DanskSvenskaSuomiEnglishDeutschItalianoPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
SirThomas 2016-06-14 23:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Vann med smak? Like Comment Share 0The Cookiemonster 2016-06-14 23:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Vann med smak? Saft? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Saft? Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Like Comment Share 0 ElGamer 2016-06-15 00:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Vann med smak? Siterer The Cookiemonster:Saft? That. Siterer SirThomas:Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Like Comment Share 0The Cookiemonster 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Hva med, og dette er et konsept som kommer til å blåse hodet av deg, at du blander saften svakere? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Likte det ikke. Men joda, saft kan være godt det. Avhenger bare av at den er blandet ut riktig - ikke for sterk, og i hvert fall ikke for lys. Appelsinsaft pleier å være top notch. Lagt til 2016-06-15 00:08: Siterer The Cookiemonster:Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Nei, jeg sa aldri at jeg likte vann med smak, noe jeg faktisk ikke gjør. Jeg svarte simpelthen på ElGamer sitt spørsmål: Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
The Cookiemonster 2016-06-14 23:59 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Vann med smak? Saft? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Saft? Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Like Comment Share 0 ElGamer 2016-06-15 00:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Vann med smak? Siterer The Cookiemonster:Saft? That. Siterer SirThomas:Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Like Comment Share 0The Cookiemonster 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Hva med, og dette er et konsept som kommer til å blåse hodet av deg, at du blander saften svakere? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Likte det ikke. Men joda, saft kan være godt det. Avhenger bare av at den er blandet ut riktig - ikke for sterk, og i hvert fall ikke for lys. Appelsinsaft pleier å være top notch. Lagt til 2016-06-15 00:08: Siterer The Cookiemonster:Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Nei, jeg sa aldri at jeg likte vann med smak, noe jeg faktisk ikke gjør. Jeg svarte simpelthen på ElGamer sitt spørsmål: Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 00:02 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer The Cookiemonster:Saft? Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Like Comment Share 0 ElGamer 2016-06-15 00:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Vann med smak? Siterer The Cookiemonster:Saft? That. Siterer SirThomas:Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Like Comment Share 0The Cookiemonster 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Hva med, og dette er et konsept som kommer til å blåse hodet av deg, at du blander saften svakere? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Likte det ikke. Men joda, saft kan være godt det. Avhenger bare av at den er blandet ut riktig - ikke for sterk, og i hvert fall ikke for lys. Appelsinsaft pleier å være top notch. Lagt til 2016-06-15 00:08: Siterer The Cookiemonster:Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Nei, jeg sa aldri at jeg likte vann med smak, noe jeg faktisk ikke gjør. Jeg svarte simpelthen på ElGamer sitt spørsmål: Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
ElGamer 2016-06-15 00:03 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Vann med smak? Siterer The Cookiemonster:Saft? That. Siterer SirThomas:Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Like Comment Share 0The Cookiemonster 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Hva med, og dette er et konsept som kommer til å blåse hodet av deg, at du blander saften svakere? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Likte det ikke. Men joda, saft kan være godt det. Avhenger bare av at den er blandet ut riktig - ikke for sterk, og i hvert fall ikke for lys. Appelsinsaft pleier å være top notch. Lagt til 2016-06-15 00:08: Siterer The Cookiemonster:Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Nei, jeg sa aldri at jeg likte vann med smak, noe jeg faktisk ikke gjør. Jeg svarte simpelthen på ElGamer sitt spørsmål: Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
The Cookiemonster 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Barndommen fikk meg til å hate det. Tror det hadde med at jeg fikk med meg en liten plastflaske med saft dag inn og dag ut på skolen... Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Hva med, og dette er et konsept som kommer til å blåse hodet av deg, at du blander saften svakere? • Veni, Vidi, Cessi • Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Likte det ikke. Men joda, saft kan være godt det. Avhenger bare av at den er blandet ut riktig - ikke for sterk, og i hvert fall ikke for lys. Appelsinsaft pleier å være top notch. Lagt til 2016-06-15 00:08: Siterer The Cookiemonster:Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Nei, jeg sa aldri at jeg likte vann med smak, noe jeg faktisk ikke gjør. Jeg svarte simpelthen på ElGamer sitt spørsmål: Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 00:06 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Hva faen er det som kan ha ført til hat der? Likte det ikke. Men joda, saft kan være godt det. Avhenger bare av at den er blandet ut riktig - ikke for sterk, og i hvert fall ikke for lys. Appelsinsaft pleier å være top notch. Lagt til 2016-06-15 00:08: Siterer The Cookiemonster:Du liker vann med smak, men ikke saft. OK. Nei, jeg sa aldri at jeg likte vann med smak, noe jeg faktisk ikke gjør. Jeg svarte simpelthen på ElGamer sitt spørsmål: Siterer ElGamer:Hvorfor kaste bort penger på vann på flaske når du kan fylle en flaske med vann fra springen? Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
ElGamer 2016-06-15 00:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Som i hvorfor andre folk gidder å sløse bort penger på det, ikke jeg. Drikker bare brus eller alkohol du så. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 00:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Drikker bare brus eller alkohol du så. Er det noe galt i det? Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
ElGamer 2016-06-15 00:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er det noe galt i det? Neh, bare ikke veldig sunt. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 00:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:Neh, bare ikke veldig sunt. Drikker jo melk også. Og et par glass appelsinjuice, de dagene jeg kommer meg opp 07:00 for å spise frokost før jeg går til klassen.. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Predator 2016-06-15 01:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser)Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 01:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Predator 2016-06-15 01:29 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Du har ikke tilfeldigvis vurdert å bli bartender? Ved flere anledninger har jeg tenkt sterkt på det. Men trives mer enn godt nok med jobbene jeg har nå, også studerer jeg i USA, så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 1SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 01:34 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:så kanskje jeg kan bli det der når jeg er 21. Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Predator 2016-06-15 01:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Oppkall en drink etter Jeppzki, a. Jeg sa jeg hadde lyst til å bli bartender, ikke lage mine egne drinker.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 01:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:ikke lage mine egne drinker. Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Like Comment Share 0Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Predator 2016-06-15 01:51 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer SirThomas:Er ikke det halve vitsen med å bli bartender? Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter.Emma Watson er skikkelig digg. Like Comment Share 0ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
ElGamer 2016-06-15 03:08 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Predator:Jeg drikker en ElGamer (vann med isbiter, gode gamle referanser) Ahh, the memories. Siterer Predator:Jeg hadde blitt det for å servere velkjente drinker og flørte med jenter. ^this. Er jo der moroa med å være bartender er. Også egne drinker er vel og bra det, men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt, det er tingen. Like Comment Share 0SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-06-15 03:20 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer ElGamer:men å lage noen av de virkelig kjente drinkene og gjøre det perfekt White Russian? Like Comment Share 0SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirGalahad 2016-07-01 20:15 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Koser meg med en iskald Coca Cola-boks. 29kr + pant for 4 bokser på Coop Prix. Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Taktikkeren 2016-07-02 18:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 1SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirGalahad 2016-07-02 21:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Taktikkeren:Coca cola. Kaldt, og ikke minst godt. Same! For en vakker drikk! Like Comment Share 0Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Jeppzki 2016-07-10 23:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Like Comment Share 0SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
SirThomas 2016-07-11 00:48 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Tar du tråden tilbake? Like Comment Share 0Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
Taktikkeren 2016-07-11 02:18 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bris - Bringebær. Siterer Jeppzki:Denne tråden ble skapt av meg for å være et eksempel på hvor dumt med er med slike "Hva x du nå?"-tråder. Jeg tenkte at ingen ville svare på noe så dumt som et spørsmål om hva man drikker, og at ingen ville bry seg. Dette er jo den mest interessante tråden, bare en tråd om "hvordan været er der du bor nå?" ville overgått dette, kanskje.Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728
For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! 1...1819202122232425262728