Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Payday 3
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Isvann. Men det kan snart endre seg, da jeg har en 0,5l boks Carlsberg klar i kjøleskapet.
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Drikker vann i bøtter og spann i denne varmen her.
      • 0
      Sjokolademelk.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Går et forfriskende glass med Cola.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Går et forfriskende glass med Cola.

^this
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Går en slurk av et glass med Cola, der smaken ikke er så voldsomt dominerende.
      • 0
      Siden jeg nylig har ankommet våre venner i Danmark, har jeg valgt å åpne en boks med tuborg. Kjøleskapet kan sammenlignes med den litt trege starten i OBOS-ligaen for brann. Dermed såg jeg ingen annen mulighet enn å plassere drikkevarene i det lille fryserommet, for en hurtignedkjøling. Slike delikate forfriskninger nytes(som de aller fleste vet, en anelse nedkjølt).

Lagt til 2015-07-04 21:21:
      Nå kan jeg konstatere, at jeg trygt kunne ha oppbevart den der litt lenger. Men men....
      Jeg skal nok klare å fortære ølen likevell.
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Capri-Sonne!
      Rainbow Mushroom
      • 0
      Akkurat nå nytes en flaske med vann.
      • 0
      Drikker en Farris naturlig mineralvann for øyeblikket. Friskt og godt før jeg skal se Jurassic World på kino 😛
      HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
      • 0
      Går i en ente flaske vann for dagen.
      • 0
      Himkok
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Cola.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Whisky ( the Famous grouse), akkompagnert med et par isbiter. Det er tross alt helg.
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Extremum Energy Drink fra Statoil.
      • 0
      Mekket meg en hjemmelaget milkshake til når jeg endelig skal begynne på GoT S6
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Burn, drikker ned skuffelsen etter eksamen.
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Siterer Taktikkeren:
      Burn, drikker ned skuffelsen etter eksamen.

Du svelger dritt ved å fylle på med mer?
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:
      Siterer Taktikkeren:Burn, drikker ned skuffelsen etter eksamen.

Burn !!!

.....

(I'm so sorry)
      Veni, Vidi, Dormivi
      • 0
      Siterer The Cookiemonster:

Siterer Lt Mactawish:
      Burn !!!

The Burn is real?
      • 0
      Et glass Cola på Dolly Dimples. Drikken er i overkant dyr her for å forsvare gratis påfyll, men faen om jeg orker å fylle på et glass til..
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Siterer The Cookiemonster u svelger dritt ved å fylle på med mer?

Siterer Lt Mactawish:Burn !!!

The Burn is real?

Dayum, ble varmt her nå! Them Burns...
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Nok Burns her nå ass, fordamper de andre drikkevarene. Går i en iskald flaske vann her.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Går i en iskald flaske vann her.

Hvor legger du deg i forhold til debatten om det å drikke iskaldt vann fra flaske kontra fra springen?
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Hvor legger du deg i forhold til debatten om det å drikke iskaldt vann fra flaske kontra fra springen?

Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen?
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!