Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Tidenes uflaks med benken min. Collins fikk 6 poeng, og Brady fikk 8 poeng.

Uansett har jeg fått 29 poeng så langt, noe som er en brukbar fangst. Håper på at Coutinho får en assist på et Sturridge-mål og at Benteke scorer ett mål, hehehe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ikke den beste runden jeg kunne ha håpet på så langt. Må nesten håpe at morgendagens kamper og mandagens kamp kan hente inn litt poeng til meg. Ikke at det er noen krise. Har hatt en tendens til å starte svakt for så å komme utover i sesongen.
  • 0
Jeg har fått 35 poeng så langt. Regner at Sturre får 3 bonuspoeng for målet sitt. Har igjen Hazard, og håper på assist fra han.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir bedre imorgen. Da har jeg Hart og Aguero og litt forskjellig. Satser på storseier og null baklengs til City.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Blir bedre imorgen. Da har jeg Hart og Aguero og litt forskjellig. Satser på storseier og null baklengs til City.

Mot Cardiff kan du forvente at de holder nullen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Blir bedre imorgen.

Har Toure selv, samt både Hazard, Carrick og R.v.P på mandag. Så satser på litt ekstra poenghenting da.
  • 0
37 poeng. Kun Hazard igjen av de på banen. Jeg har derimot sanket 18 poeng på to spillere. På BENKEN! Akkurat det er jævelig irriterende. Robbie Brady fikk hele 11 (!) poeng! Collins fikk 7. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg skal le eller grine.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
37 poeng. Kun Hazard igjen av de på banen.

26 poeng og mangler: Carrick, R.v.P, Hazard og Toure. Så håper å sanke inn litt ekstra.

Akkurat det er jævelig irriterende. Robbie Brady fikk hele 11 (!) poeng! Collins fikk 7. Jeg vet helt ærlig ikke om jeg skal le eller grine.

Den er kjip! Selv gjorde jeg det smart med benken denne gangen, og å bruke Foster i mål var genialt. 11 poeng på han.
  • 0
Mitt kjære Wild Dogs Army FFS! med hele 92 poeng (!!!) i første runde røk ned til 2 plassen etter GW 2. En elendig Gameweek for min del der Collins på West Ham holdt nullen på benken og i tillegg var 3 innbytter, håpløst. Samt et retardCity som ikke klarte å slå et nyopprykket Cardiff. Fikk langt på nær 3 ganger så mange poeng i GW 1 som jeg nå får i GW 2. Det eneste som kan redde meg er at min siste spiller Robin van Persie redder laget mitt med mange mål og assist mot Chelsea. Han er kapteinen! Modig valg av meg men som jeg skjønte gjorde ingen det bra, eneste "BRA" var en assist fra Walcott som egentlig ikke er en assist. Mongorunde.
Synspunkter om Citys svake innsats? De vil hevne seg men svært surt å ha 3 av spillerne deres på laget når de leverer en latterlig kamp. 4-0 mot Castle, deretter 3-2 mot Carfiff.. ÆÆrlig talt hvor er sammenhengen?? Jeg skriver eneromt mye om fotball og elsker å diskutere det. Har klar målsetning om å bli fotballjournalist eller fotballtrener, har startet utdanningen på Høgskolen i Hedmark nå.
Dere vil høre mer fra meg! Gjerne siter og svar meg

MVH
Manager Wild Dogs Army FFS!
Martin Andresen
  • 0
Siterer MartinAndresen1993:
Jeg skriver eneromt mye om fotball og elsker å diskutere det.

Da må jo fotball-tråden være noe for deg. Du burde være mer aktiv der.

Har klar målsetning om å bli fotballjournalist eller fotballtrener, har startet utdanningen på Høgskolen i Hedmark nå.

Litt feil tråd, men hva utdanner du deg som? Hvis du er mer interessert i manager-greier burde du prøve deg litt på Football Manager. De spillene går langt mer i dybden enn hva f.eks. FIFA gjør.

En elendig Gameweek for min del der Collins på West Ham holdt nullen på benken og i tillegg var 3 innbytter, håpløst. Samt et retardCity som ikke klarte å slå et nyopprykket Cardiff. Fikk langt på nær 3 ganger så mange poeng i GW 1 som jeg nå får i GW 2. Det eneste som kan redde meg er at min siste spiller Robin van Persie redder laget mitt med mange mål og assist mot Chelsea. Han er kapteinen! Modig valg av meg men som jeg skjønte gjorde ingen det bra, eneste "BRA" var en assist fra Walcott som egentlig ikke er en assist. Mongorunde.

Jeg har 37 poeng, og håpet mitt hviler på Hazard hvis jeg skal få flere poeng.

Det irriterende for meg er at Collins og Brady totalt fikk 18 poeng, men jeg har begge to på benken....
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Endte til slutt opp med 38 poeng denne runden. Ikke veldig fornøyd, men med tanke på en ganske målfattig runde, så går jeg for at ting bedrer seg fremover.
  • 0
Litt feil tråd, men hva utdanner du deg som? Hvis du er mer interessert i manager-greier burde du prøve deg litt på Football Manager. De spillene går langt mer i dybden enn hva f.eks. FIFA gjør.

Skjønner hva du mener. Feil tråd, mtp at dette kun er fantasy. Bare la det til, at min utdanning har mye å si for at jeg følger med her. Ikke fordi dette hjelper meg på veien til å bli en god trener/manager men fordi jeg vet mye om fotball og spes PL.
Er trenerutdannelse, klar målsetning om å trene tippeliga minst eller gjerne Premier League som er drømmen Dette er FJERNE målsetninger men jeg er en person som skal lykkes med det jeg driver med. Flink til å organisere barn i idretten, omtenksom og brenner hardt for fotball. Dette kan vi forøvrig ta over en chat på facebook eventuelt, hva heter du der? Hvis du vil bli lagt til.
  • 0
Dette kan vi forøvrig ta over en chat på facebook eventuelt, hva heter du der? Hvis du vil bli lagt til.

Det er ikke viktig for meg å vite det.

Oppdatert tabell kommer i løpet av dagen. Sykdom har gjort at jeg har vært mindre på pc-en og GR de siste dagene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gameweek 2:

Skarvane - 65
Refugees - 57
The Reds - 55
Goodfellas - 53
The Mighty Beasts - 51
New Age Warriors - 45
Nabbolinies - 43
Hole Rangers - 42
Kolo-Kolo - 40
Jærens Superlag - 40
Devils FC - 38
Baron - 37
Sigh... - 32
Wild Hogs Army FFS! - 31

Gameweek-vinnere:

Wild Hogs Army FFS! - 1
Skarvane - 1

Totalt etter 2 Gameweeks:

The Reds - 140
Refugees - 130
Wild Hogs Army FFS! - 123
Goodfellas - 121
Skarvane - 117
The Mighty Beasts - 116
New Age Warriors - 115
Devils FC - 105
Nabbolinies - 101
Kolo-Kolo - 96
Jærens Superlag - 94
Hole Rangers - 90
Sigh... - 87
Baron - 73

Heller ikke nå leverte Kolo-Kolo varene.

Lagt til 2013-08-29 20:36:
Da har jeg spilt Wildcardet mitt. Motgangen må snus, så nå måtte jeg gjøre endringer.

Laget mitt ser nå slik ut:

Boruc
Enrique - Collins - Shaw - Coleman - Lescott
Cazorla - Coutinho - Silva (c)
Lambert - Sturridge

Benk: Price, Downing, Brady, Benteke
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er ikke så viktig for meg å vite det.

Fair nok sagt det ;)
  • 0
Fair nok sagt det ;)

;)

Jeg endret på laget mitt igjen:

Boruc
Enrique - Coleman - Collins - Lescott
Cazorla - Coutinho - Silva (c)
Giroud - Sturridge - Lambert

Benk: Price, Downing, Brady, Clyne.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har endret laget litt siden Aston Villa og Chelsea ikke spiller denne runden:

Mignolet
Riether - Coleman - Whittaker - Shaw
Wanyama - Carrick - Johnson - Yaya Toure
R.v.P - Campbell

Benk: Foster, Benteke, Lowton, Hazard

Vet jeg ikke har en benk som kan byttes inn, men tar den sjansen nå. Gjelder bare denne runden før ting er tilbake til det normale.
  • 0
Du har Campbell? God forrige runde, men jeg tror det bare var et blaff.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du har Campbell? God forrige runde, men jeg tror det bare var et blaff.

Får håpe at det kommer en ny kamp med litt mål fra han. Endte opp som en nødløsning for Weiman som ikke spiller denne helga.
  • 0
Siterer ElGamer:
Får håpe at det kommer en ny kamp med litt mål fra han. Endte opp som en nødløsning for Weiman som ikke spiller denne helga.

Du skulle byttet ut en av de tre på benken i stedet for. Uansett, satser på at du går på en smell.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du skulle byttet ut en av de tre på benken i stedet for.

Da hadde jeg ikke kunnet stilt med fult lag :p

Uansett, satser på at du går på en smell.

Hyggelig å høre
  • 0
Siterer ElGamer:
Da hadde jeg ikke kunnet stilt med fult lag :p

Jeg mente: Du skulle kjøpt en erstatter for en av de tre på benken og hatt Weimann på benken i stedet for.

Siterer ElGamer:
Hyggelig å høre

Jeg håper at alle andre enn meg gjør det dårlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du skulle kjøpt en erstatter for en av de tre på benken og hatt Weimann på benken i stedet for.

Ja, når du putter det sånn, så er du inne på noe. Er nå alltid korttenkt i starten av FPL dessverre.

Jeg håper at alle andre enn meg gjør det dårlig.

Gjør vi ikke alle det?
  • 0
Siterer ElGamer:
Gjør vi ikke alle det?

Jo. Ettersom jeg har gjort det elendig så langt er jeg avhengig av at andre gjør det dårlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ettersom jeg har gjort det elendig så langt er jeg avhengig av at andre gjør det dårlig.

Samme her. Så nå må vi virkelig skjerpe oss Cookie. Og ta seiern hjem!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!