Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Drikker vann med isbiter. Ikke at det er en overraskelse altså.
  • 0
Jeg drikker kaffe fra Brasil på jobb.
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Bra research, Cyanine.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nå går det i et glass kald cola.
  • 0
Ingefærøl
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg drakk først litt Fanta. Og når den var tom (kun nok til ett glass igjen) gikk jeg over til Cola.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Ingefærøl

Samme her! Utrolig digg med været som er nå!
  • 0
Carlsberg. Boks. O,5L. 2 små slurker, eller en stor igjen i boksen. Siden det er så fint vær, har temperaturen på denne alkoholholdige drikken økt noen grader. Det har resultert i en noe mindre utsøkt tørstedrikk.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Varmer opp til mandagen med litt øl og en dram.
  • 0
Cola. Er blitt veldig glad i Cola til tider.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal nyte en Halmstad Mojito.
  • 0
Brus
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Og nå går det i vann og isbiter.
  • 0
Jeg drikker Cola.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vin og dram. Drammen heter forresten "Apotekerlærlingens Urtedram" Noe som er hysterisk morsomt.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Apotekerlærlingens Urtedram

Må garantert være sunt!

Tar meg et glass kald Cola.
  • 0
Enda mer dram! MOHAHAHA!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Jeppzki:
Enda mer dram! MOHAHAHA!

Suit up, it will be legendary.

Drikker vann jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Holder meg til vann, og litt Cola.
  • 0
Absinth blanda med vodka. Neida, drikker vann.
  • 0
Tar vann nå som jeg snart tar kvelden.
  • 0
ENDA EN DRAM!
  • 0
DRAM ER GODT DET.
  • 0
Jeg drikker Cola.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vann med øl i.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!