille). Trenger liksom en del poeng på dem nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Får håpe de gjør det bedre mot Aston sånn poengmessig for Hazard, Lukaku og Mata (som forhåpentligvis får spille). Trenger liksom en del poeng på dem nå.

Nåja, jeg fikk jo 6 poeng av Hazard. Kun ett poeng fra Lukaku da. Satser på at både Hazard og Lukaku starter mot Villa.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nåja, jeg fikk jo 6 poeng av Hazard. Kun ett poeng fra Lukaku da. Satser på at både Hazard og Lukaku starter mot Villa.

Ja, du har rett der, men hadde gjort seg så bra med noe skikkelig med poeng på dem nå som de først spiller 2 kamper.
  • 0
Da gikk jeg rett til topps og ledelsen av ligaen. Som meldt. En god start er alltid viktig. Dog fant jeg svakheter som gjorde at Wildcardet blir brukt allerede nå. Både for å øke verdien på laget, renske ut spillerne som på ingen måte er i nærheten av lineup og prøve å få en luke ganske tidlig. Elsker dette spillet, mange runder igjen og massevis av poeng. Har et lite spørsmål. Hvorfor har ikke de nye poengreglene tredd i kraft? Noen som vet? Med tanke på over 90% pasningssikkerhet i løpet av kampen ville gi 3 poeng etc.
  • 0
Siterer MartinAndresen1993:
Da gikk jeg rett til topps og ledelsen av ligaen.

Du traff rimelig bra med det laget. 92 poeng er ikke dårlig. Uansett kan alt snu veldig fort, så jeg resignerer ikke av den grunn, selv om starten min var særdeles stusselig.

Mangelen av spilletid for Lukaku og Arsenals fiasko mot Villa kostet meg dyrt i form av poeng.

Nå virker det uansett sikkert at Bale forsvinner, så da kan jeg investere pengene jeg har til overs i laget.

Lagt til 2013-08-22 16:40:
Kolo-Kolo vil slå tilbake.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mangelen av spilletid for Lukaku og Arsenals fiasko mot Villa kostet meg dyrt i form av poeng.

Mangelen til både Mata og Lukaku ødela for meg. Så må nok gjøre noen bytter før neste runde.

Nå virker det uansett sikkert at Bale forsvinner, så da kan jeg investere pengene jeg har til overs i laget.

Veldig greit det. Blir bare mer penger til et enda sterkere lag.
  • 0
Da er første runde overstått, og det er på tide med sesongens første oppdatering.

Gameweek 1 og Overall

Wild Hogs Army FFS! - 92
The Reds - 85
Refugees - 73
New Age Warriors - 70
Goodfellas - 68
Devils FC - 67
The Mighty Beasts - 65
Baron - 64
Nabbolinies - 58
Kolo-Kolo - 56
Hole Rangers - 56
Sigh... - 55
Jærens Superlag - 54
Skarvane - 52

Gameweek-vinnere:

Wild Hogs Army FFS! - 1

Ettersom det kun har blitt spilt en runde så langt blir det ikke en egen del for totalscoren etter 1. runde, ettersom det er den samme som poengene dere fikk i første runde, som igjen er litt over her.

Notis: Kolo-Kolo vil slå tilbake.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siden jeg ikke er særlig fornøyd med mine siste liten endringer før første runden, så har jeg gjort ganske drastiske endringer og for første gang i alle mine år på FPL brukt et Wild Card.

Så har nå endt opp med dette som jeg per nå er ganske fornøyd med:

Foster
Whitaker - Coleman - Shaw
Carrick - Yaya Toure - Hazard(v) - Johnson
Benteke - R.v.P(k) - Weiman

Benk: Mignolet, Wanyama, Lowton og Riether

Mignolet på benken nå siden dere møter Aston og en Benteke i stor form. Så da ble valget ganske enkelt.
  • 0
Wildcard etter første runde ja. Du gambler stort.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Wildcard etter første runde ja. Du gambler stort.

Jeg vet. Men etter en feilslått første runde, så trengte jeg å gjøre store forandringer. Og nå føler jeg at jeg har et lag som skal være ganske bra solid.
  • 0
Byttet ut Koscielny med Zabaleta. Ellers blir laget som forrige uke, er et par jeg gjerne ville ha byttet ut men gidder ikke ta imot minus poeng enda på bytter som fort kan vise seg å være unødvendige.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Byttet ut Koscielny med Zabaleta. Ellers blir laget som forrige uke, er et par jeg gjerne ville ha byttet ut men gidder ikke ta imot minus poeng enda på bytter som fort kan vise seg å være unødvendige.

Jeg byttet Lukaku mot Benteke. Jeg kunne også byttet mer, men jeg gidder ikke bruke wildcard nå eller få minuspoeng.

Boruc
Clyne - Coleman - Mertesacker
Downing - Cazorla - Coutinho (c) - Hazard
Lambert - Benteke - Sturridge

Benk: Mannone, Brady, Collins, Caulker

Det er potensial i den troppen, se ikke bort fra at jeg får en bra runde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!