Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Nå skal jeg slappe av med en Mountain Dew. Siste boksen jeg har, så nå skal den nytes etter en lang jobbdag!
  • 0
Siterer ElGamer:
Nå skal jeg slappe av med en Mountain Dew. Siste boksen jeg har, så nå skal den nytes etter en lang jobbdag!

Ikke vann med isbiter? Hmm, en av få ting jeg hadde fått med meg, hadde jeg visst ikke fått med meg likevel.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Ikke vann med isbiter? Hmm, en av få ting jeg hadde fått med meg, hadde jeg visst ikke fått med meg likevel.

Drikker ikke alltid vann med isbiter. Men det går i det veldig ofte. Og det spørsmålet der tilsier at de fleste vet det
  • 0
Godt med variasjon.

Drikker forøvrig solo fra first price med isbiter!
  • 0
Urge man, Urge.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Urge man, Urge.

Sant, men er joggu godt til å være så billig.

Nå går det i isbiter i vann etter anbefalinger fra ElGamer.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Godt med variasjon.

Variasjon er viktig.

Siterer Sommerstad97:
Nå går det i isbiter i vann etter anbefalinger fra ElGamer

Må vel kunne kalles propaganda. Har jo hjernenvasket flere her til å drikke vann med isbiter ofte.
  • 0
Saft.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå drikker jeg vann, som jeg gjør på grunn av skylling før tannpuss. Vil så gjerne ha en suss, så pusser og pusser. Tar evigheter, nei, natta for godt.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
natta for godt.

Hørtes veldig brutalt ut.

Nå går overaskende nok i vann med Spoiler:isbiter og sitronskiver!. Hvor mange er overasket?
  • 0
Veldig overrasket over sitron ja, men et godt valg. Ble "bare" 7 timer søvn. Neste gang kan jeg skrive bare sove. Hørtes veldig brutalt ut ja.

Nå skal jeg drikke et stort glass med iskald melk.
  • 0
Vann med isbiter. ElGamer-style nigguh
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Urge man, Urge.

Nå er det du som stjeler sitater.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Appelsinjuice. Beste juicen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Starter dagen med et glass appelsinjuice. Må få inn dagens dose med C-vitamin.
  • 0
Chiller med en Bixit turbar og et glass med vann.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Vann, og etterpå blir det solo.
  • 0
Drikker fruktpunsj. yolo.
  • 0
Solo, det er yolo.
  • 0
Ridin' soooolooo.
  • 0
Gå for en klassisk ElGamer.
  • 0
Siterer ElGamer:
Gå for en klassisk ElGamer.

Tell me son, why am I not surprised?
  • 0
  • Los
  • Los
Ananasbrus
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Sodavann.
  • 0
En iskald Battery. Trengte litt energi nå!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!