Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Dr Pepper, i can handle the taste.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ahhhh, Oboy!

Min resistusjonsdrikk nummer en!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:

Det er lenge siden jeg har drukket. Fantastisk drikke.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Cola, greit, bedre med isbiter.
  • 0
Drikker en seierspils etter å ha anmeldt ''The Shining'' her på GR. Check it out:
http://www.gamereactor.no/blog/a+to+the+h/
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Det er lenge siden jeg har drukket. Fantastisk drikke.

Jepp, selv drikker jeg det på like stor basis som folk flest drikker Coca Cola.
  • 0
Vann uten isbiter. På kanten til vondt.
  • 0

Long time since last time! Er så stygt at det ikke selges Dr. Pepper noe sted i nærheten av der jeg bor. Så får bare smakte de få gangene jeg drar ned til de store byene.

Siterer Sommerstad97:
Vann uten isbiter. På kanten til vondt.

Isbiter virker til å ha fått mye å si for deg. My plan Works excellent!

Drikker selv et glass med Ingefærøl! Brusen over alle bruser!
  • 0
Siterer ElGamer:
Long time since last time! Er så stygt at det ikke selges Dr. Pepper noe sted i nærheten av der jeg bor. Så får bare smakte de få gangene jeg drar ned til de store byene.

Hmm, rart det da. Jeg bor i et høl, men de selger Dr. Pepper her. Er bare ett sted som selger det da. Så kjøper minst tre flasker hver gang, for å sørge for at de selger litt.
  • 0
You're evil ElGamer!

Drakk akkurat vann med ja, mens jeg nå nyter en iskald Battery.
  • 0
Jeg bor i et høl, men de selger Dr. Pepper her. Er bare ett sted som selger det da. Så kjøper minst tre flasker hver gang, for å sørge for at de selger litt.

Det eneste stedet de solgte det, var rett ved skola jeg går på nå, men det ble lagt ned for 4 måneder siden. Så får ikke tak i det lenger.

Siterer Sommerstad97:
You're evil ElGamer!

I know!

Drikker god og kald Pepsi Max mens jeg spiser pizza.
  • 0
God og kald? Trodde de to hang sammen/selvfølge?

Drikker et godt og kaldt(hehe) vannglass.
  • 0
Akkurat nå drikker jeg vann ... Med etanol løst opp i. Det er også noen andre ting i vannet.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Akkurat nå drikker jeg vann ... Med etanol løst opp i. Det er også noen andre ting i vannet.

Sitron og isbiter?
  • 0
Nyter en Cider jeg kjøpte i Danmark. Smaker så mye bedre når jeg vet at jeg fikk dem så billig.
  • 0
Stakk innom en Esso og plukket ut en Burn. Da jeg kom til kassen sto det 49,- kr på kassaapparatet. Kunne ikke backe ut da, så nyter en overpriset Burn.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Da jeg kom til kassen sto det 49,- kr på kassaapparatet. Kunne ikke backe ut da, så nyter en overpriset Burn.

Jævlig dyrt da! 49,- er jo nok til 2 stk i butikken.
  • 0
Drikker vann mens jeg trener styrke og hører på musikk.
  • 0
En 1 liters flaske fylt med isbiter og vann. Alt klart for Death Note mini-maraton.
  • 0
Vann med isbiter. Godt som vanlig, drakk Cider i stad, med en liten smak av sommer.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jævlig dyrt da! 49,- er jo nok til 2 stk i butikken.

Jepp...
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Øl

Godt du utdyper hva du føler. Har prøvd øl mange ganger, ga opp, klarer ikke å like det. Rett og slett vondt.

Drikker Battery. (hjerte)
  • 0
Siterer Jeppzki:
Øl

Senere. Nå: kaffe
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Dagens fjerde Redbull.... -.-
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!