Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer LesMiserable:
Bout' bloody time, m8.


Yeah, yah know Miguel, some People is just too bloody stupid!
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg vil anerkjenne deg og din innsats etter at du har sett Baccanos spesialepisoder.


Hva hvis De hadde sett dette på MAL?:

Ginga Eiyuu Densetsu
Watching at 1 of 110.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hva hvis De hadde sett dette på MAL?:

Ginga Eiyuu Densetsu
Watching at 1 of 110.


Ikke spor av. Og man burde se den ene filmen istedenfor de to første episodene av LotGH.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Men jeg håper du ser den sånn at jeg kan høre hva du mener om den.


Får se om jeg kjøper den om jeg finner den billig eller noe slikt. Takker for tilbakemeldingen!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Får se om jeg kjøper den om jeg finner den billig eller noe slikt. Takker for tilbakemeldingen!


Jepp! Jeg virker nok kanskje litt vel negativ, for det er faktisk mye bra i filmen også. Kule fights og en spennende grafikkstil gjør at mye av filmen blir underholdende, og hvis du søker litt rundt så ser du at veldig mange elsker den filmen. Det var nok bare det at den ikke var helt for meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Dagens Fairy Tail episode = feels.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Dagens Fairy Tail episode = feels.


Så den nettopp, og fy fader til feels!
  • 0
Noen som har lest Rock 'n'Roll Ricky? Hvis du liker boksing anbefalles den!
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Jeg har ikke ord ... Cross Game ... bare se den! 10/10, og sikret en solid plass på favorittlisten.

Siterer shotgunrain12:
Noen som har lest Rock 'n'Roll Ricky? Hvis du liker boksing anbefalles den!


Notert.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg må si jeg likte Attack on Titan svært godt. Så det hele på et par-tre dager (ikke typisk meg), fordi ingenting annet virket mer spennende enn å se videre (nesten uansett hvilken serie jeg ser, frister det alltid mer å spille så snart jeg har spist opp, røykt opp, osv., selv om episoden fortsatt er i gang). Jeg skulle gjerne utdypet hvorfor det falt meg såpass godt i smak, men det tar jeg en annen dag. Nå skal jeg spille.

Jeg skulle egentlig bare fortelle at jeg også tok tak i serien Fullmetal Alchemist: Brotherhood kort etter jeg fullførte Attack on Titan, og har nå sett en 11-12 episoder. Det var ikke helt i min gate, og langt i fra like interessant og spennende som Attack on Titan, men det var en serie jeg merket jeg klarer å sette pris på. Uttrykksstilene og de kulturelle trekkene er sjarmerende, noen ganger til og med latter- og tankevekkende, men generelt sett var ikke handlingen så altfor interessant. Jeg kommer til å se videre til jeg blir lei, og jeg kan ikke garantere at det ikke vil skje før alle de 54(?) episodene er omme.

Jeg prøvde faktisk først å se om Death Note var lett tilgjengelig, men siden det ikke var på Netflix, og Fullmetal Alchemist: Brotherhood var, valgte jeg å se sistnevnte først.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Jeg skulle egentlig bare fortelle at jeg også tok tak i serien Fullmetal Alchemist: Brotherhood kort etter jeg fullførte Attack on Titan, og har nå sett en 11-12 episoder. Det var ikke helt i min gate, og langt i fra like interessant og spennende som Attack on Titan, men det var en serie jeg merket jeg klarer å sette pris på. Uttrykksstilene og de kulturelle trekkene er sjarmerende, noen ganger til og med latter- og tankevekkende, men generelt sett var ikke handlingen så altfor interessant. Jeg kommer til å se videre til jeg blir lei, og jeg kan ikke garantere at det ikke vil skje før alle de 54(?) episodene er omme.


Historien blir bare mer og mer interessant utover i serien. Er nok litt tidlig å si for mye om den etter 12 episoder. For min del overgår nok FMA: Brotherhood alle serier jeg har sett til nå. Attack on Titan er kanskje mer intens, men Brotherhood har virkelig alt.

Mener også å huske at det kun ligger 52 episoder på Netflix, så de siste 12 må du se et annet sted.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Attack on Titan hadde et godt utgangspunkt, i hvertfall de første episodene, men etter det dabbet det litt av. Likevel en bra serie, men langt i fra like bra som FMA: Brotherhood.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer LesMiserable:
Ikke spor av. Og man burde se den ene filmen istedenfor de to første episodene av LotGH.


Jeg så filmen først og så episodene.

Siterer shotgunrain12:
Noen som har lest Rock 'n'Roll Ricky? Hvis du liker boksing anbefalles den!


Takk for tipset.

Toriko-mangaen anbefales sterkt! Mer dragonball-inspirert enn f.eks One Piece.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Toriko-mangaen anbefales sterkt! Mer dragonball-inspirert enn f.eks One Piece.


Hvordan er den i forhold til animen? Mener jeg så de første fem episodene før jeg fant ut at det ikke var noe for meg.

Sett bort i fra jakten på mat... hva handler serien om?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ash Ketchum:
Hvordan er den i forhold til animen? Mener jeg så de første fem episodene før jeg fant ut at det ikke var noe for meg.

Sett bort i fra jakten på mat... hva handler serien om?


Jeg så de 3 første minuttene av første episode før jeg ga opp. Etter å ha lest litt av mangaen vel og merke. Alle snakker dritt om animen forøvrig. Uansett. Mangaen er veldig bra, det er mye sære tegninger. Spesielt av innbyggere fra gourmet world.. Litt mye beskrivelser av universet, og da spesielt på starten.

generelt er det en reise for å lage den ultimate meny. Men heltene må også kjempe mot skurker som vil ha tak i mat også. Deriblandt legendarisk mat. Det er en ganske tynn historie i utganspunktet men jeg kan ikke gå i dybden uten å spoile. Også er det battle shounen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Så om man setter det opp i mot One Piece, så er hele historien i Toriko nesten like stor som målet til Sanji? Uansett, falt ikke i smak hos meg, og er ikke så keen på manga akkuratt nå.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Jeg prøvde faktisk først å se om Death Note var lett tilgjengelig, men siden det ikke var på Netflix, og Fullmetal Alchemist: Brotherhood var, valgte jeg å se sistnevnte først.


Begge ligger ute på YouTube. Hvis ikke det er lett tilgjengelig, vet ikke jeg.
  • 0
Hvem vil se animeepisoder oppdelt i 3? Og 90% av vidoene mangler del 2/3 elns... Youtube er ikke et godt alternativ.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Ash Ketchum:
Så om man setter det opp i mot One Piece, så er hele historien i Toriko nesten like stor som målet til Sanji? Uansett, falt ikke i smak hos meg, og er ikke så keen på manga akkuratt nå.


Det er like greit å gi det en del kapitler. Er ikke runnet nr 300 en gang..

Lagt til 2014-06-13 21:02:
Kissanime er en dugbar streaming-side.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hvem vil se animeepisoder oppdelt i 3? Og 90% av vidoene mangler del 2/3 elns... Youtube er ikke et godt alternativ.


Alle FMA:B episodene ligger ute i sin helhet, en video per episode. Men jeg ser nå at det samme ikke gjelder Death Note.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Alle FMA:B episodene ligger ute i sin helhet, en video per episode. Men jeg ser nå at det samme ikke gjelder Death Note.


Det kan godt hende, men for noen år siden hadde jeg en fast streamingside, og hvis serien ikke var der, så sjekket jeg youtube. Noe av det dummeste jeg har gjort. Men kan godt hende at noen av seriene er brukbare der inne, men det finnes bedre alternativ. Et pluss med YouTube er at man kan streame i fra mobilen, men det er vel mange som tillater det i dag.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
I dag tok jeg en tur innom Outland og da jeg var der så jeg Wolf Children mangaen! En stor flott hardcover bok. https://d.gr-assets.com/books/1390503255l/18170149.jpg

Det var ikke tvil, den kjøpte jeg med en gang!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har brukt dagen på å se Toradora!, og det var en riktig så fornøyelig serie. Er dog ikke helt tilfreds med slutten, menmen. Er jaggu lenge siden jeg har sett så mye anime på så liten tid.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Et pluss med YouTube er at man kan streame i fra mobilen, men det er vel mange som tillater det i dag.


De fleste sider tillater det ja, men det er ofte veldig kålete å gjøre det fra slike streamingsider. Youtube er derfor greit alternativ om du skal se fra mobil.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siden som jeg streamer fra, Kissanime.net, fungerer veldig greit på mobil, har egne HTML5-spillere og greier.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!