DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Jeppzki 2013-07-17 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg har observert at det finnes flere tråder som handler omtrent om: "Hva ... du nå?" Jeg vil ikke bli utelatt i kulden og starter derfor "Hva drikker du nå?"-tråden. Tittelen forklarer egentlig alt. Skriv med så få ord som mulig hva du drikker. Her er et eksempel på hvordan en post kan se ut: "Vann." Spesifiser gjerne hva du drikker. Ikke si "brus", si hvilken brus. Dette vil gjøre tråden mye artigere og interessant. Like Comment Share 0Nero The Elder 2013-07-17 00:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sodavann Like Comment Share 0The Cookiemonster 2013-07-17 01:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aight, tråden får leve så lenge folk klarer å styre unna poster på ett ord. Jeg drikker Pepsi akkurat nå. Skulle helst hatt Cola, men det har vi ikke akkurat nå. • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0 Predator 2013-07-17 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Akkurat nå drikker jeg sperm. huff jeg er så morsom.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 01:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 02:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cola!If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Nero The Elder 2013-07-17 00:53 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible sodavann Like Comment Share 0The Cookiemonster 2013-07-17 01:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aight, tråden får leve så lenge folk klarer å styre unna poster på ett ord. Jeg drikker Pepsi akkurat nå. Skulle helst hatt Cola, men det har vi ikke akkurat nå. • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0 Predator 2013-07-17 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Akkurat nå drikker jeg sperm. huff jeg er så morsom.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 01:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 02:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cola!If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
The Cookiemonster 2013-07-17 01:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Aight, tråden får leve så lenge folk klarer å styre unna poster på ett ord. Jeg drikker Pepsi akkurat nå. Skulle helst hatt Cola, men det har vi ikke akkurat nå. • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0 Predator 2013-07-17 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Akkurat nå drikker jeg sperm. huff jeg er så morsom.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 01:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 02:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cola!If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Akkurat nå drikker jeg sperm. huff jeg er så morsom.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 01:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 02:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cola!If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
ElGamer 2013-07-17 01:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 02:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cola!If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Victorfinne 2013-07-17 02:09 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Cola!If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
ElGamer 2013-07-17 12:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Starter dagen med et glass appelsinjuice. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en svært leskende drikke fra den kjente produsenten Coca Cola Company. Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 15:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nå kan dere gjette hva jeg drikker fra dem. Sikkert et lurespørsmål. Jeg drikker en iskald Urge nå.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Sikkert et lurespørsmål. Nei, det er det ikke. Siterer Predator:Jeg drikker en iskald Urge nå. Er så glad for at det kom til butikken. En av kompisene mine, derimot, har blitt for avhengig og trenger 1 liter med Urge om dagen for å funksjonere.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
ElGamer 2013-07-17 16:36 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Her går det i iskaldt vann med isbiter. Finnes ikke noe bedre enn det. Siterer ElGamer:Nå går det i en flaske med vann og isbiter. Beste tørstedrikken som finnes! Faen, som du markedsfører dette fenomenet da.. Jeg må nesten begynne å drikke med isbiter fra nå av.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 16:40 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Nei, det er det ikke. Så du drikker Cola.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så du drikker Cola. Nei, Fanta <3AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 16:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Da var det jo faen meg et lurespørsmål.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Jeppzki 2013-07-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Da var det jo faen meg et lurespørsmål. Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Akkurat nå drikker jeg øl. Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 17:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Han sier han drikker en leskedrikk fra COCA-COLA COMPANY, selvfølgelig kommer alle til å tenke "hmmm, cola seff!" Også er det fanta, visst faen prøver han å lure oss. Siterer Jeppzki:Akkurat nå drikker jeg øl. Så tidlig du begynner a, din alkis.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Det var jo ikke det. En person med ditt intellekt burde vite det. Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 17:54 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Helt klart. Skuffende jobbet Predz. Du som kom med en så god pun i natt. Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Beklager skuffelsen, men står for at du bevisst prøvde å lure oss. Dårlig gjort å ikke innrømme det. Siterer meg selv: Siterer A to the H:Coca Cola Company lager jo Fanta, Cola, Sprite osv daaaaaaaeh. Men, ja, det var et lite lurespørsmål. Innrømmet det for leeenge siden, min venn Lagt til 2013-07-17 17:57: Siterer Jeppzki:...a Gratulerer, jeg ga deg 4 stjerner. woooohooooAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Victorfinne 2013-07-17 17:58 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vann.If You're Good At Something, Never Do It For Free. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Drikker en god porsjon med kullsyret vann. Nam.AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
Predator 2013-07-17 18:25 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer A to the H:Innrømmet det for leeenge siden, min venn Så hvorfor blir du skuffet over meg? Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28
A to the HModerator Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Så hvorfor blir du skuffet over meg? Siden du sier det var et lurespørsmål. Jeg sier det var et LITE lurespørsmål. MFW http://www.youtube.com/watch?v=wud7iw3EfgsAI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017 Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side:1234567...28