Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fantasy Premier League 13/14

Siterer A to the H:
Ja, men har følelsen på Weimann herjing.

Mot Hull borte? Mjæ, den ser jeg ikke. Hull er gode hjemme, og er vanskelige å score på. Legger de seg bakpå klarer ikke Villa å skape noe som helst.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mot Hull borte? Mjæ, den ser jeg ikke. Hull er gode hjemme, og er vanskelige å score på. Legger de seg bakpå klarer ikke Villa å skape noe som helst.

Jeg har trua, sa jeg. Ikke få meg til å miste den nå. Er kun når jeg har trua at ting går i oppfyllelse.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg har trua, sa jeg. Ikke få meg til å miste den nå. Er kun når jeg har trua at ting går i oppfyllelse.

Mistet du trua?

Loic Remy eller Lukaku er spillere som koster relativt lite (til spisser å være), og har potensiale til å levere mange flere mål enn Weimann.

Hehe, hva sa jeg?

28 poeng så langt + at Sturre garantert får bonuspoeng. Ikke umulig at Suárez og Enrique får noen og.

I tillegg har jeg igjen Boruc, Clyne, Ramsey, Oscar og Giroud. Denne runden kan vise seg å bli ganske bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hehe, hva sa jeg?

Visste at du kom til å ha rett. Jeg må slutte å følge magefølelsen. Pokker.

Jeg har mange igjen, og har akk nå 15 poeng, og jeg mangler Özil (c), Ramsey, Ivanovic, Vertonghen, Sig, Michu og Giroud. Har trua fremdeles, men er så lei motgang nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg har mange igjen, og har akk nå 15 poeng, og jeg mangler Özil (c), Ramsey, Ivanovic, Vertonghen, Sig, Michu og Giroud. Har trua fremdeles, men er så lei motgang nå.

Ser at Michu er tvilsom, men jeg så kampen til Swansea på torsdag, og utenom at han byttet trøye fire ganger pga. blod og det klisset de tok på kuttet hans for å stanse blødningen virket han helt ok. Dog, ikke en overbevisende kamp av Swansea. Det kan bli vanskelig mot Soton på St. Marys. Soton har sluppet inn lite, men scorer også lite.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ser at Michu er tvilsom, men jeg så kampen til Swansea på torsdag, og utenom at han byttet trøye fire ganger pga. blod og det klisset de tok på kuttet hans for å stanse blødningen virket han helt ok. Dog, ikke en overbevisende kamp av Swansea. Det kan bli vanskelig mot Soton på St. Marys. Soton har sluppet inn lite, men scorer også lite.

Så det, men satser på litt spansk magi.
  • 0
30 poeng og fortsatt store deler av laget har kamper i morra og mandag, så håper jeg på en grei runde.
  • 0
53 poeng så langt, pluss at Oscar innkasserer 3 bonuspoeng. Boruc får trolig 2 bonuspoeng. I tillegg får sikkert Ramsey og Giroud noen poeng.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
53 poeng så langt, pluss at Oscar innkasserer 3 bonuspoeng. Boruc får trolig 2 bonuspoeng. I tillegg får sikkert Ramsey og Giroud noen poeng.

Må vel nesten gratulerer med seier denne runden, sånn som det ser ut nå. Dessverre for meg, så ble dette nok en middelmådig runde. Er virkelig på tide at jeg skjerper meg fremover nå.
  • 0
Bommet så utrolig mye på laget... IGJEN. Faen ta dette spillet
  • 0
59 poeng. I am victorious. Klatrer også til andre, virker det som. Jakten på The Reds har begynt.

Siterer A to the H:
Bommet så utrolig mye på laget... IGJEN. Faen ta dette spillet

Noob

Siterer ElGamer:
Må vel nesten gratulerer med seier denne runden, sånn som det ser ut nå. Dessverre for meg, så ble dette nok en middelmådig runde. Er virkelig på tide at jeg skjerper meg fremover nå.

Du må treffe med laget vet du. Jeg traff brukbart, men hadde fire stk. som leverte under forventning.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Irriterer meg at to spillere på benken gjorde det mye bedre enn to på banen. (Shawcross og Baines på banen, Davies og Fonte på benk)
  • 0
Siterer LesMiserable:
Davies og Fonte på benk)

Southampton holder mye nullen for tiden, så Fonte burde spille. Jeg har Boruc og Clyne på laget.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Southampton holder mye nullen for tiden, så Fonte burde spille. Jeg har Boruc og Clyne på laget.

Jeg hadde allerede Lovren på banen. Er ikke så gøy hvis man har to forsvarsspillere fra samme lag hvis de slipper inn mål.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg hadde allerede Lovren på banen. Er ikke så gøy hvis man har to forsvarsspillere fra samme lag hvis de slipper inn mål.

Ser den. Spesielt hvis de slipper inn mange mål. Og pådrar seg gule kort.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg glemte visst denne jeg.

Gameweek 7

Kolo-Kolo - 59
Skarvane - 51
Baron - 49
The Reds - 46
Goodfellas - 46
Jærens Superlag - 45
Refugees - 44
Devils FC - 43
Nabbolines - 41
Wild Dogs Army FFS! - 38
New Age Warriors - 36
The Mighty Beasts - 34
Hole Rangers - 33
Sigh - 13

Gameweek-vinnere:

Wild Hogs Army FFS! - 2
The Reds - 2
Skarvane - 1
New Age Warriors - 1
Hole Rangers - 1
Kolo-Kolo - 1

Totalt etter 7 Gameweeks:

The Reds - 435
Kolo-Kolo - 377
Goodfellas - 373
Refugees - 372
New Age Warriors - 364
Wild Dogs Army FFS! - 358
Skarvane - 351
Nabbolinies - 347
Jærens Superlag - 45
Devils FC - 328
Hole Rangers - 307
The Mighty Beasts - 294
Baron - 261
Sigh... - 214

Vel, den runden gikk jo bra?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ny runde og nye muligheter i morgen.

Jeg stiller slik før runden:

Boruc
Lescott - Enrique - Coleman
Giaccherini - Ramsey - Oscar - Silva
Suárez (c) - Sturridge - Giroud

Benk: Price, Clyne, Brady, Collins

Jeg tipper at dette blir en helt midt på treet-runde for min del. Med litt flaks leverer spissrekken bra nok til å gjøre runden veldig bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er så glad for at jeg satt på godgutten Özil og gjorde han til kaptein! Mannen har 2 mål. Også glad for at jeg har Giroud, Sturre og Ramsey
  • 0
Jeg har så langt 51 poeng + at Suárez får 2(x2) i bonus (kaptein), Ramsey får 2 i bonus, Coleman får 1 i bonus og at Clyne kommer inn for Enrique. i tillegg har jeg igjen Silva og Lescott.

Altså har jeg reelt sett 60 poeng + eventuelle poeng Lescott og Silva skaffer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Lescott.

Han sitter på benken.

51 poeng

Fått 53, men Ramsey og Özil vil få bonus. Faye kommer inn for Enrique (1 poeng der....) og har igjen Vertonghen og Sig. Tipper jeg får rundt 62 poeng.
  • 0
Siterer A to the H:
Han sitter på benken.

Da kommer Brady inn, så det er ikke noe problem.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Strålende runde for meg. 68 poeng + at Brady og Clyne kommer inn for Enrique og Lescott, altså får jeg 72 poeng. Jeg føler at dette går bra, jeg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg endte opp med 60 poeng denne runden. Skulle ønske jeg hadde Özil som kaptein, og ikke Yaya.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Skulle ønske jeg hadde Özil som kaptein,

Det hadde jeg (hater meg selv for at jeg måtte bruke den der)

Mangler fremdeles Sig og Vertonghen som spiller om 2 timer, så satser på ett par poeng der!

Har 61 poeng så langt, men det er utrolig lite ved tanke på at jeg fikk alene 30 poeng av Özil... Har mye med å gjøre at ingen holdt nullen av forsvarerne/keeperne + at Michu ikke skårte på de 30 sjansene han hadde (det ble 4-0 til Swansea, og han skårte eller assisterte ikke. Ganske utrolig uflaks).
  • 0
Siterer A to the H:
(hater meg selv for at jeg måtte bruke den der)

Nå mistet jeg all respekt for deg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!