Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Drikke ~ Offisiell tråd ~

Siterer ElGamer:
Gjør ikke jeg heller, men jeg overlevde det skvipet jeg fikk. Og ble faktisk frisk av det. Selv om jeg var sjuk hele Polenturen med skola. Feber i 40-41, vondt hals og hoste som et monster. Så var utrolig overasket at jeg ble frisk takket være den miksturen.

Aaah, nedtur. Minner meg litt om når jeg brakk foten én dag før jeg skulle på ukestur til London med klassen. Største nedturen jeg har hatt i hele mitt liv.

Drikker som vanlig vann med isbiter (din propagandagris, sirolan).
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Drikker som vanlig vann med isbiter (din propagandagris, sirolan).

Jeg burde virkelig skaffe meg jobb som ny hjernevasker i Nord-Korea!

Nå går det i en kopp med kamillete. Utrolig lenge siden jeg har drukket te nå.
  • 0
Drikker Tropicana EpleJuice!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Og da avslutter jeg dagen med vann!
  • 0
Cola
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nå drikker jeg saft så skal jeg i butikken så går jeg over til brus
  • 0
Bananproteinshake! Naaam nam naaam
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Iskaffe. Takk for råd og veiledning Cyanine og Archana.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Drikker en god porsjon med varm sitronte.
  • 0
Julebrus
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Julebrus

Ahhhh det er så digg det
  • 0
Siterer Victorfinne:
Julebrus

HOW?! Spart siden jula?!
  • 0
Iste... med de obligatoriske isbitene.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Jeppzki:
Whisky.

Hvilken whisky drikker du?

Drikker litt cola fordi man trenger litt søtt i varmen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Jeppzki:Whisky.

Hvilken whisky drikker du?

Drikker litt cola fordi man trenger litt søtt i varmen.

Hamilton. Jeg gidder ikke å bruke mye penger på whisky akkurat nå.
  • 0
Nå går det i Mountain Dew. Fy så godt det er nå er en sliten, slapp og varm etter å ha jobbet i varmen.
  • 0
Cola.........Spoiler:zero
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Cola.........Spoiler:zero

One does not simply drink soda without sugar.
  • 0
Siterer A to the H:
Drikker hostesaft, siden det smaker godt.

Jeg tok en 'overdose' med cosylan en gang i tiden. (leste litt feil på doseringen og tok x3 normal dose haha). Besvimte på skolepulten og sov nesten to døgn når jeg omsider kom meg hjem. Våknet opp nesten frisk da
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
Drikker cola men har sykt lyst på en øl...
You got me on milk and alcohol
  • 0
Går i en herlig flaske med vann og isbiter.
  • 0
Siterer Cyanine:
Jeg tok en 'overdose' med cosylan en gang i tiden. (leste litt feil på doseringen og tok x3 normal dose haha). Besvimte på skolepulten og sov nesten to døgn når jeg omsider kom meg hjem. Våknet opp nesten frisk da

Det er jo skummelt da! Finnes det en dødelig dose?
  • 0
Whisky enda.
  • 0
Gått tilbake til vann og isbiter.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!