Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Jordbær


Tar du å stapper de i melk, eller tar du bare å har et glass med melk ved siden av som du drikker sånn av og til av?
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Siterer maggi:
Tar du å stapper de i melk, eller tar du bare å har et glass med melk ved siden av som du drikker sånn av og til av?


Jeg putter jordbærene oppi en tallerken og heller på melk og sukker.
  • 0
Jordbær og krokan-is FTW!
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Jeg pleier å ha jordbær med fløte og sukker over!
Er ikke melk litt vel flytende?
  • 0
Siterer c9L:
Prisen er grei, jeg som selv selger jordbær veit at det er tøft å drive jordbær med lave priser i forhold til underskudd og slik p.g.a dårlig bær og mange klager.

Corona er det slaget der går mest av der jeg holder til, prisen for en kruv ligger på 30" by now, vet ikke om det er så veldig dyrt.

Også får man en kasse til 220, det er nokså bra, for full prisen på kasse er:

30*12= 360.

Altså mye under fullpris.

btw, jordbær med is!<3


på rema koster jordbærene 19,50 kroner, men igår kosta jordbær på coop obs visstnok 10kr!!!
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg digger å skive opp jordbær og legge det på brødskiva med sukker på! Det er digg! Er også godt å ha det i en skål med fløte og sukker. Hvis bæra er søte nok så er det ok å spise dem "bare" også
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jordbær kan også bli brukt til milkshake
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Jeg digger å skive opp jordbær og legge det på brødskiva med sukker på! Det er digg! Er også godt å ha det i en skål med fløte og sukker. Hvis bæra er søte nok så er det ok å spise dem "bare" også

Ja der sa du mye digg
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Citerer Suppeelsker:Jeg digger å skive opp jordbær og legge det på brødskiva med sukker på! Det er digg! Er også godt å ha det i en skål med fløte og sukker. Hvis bæra er søte nok så er det ok å spise dem "bare" også

Ja der sa du mye digg

agreedXD
Buuuuuuurn!
  • 0
IS ikke sånn fetmelk som populært kalles fløte
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!