Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Tøysegutter. Pepsi Max er den beste brusen med colasmak, med Cola Zero rett bak. Men den beste brusen generelt er Solo, med Yuzu på en god andre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Pepsi Max er den beste brusen med colasmak, med Cola Zero rett bak.

Blasfemi.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Cola trumfer alt annet uansett. Champagnebrus er ikke så langt unna da.

Cole er gått en gang i blant! Men ikke for ofte.

Siterer Grallen:
Tøysegutter. Pepsi Max er den beste brusen med colasmak,

Jeg liker Pepsi Max best av samtlige cola-bruser. Den beste brusen jeg vet er jeg litt mer usikker på. Drikker lite brus og har aldri hatt noen favoritt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Drikker lite brus og har aldri hatt noen favoritt.

Urge, mann. Urge.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Urge, mann. Urge.

Urge er godt med jevne mellomrom. Har derimot en venn som drakk 4-5 halvlitere i løpet av skoledagen med Urge. Han drakk ikke annet.
  • 0
Coca Cola!
  • 0
Drikker ikke en dritt, fordi jeg er hipster.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Går utrolig nok i wasser! Overaskende ikke sant?
  • 0
Urge er tingen
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Urge er tingen

Og burde komme rett fra springen!

Går i litt Farris blandet med appelsinsaft. En herlig blanding!
  • 0
Siterer ElGamer:
Og burde komme rett fra springen!

Red Bull burde komme rett fra springen!

Drikker akkurat brus med appelsinsmak.
  • 0
Cookies & Cream Herbalifeshake. Yumminess!! <3
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Grallen:
Men den beste brusen generelt er Solo, med Yuzu på en god andre.

Må si meg overrasket, trodde jeg var den eneste på dette forumet som drakk Yuzu!
  • 0
Drikker ikke noe spesielt. Vann.
  • 0
Kjører ned flere glass vann på rappen. Er varm, dehydrert og svimmel, så må ha i meg væske!
  • 0
Siterer ElGamer:
Kjører ned flere glass vann på rappen. Er varm, dehydrert og svimmel, så må ha i meg væske!

Du skal ha kudos for evnen din til å skrive om det at du drikker vann på forskjellige måter - Det kan virke som at du har innsett at det ville blitt kjedelig å skrive at du drikker det samme hele tiden, så du varierer hvordan du skriver det i forhold til situasjonen din!
  • 0
Siterer SirThomas:
Du skal ha kudos for evnen din til å skrive om det at du drikker vann på forskjellige måter - Det kan virke som at du har innsett at det ville blitt kjedelig å skrive at du drikker det samme hele tiden, så du varierer hvordan du skriver det i forhold til situasjonen din!

Enig. Det er viktig å variere for å holde leserne interessert.
  • 0
Cola! Viktig med drikke nå som det er så varmt.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer A to the H:
Citerer SirThomas u skal ha kudos for evnen din til å skrive om det at du drikker vann på forskjellige måter - Det kan virke som at du har innsett at det ville blitt kjedelig å skrive at du drikker det samme hele tiden, så du varierer hvordan du skriver det i forhold til situasjonen din!

Enig. Det er viktig å variere for å holde leserne interessert.

Må jo holde dere intereserte hver gang dere leser at jeg drikker vann. Hadde blitt utrolig kjedelig i lengden om jeg hadde skrevet:

Nå drikker jeg vann. Noe jeg faktisk gjør og.
  • 0
Tror du prøver kun å overbevise oss om at du er sunn.
  • 0
Siterer A to the H:
Tror du prøver kun å overbevise oss om at du er sunn.

Nei, drikker bare mye vann. Gidder ikke skryte på meg noe jeg ikke er.
  • 0
Siterer ElGamer:
Nei, drikker bare mye vann. Gidder ikke skryte på meg noe jeg ikke er.

I call bullshit.
  • 0
Siterer A to the H:
I call bullshit.

You ain't allowed to call it bullshit! You are a Fish, not a bull!
  • 0
Vann

Vann finnes nesten overalt på Jorda og er livsnødvendig for alt kjent liv. Omtrent 70 % av Jordas overflate er dekket av åpent vann (hav, innsjøer og elver).
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer ElGamer:
You ain't allowed to call it bullshit! You are a Fish, not a bull!

Touché
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!