Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Siterer Predator:
Jeg drikker det ElGamer drikker.

Hjernevasket oss alle.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Predator:
Jeg drikker det ElGamer drikker.

Føler at jeg må finne opp en drink og gi den mitt kallenavn. Bare tenk å gå i en bar og bestille en ElGamer!

Drikker selvfølgelig vann med isbiter nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Føler at jeg må finne opp en drink og gi den mitt kallenavn. Bare tenk å gå i en bar og bestille en ElGamer!

Drikker selvfølgelig vann med isbiter nå.

Vil heller ha en Sirolan enn en ElGamer. Sirolan er så deg.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Vil heller ha en Sirolan enn en ElGamer. Sirolan er så deg.

Får vel finne opp noe på begge! En hyper-awesome drink med navn Sirolan! Og så får vi bruke ElGamer på vann og isbiter enn så lenge.

Som med andre ord vil si at jeg nyter en ElGamer atm.
  • 0
Jeg drikker ElGamer.

Lagt til 2013-07-29 03:28:
Fy faen så feil det hørtes ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg drikker iskald melk. Topp 10 på lista mi, men kun om morgenen/kveld.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
Vann v_v
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Tok meg en snus. Føler meg skitten, siden jeg ikke har gjort det på flere måneder, men akkurat nå frista det. Så nå drikker jeg snussaft.
  • 0
Eple-juice med isbiter. Mmmm.
  • 0
Æplæjuice.
  • 0
Æpplæzin-jus
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tar en skvett kaffe.
  • 0
Drikker ikke en shit, siden det er mainstream å drikke.
  • 0
Siterer Predator:
Jeg drikker ElGamer.

Lagt til 2013-07-29 03:28:
Fy faen så feil det hørtes ut.

Det høres utrolig feil ut!
  • 0
Jeg vil drikke deg, ElGamer.
  • 0
Siterer A to the H:

Drikker heller med han!

Siden jeg ikke har drukket noe etter jeg stod opp, tok jeg min morgendose med Cola. Prøver å finne ut om den er kaldere å drikke i Norge enn det den var i Tyrkia.
  • 0
Solo fra first price. Spoiler:med isbiter
  • 0
Siterer A to the H:

I find that a little bit frightening.

Valgte å sette til side vannet for en liten periode, så nå drikker jeg et glass med Pepsi Max.

Lagt til 2013-07-29 16:37:
Siterer SirThomas:
Drikker heller med han!

Sounds like a plan!
  • 0
Fikk en le awesome idé. Alle aktive medlemmer samles og går på byen når Cookie fyller 18.
  • 0
Siterer A to the H:
Fikk en le awesome idé. Alle aktive medlemmer samles og går på byen når Cookie fyller 18.

Joiner den lett. Mange år til da.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Joiner den lett. Mange år til da.

Men da er flesteparten 18. Jeg er jo klar allerede. Kan hooke fake-leg til alle sammen under 18.
  • 0
Siterer A to the H:

Bare tenk på den festen vi kunne hatt da! Jeg og du kunne skaffe litt sterke saker og så kunne vi hatt en GR-fest uten like!
  • 0
Siterer ElGamer:
Bare tenk på den festen vi kunne hatt da! Jeg og du kunne skaffe litt sterke saker og så kunne vi hatt en GR-fest uten like!

Hadde vært utrolig morsomt. Hatt et nach med gaming.
  • 0
Hvor bor alle dere a? Toten er jo midten av ingensteds.
  • 0
Siterer A to the H:
Hadde vært utrolig morsomt. Hatt et nach med gaming.

Hadde vært rått!!!

Siterer Sommerstad97:
Hvor bor alle dere a? Toten er jo midten av ingensteds.

Vi får finne en eller annen måte å diskutere dette på uten å gå off-topic i tråden! Tid for nyttig bruk av Partytråden!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!