Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~


cola
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer bent_a:
Usikkert på om det er lov å spørre om råd og veiledning i denne tråden..? Men er det noen som har noen gode" How to make yourself a damn fine cup of ice-coffee- triks i ermet?
Drikker forresten vann for øyeblikket. Selvtappet fra kranen på kjøkkenet.

Regner med at du ikke har en espressomaskin, så her er en enkel oppskrift på iskaffe med vanlig kaffe:

- 50% Kaffe av eget ønske, som står litt til avkjøling. (Ikke for lenge, da den blir ekkel i smaken).
- 50% iskald melk.
- til et vanlig glass vil jeg si 2-4 cl sukkerlake som søtning (hell i en tynn stråle og tell til2/4...). Dette kan byttes ut med smak-sirup etter ønske, eller andre søtningsstoffer etter smak.

Serveres med masse isbiter
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Siterer Cyanine:
Regner med at du ikke har en espressomaskin, så her er en enkel oppskrift på iskaffe med vanlig kaffe:

- 50% Kaffe av eget ønske, som står litt til avkjøling. (Ikke for lenge, da den blir ekkel i smaken).
- 50% iskald melk.
- til et vanlig glass vil jeg si 2-4 cl sukkerlake som søtning (hell i en tynn stråle og tell til2/4...). Dette kan byttes ut med smak-sirup etter ønske, eller andre søtningsstoffer etter smak.

Serveres med masse isbiter


Dette hørtes jo godt ut, så må nok teste den ut selv

Men nå tar jeg meg en Mojito.
  • 0
Saft. Godt det.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Jeg drikker Vann akkurat nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Drikker vann.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer bent_a:
" How to make yourself a damn fine cup of ice-coffee- triks i ermet?

Kaffe i isbitform, kast i fryseren.
Så tar du å gjør Cyanines triks, og hiver kaffeisbitene i blenderen etterpå, slik blir ikke iskaffen så jævlig utblandet med vann når man drikker
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Nå er det tilbake til vann igjen.
  • 0
Yuzu. Satan, det er digg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dere drikker så mye vann altså. Hva er det som feiler dere egentlig?
  • 0
Siterer Jeppzki:
Hva er det som feiler dere egentlig?


Delvis min propaganda og fordi vann er vann.
  • 0
Jeg drakk nettopp eplejuice.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Prøvde meg på en "Noisy". Fy fader, drikker heller blomstervann neste gang.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Prøvde meg på en "Noisy". Fy fader, drikker heller blomstervann neste gang.


De brukte sikkert mer tid på navnet enn smaken. Har ikke prøvd den selv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De brukte sikkert mer tid på navnet enn smaken. Har ikke prøvd den selv.


Helt sikkert. Du går ikke glipp av mye, for å si det sånn. Finn deg en vase med blomster, så får du omtrent det samme.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Drikker hostesaft, siden det smaker godt.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Drikker hostesaft, siden det smaker godt.


Kommer helt an på hostesaften. Har hatt ganske mange jævlige møter med hostesaft.

Drikker Cola mens jeg spiser nattmat.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kommer helt an på hostesaften. Har hatt ganske mange jævlige møter med hostesaft.


Var en spøk. Hostesaft er djevelens ekskrement.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Var en spøk. Hostesaft er djevelens ekskrement.


Du må prøve en polsk hostesaft jeg fikk når jeg ble sjuk på en skoletur. Trodde noen prøvd å ta livet av meg med den giften.
  • 0
Siterer ElGamer:
Du må prøve en polsk hostesaft jeg fikk når jeg ble sjuk på en skoletur. Trodde noen prøvd å ta livet av meg med den giften.


Polsk hostesaft, ja! Seems legit.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Polsk hostesaft, ja! Seems legit.


Kjøpt på apoteka and shit. Læreren så hvor jævlig jeg hadde det når jeg tok den, så sa at jeg like greit kunne tatt en Jägermeister og fått det overstått.

Men nå går det i appelsinsaft. Bare for å drikke noe annet enn det vanlige.
  • 0
Siterer ElGamer:
Kjøpt på apoteka and shit. Læreren så hvor jævlig jeg hadde det når jeg tok den, så sa at jeg like greit kunne tatt en Jägermeister og fått det overstått.


Fy faen, bare ser for meg en tjukk gugge som MÅ svelges. Fysj..

Drikker en kald Urge flaske. Latterlig godt når man skal bare chille.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Fy faen, bare ser for meg en tjukk gugge som MÅ svelges. Fysj..


Den var ikke tjukk, men du kan tenke deg den vanlige hostesaftsmaken tilsatt smak av bringebær, bare at noe har gått galt på veien og det smaker råttent, inkludert at du ikke helt skjønner alt det andre som er tilsatt oppi den.
  • 0
Siterer ElGamer:
Den var ikke tjukk, men du kan tenke deg den vanlige hostesaftsmaken tilsatt smak av bringebær, bare at noe har gått galt på veien og det smaker råttent, inkludert at du ikke helt skjønner alt det andre som er tilsatt oppi den.


Skjønner ikke hvorfor de har smaker som jordbær, bringebær, banan og sånn, når det smaker grusomt uansett. Det blir jo en slags mikstur med mugne bær og frukt. Det som jeg må finne meg er en som smaker latterlig sterk mint. Da tror jeg faktisk det går greit.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Skjønner ikke hvorfor de har smaker som jordbær, bringebær, banan og sånn, når det smaker grusomt uansett. Det blir jo en slags mikstur med mugne bær og frukt.


Gjør ikke jeg heller, men jeg overlevde det skvipet jeg fikk. Og ble faktisk frisk av det. Selv om jeg var sjuk hele Polenturen med skola. Feber i 40-41, vondt hals og hoste som et monster. Så var utrolig overasket at jeg ble frisk takket være den miksturen.

Men nå er det tilbake til litt vann.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!