Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Siterer The Cookiemonster:
Hole Rangers - 240

Jeg kommer til å bikke opp til 310 til helgen. Jeg har et fantastisk lag nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:

Vågal påstand. Jeg håper på at David Silva blir friskmeldt til Villa-kampen, og starter.

Laget mitt ser slik ut nå:

Boruc
Clyne - J. Enrique - Collins - Coleman
Ben Arfa - Eriksen - Oscar - Brady
Giroud - Sturridge

Benk: Price, Silva, Lescott, Benteke.

Skaden til Benteke hjalp meg virkelig ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mignolet
Enrique - Ivanovic - Verthongen
Redmond - Özil (c)- Ramsey - Michu - Ben Arfa
Giroud - Sturre

Benk: Yanga M'biwa, Daniels, Weimann, Faye.

Sterkt lag.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Svak benk. Laget mitt ser også bra ut med Silva på banen.

Lagt til 2013-09-26 00:42:
Og lel, hvor sannsynlig er det at Ramsey fortsetter slik han har gjort til nå? Jeg tror det er liten sannsynlighet for det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Og lel, hvor sannsynlig er det at Ramsey fortsetter slik han har gjort til nå? Jeg tror det er liten sannsynlighet for det.

Velger å ha han i en uke til. Tror på at han fortsetter.

Svak benk.

Neh, har dekket både angrep og forsvar med den. Keeper trenger jeg ikke å bekymre meg for, og midtbane er det umulig å dekke når man har 5.
  • 0
Jeg vil si at jeg gjorde et bra kapteinsvalg i dag. 12 poeng x 2. Pluss at Sturre garantert får bonuspoeng.

Det gjør at jeg sitter med 57 poeng + bonuspoengene til Sturre (x 2), og fortsatt har Coleman og Ben Arfa igjen. Det som så ut som en dårlig runde i går virker plutselig mye bedre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Runden gikk elendig. Jeg vurderer å gi opp.
  • 0
Siterer A to the H:

Siterer A to the H:
Runden gikk elendig. Jeg vurderer å gi opp.

Lol.

Jeg har nå 61 poeng, og jeg har igjen Coleman og Ben Arfa. Da får jeg altså minst 65 poeng, trolig mer.

Jeg har derimot allerede gjort bytter før neste runde. Benteke og Eriksen ut, Suárez og Ramsey inn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

og Ramsey inn.

dis nigga.
  • 0
Siterer LesMiserable:
dis nigga.

Han fremstod som den beste kandidaten for under 6.6. Vurderte sterkt å ta Peter Whittingham, men han leverer kun på dødball.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ramsey

Sa han var grei å ha. Aldri betvil mannen med kjendisers død på samvittigheten.
  • 0
Siterer A to the H:
Sa han var grei å ha. Aldri betvil mannen med kjendisers død på samvittigheten.

Jeg tok han fordi jeg måtte. Jeg ville heller ha Eriksen, men for å få inn Suárez måtte en eller annen droppes. Jeg valgte å gamble på at Silva kommer tilbake for City neste runde, så jeg kastet ut Eriksen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Herregud, Baines. Hvorfor underpresterer du når jeg har deg som kaptein?!
  • 0
Siterer LesMiserable:
Herregud, Baines. Hvorfor underpresterer du når jeg har deg som kaptein?!

Har gitt opp Baines. Han spiller alltid elendig når jeg har han.
  • 0
Brukte endelig Wild Card-kortet mitt, ettersom Brady er ute en god stund. Kom fram til dette:

Mignolet (V) - Fonte, Baines (faq u), Lovren, Shawcross - Nasri, Özil, Ramsey (pls fortsett dette fine spillet), Yaya (C) - Sturridge, Giroud

Benk: Lewis, Davies, Barkley, Weimann
  • 0
Gameweek 6

The Reds - 83
Skarvane - 66
Kolo-Kolo - 63
New Age Warriors - 61
Devils FC - 60
Baron - 60
Refugees - 57
Goodfellas - 57
Jærens Superlag - 52
Wild Dogs Army FFS! - 49
Hole Rangers - 46
Nabbolinies - 45
Sigh... - 22
The Mighty Beasts - 14

Gameweek-vinnere:

Wild Hogs Army FFS! - 2
The Reds - 2
Skarvane - 1
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1

Totalt etter 6 Gameweeks:

The Reds - 389
Refugees - 328
New Age Warriors - 328
Goodfellas - 327
Wild Hogs Army FFS! - 324
Kolo-Kolo - 322
Nabbolinies - 306
Jærens Superlag - 304
Skarvane - 300
Devils FC - 285
Hole Rangers - 274
The Mighty Beasts - 260
Baron - 232
Sigh... - 201

Slutt'a The Reds, det er ikke morsomt lenger.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nesten fornøyd med denne runden her. Trenger flere sånne og gjerne enda bedre nå fremover.

Og enig når det gjelder The Reds. Tid for å gi andre en mulighet og da
  • 0
Uheldigvis er min mest stabile spiller ute i fire uker. Heldigvis er David Silva tilbake. Det haster ikke å bytte ut Brady, jeg vil heller bytte ut Lescott, men heller ikke det haster spesielt mye.

Med mindre noe uforventet skjer stiller jeg slikt neste runde:

Boruc
Clyne - J. Enrique - Coleman
Ben Arfa - Ramsey - Oscar - Silva
Suárez (c) - Giroud - Sturridge

Benk: Price, Collins, Lescott, Brady
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er lei dette spillet nå. Får ikke til en eneste ting.

Lagt til 2013-10-02 23:46:
Kjører dette laget nå:

Mignolet
Ivanovic - Vertonghen - Enrique
Özil - Sigurdsson - Michu - Ramsey
Weimann - Giroud - Sturre

Alle møter relativt enkel motstand, altså lag som bare er bra på hjemmebane (ala WH, Hull og CP), og middelhavsfarere som Norwich, WBA og Soton (ja, de er ikke det nå, men vil være det).
  • 0
Siterer A to the H:
Er lei dette spillet nå. Får ikke til en eneste ting.

Noob

Siterer A to the H:
Mignolet
Ivanovic - Vertonghen - Enrique
Özil - Sigurdsson - Michu - Ramsey
Weimann - Giroud - Sturre

Du burde kanskje bruke litt mindre penger på forsvaret ditt, og heller gå for bedre midtbane og angrep.

Hvordan er benken din da?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du burde kanskje bruke litt mindre penger på forsvaret ditt, og heller gå for bedre midtbane og angrep.

Kaller du den midtbanen dårlig? Woot have you smoked...? Michu, Özil, Ramsey og Sig er alle i kanonform for tiden.

Weimann har gjort det bra i det siste og Giroud + Sturre har begge vært klasse.

Det laget jeg har nå er konge, men har hatt uflaks når det kommer til å bytte ut spillere. Jeg hadde Baines i 3 uker, hvor han fikk rundt 10 poeng på de ukene, så tar jeg han ut, og han skårer to mål. Samme skjedde med Michu, Soldado og Coleman, så er bare uflaks. Det laget jeg har akkurat nå er jo poengkonger.

Benken min er dårlig, siden det er ikke vits å ha god benk når jeg VET at alle kommer til å spille (noe jeg enda ikke har bommet på så langt).

Benk: andrekeeperen til Hull (husker ikke hva han heter), Yanga M'biwa (ålreit han, får spilletid hele tiden), Nathan Redmond og en shitty midtstopper.
  • 0
Siterer A to the H:
Kaller du den midtbanen dårlig? Woot have you smoked...? Michu, Özil, Ramsey og Sig er alle i kanonform for tiden.

Tviler litt på Mr. Michu. Er det ikke gunstig å få inn en spiller fra f.eks. City eller Chelsea i angrepet og eller midtbanen?

Siterer A to the H:
Weimann har gjort det bra i det siste og Giroud + Sturre har begge vært klasse.

Det er Weimann jeg tviler på av de. Loic Remy eller Lukaku er spillere som koster relativt lite (til spisser å være), og har potensiale til å levere mange flere ål enn Weimann.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det er Weimann jeg tviler på av de. Loic Remy eller Lukaku er spillere som koster relativt lite (til spisser å være), og har potensiale til å levere mange flere ål enn Weimann.

Den ser jeg, men han har vært klasse i fraværet av Benteke. Litt usikker på om Christian er tilbake til helga eller ikke, men jeg velger å oddse. Loic Remy vil jeg ikke ha av prinsipp og Lukaku har jeg ikke trua på i denne helgen, siden de møter City på Etihad. Kanskje jeg tar med han neste helg.
  • 0
Siterer A to the H:
Loic Remy vil jeg ikke ha av prinsipp

Fordi han ikke ville være med ned i championshit og effektivt kaste all sannsynlighet om å komme med på det franske landslaget, som enda trenger en tredjespiss?

Siterer A to the H:
Lukaku har jeg ikke trua på i denne helgen, siden de møter City på Etihad. Kanskje jeg tar med han neste helg.

Lukaku har da skapt problemer for store lag før? Jeg ser uansett tankegangen din, selv det ikke er umulig at Lukaku finner på å leke seg litt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fordi han ikke ville være med ned i championshit og effektivt kaste all sannsynlighet om å komme med på det franske landslaget, som enda trenger en tredjespiss?

Yeah, pretty much. Var bare så feil gjort. Han ville bare bli lånt ut, og det er så feil måte, når vi vil selge han. Prinsipp som at jeg har aldri tidligere QPR-spillere.

Lukaku har da skapt problemer for store lag før? Jeg ser uansett tankegangen din, selv det ikke er umulig at Lukaku finner på å leke seg litt.

Ja, men har følelsen på Weimann herjing.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!