Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Tror dere har fått i dere litt for mye vann med isbiter.

Nå nyter jeg en Cult.
  • 0
Drikke Mountain Dew.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Drikker et glass iskald cola mens jeg har vært sulten i flere timer og venter på pizza med biff.
  • 0
Sitter og koser meg et glass Cola og en flaske med vann og isbiter.
  • 0
Jeg koser meg med en bursdagsdrink!
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Jeg drakk nettopp litt Fanta.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
INGEFÆRØL. Tidenes brus <3
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
INGEFÆRØL. Tidenes brus <3

Amen to that!
  • 0
Siterer ElGamer:
Amen to that!

Godt å høre at jeg ikke er den eneste. Får pepper av kompiser hver gang jeg kjøper det, siden de mener det smaker dritt. Snakk om blasfemi.
  • 0
Siterer Cyanine:

GRATULERER MED DAGEN A<33

Drikker vann jeg. IKKE med isbiter.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer A to the H:
Får pepper av kompiser hver gang jeg kjøper det, siden de mener det smaker dritt. Snakk om blasfemi.

Kill the Faithless!

Siterer Cyanine:

Gratulerer med dagen!!!

Nyter et glass med appelsinsaft og Farris. Beste blandinga som finnes!
  • 0
Jeg koser meg med en iskald Mountain Dew.
  • 0
Jeg drikker mer Fanta.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gratulerer Cya <3
  • 0
Borg - Eplecider
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå går det i vann og isbiter.
  • 0
Eddik.
  • 0
Nå går det i Cola. En vannoholiker må få nyte litt annet enn bare vann.
  • 0
Fortsatt eddik som slukes her i gården.
  • 0
Drikker 100% Hawaiian Purified Water. Uten isbiter.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Springvann.....!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Går i vann her og.
  • 0
Vann
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg drikker vann. Sipper lett til Carlsberg-glasset. Det smaker.. vått.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Drikker en øl nå. Klokken 12 pils er best
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!