Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Vis noen ser etter en god manga anbefaler jeg "Kingdom".

Fy faen for en bra manga.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Vis noen ser etter en god manga anbefaler jeg "Kingdom".

Fy faen for en bra manga.


Ser frem til å se animeadaptasjonen.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer albaga:Vis noen ser etter en god manga anbefaler jeg "Kingdom".

Fy faen for en bra manga.

Ser frem til å se animeadaptasjonen.


Stemmer det, hadde helt glemt at det er en animeadapsjon også. Har nettopp nådd opp til mangaen så...
Manga spoiler:
Spoiler:Coalation army arcen må være den beste arcen jeg har lest på lenge.

Speaking of, hvor langt inn i historien har animeen kommet?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Speaking of, hvor langt inn i historien har animeen kommet?


Hvordan skal jeg kunne vite det? Du kan sikkert bare google det.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Siterer albaga peaking of, hvor langt inn i historien har animeen kommet?

Hvordan skal jeg kunne vite det? Du kan sikkert bare google det.


Trodde du kanskje leste mangaen og. Anyway, jeg fant det ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ser på Persona 4 animation
  • 0
Ny episode av Akame Ga Kill i dag. Må se den.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spoiler:Akame ga Kill wat r u doin, Akame Ga Kill ... stahp!

http://oi57.tinypic.com/2zsseo2.jpg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
http://oi57.tinypic.com/2zsseo2.jpg


Heheh pretty accurate.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Etter forrige ukes episode var det ikke overraskende at Spoiler:dødsflaggene gikk i oppfyllelse.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Etter forrige ukes episode var det ikke overraskende at Spoiler:


Spoiler:Ja det skal bli spennende å se hvem som blir igjen til slutt. Tatsumi og Akame er vel blant de sikreste. Or are they?...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
*dytter ned fra førsteside...*

Akame ga Kill Spoiler:Skal i hvertfall prøve å ikke bli noe glad i karakterene i Akame ga Kill.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
var ikke mye jeg kunne lese her uten å gå i spoiler territorium hehe

Siterer albaga:
Må si det nyeste Naruto kapitlet er blitt jævlig kontroversielt, egentlig hele denne arcen. Må si jeg også er utrolig skuffet over hva Masashi Kishimoto har gjort med serien i det siste.


fortell, er du snill.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Siterer Sir Auron:
fortell, er du snill.


Spoiler:Vil ikke at folk skal misforstå. Jeg liker serien som en helhet, men helt siden Kaguya kom inn i bildet har serien gått ned. Med tanke på at serien snart er ferdig vil jeg at den skal ha en tilfredsstillende slutt. Problemet er at Madara som var en så god utvikla karakter plutselig forsvant og ble erstattet med Kaguya som ikke har noe personlighet eller noe interessant motiv.

Også har du selvfølgelig Kakashi og hans nye power up som ikke gir noe mening i det hele tatt. Det er badass, men samtidig skal det ikke funke. Likte også hvordan Obito død ble gjort, så det at han hadde en "rolle" etter at han ble til aske ga heller ingen mening.

Så hovedsaklig er skuffelsen min over serien Kaguya, mindre bruk av andre karakterer og det at Kishimoto klarer å bryte regler som han tok inn i historien.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Og jeg misliker fairy tail mangaen til de grader


Jeg siterte det samme på forige side, men fikk aldri noe svar. Hva er det du ikke liker ved mangaen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga g jeg misliker fairy tail mangaen til de grader

Jeg siterte det samme på forige side, men fikk aldri noe svar. Hva er det du ikke liker ved mangaen.



Åja, sorry så det ikke.

Spoiler:Nå har ikke jeg lest de nyeste kapitlene av mangaen, så jeg kan ikke akkurat si noe om det, men jeg sluttet på 322. Etter det kapitlet gadd jeg ikke mer. Vis du leser det, så skjønner du nok hva jeg mener. Random power up og elendige skurker.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fytti helsikke.

Yoshiwara arcen på Gintama har gitt meg både asma, hjerteinfarkt og slag på en gang.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer albaga:
Spoiler


Jeg vet ikke hvem denne Kaguya er (sluttet å lese rundt ch. 500), men Spoiler:at Madara ikke er tilstede i plottet lenger høres ikke bra ut. Kan ikke si jeg får lyst til å ta Naruto opp igjen, når Kishimoto ikke gjør det.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Siterer Sir Auron:
Jeg vet ikke hvem denne Kaguya er (sluttet å lese rundt ch. 500), men Spoiler


Spoiler:Åja, beklager, spoilet vist noe stort der. Men ja, jeg skjønner hva du mener. Vi får bare håpe at Kishimoto i alle fall prøver å ordne opp i ting frem til serien slutter. Om jeg husker riktig slutter den vel om 3 måneder eller no.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Spoiler


Hmm, jo. Jeg kan vel forsåvidt godta det. Men sånn sett så
Spoiler:gjør jo animeen det på akkurat samme måte. Så synes bare det virket litt rart at du nevnte mangaen, og bare den. Unison Raidet Gray og Juvia fremfører synes jeg er akeptabelt da. Det er jo en egenskap som har blitt brukt flere ganger i serien, og det henger jo på greip at de to skal klare å utføre den sammen. Second Origin greia derimot, hvor Erza plutselig har det mest OP våpenet noen gang, er ganske asspull da. Men å se Minerva bli slått gjorde at jeg overså det en smule.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Spoiler


Spoiler:Grunnen til at jeg bare nevnte mangaen er fordi animeen kan gjøre det bedre på grunn av soundtrack(ikke at det forbedrer så mye på hva som skjer) og stemmeskuespillere. Jeg kan akseptere Juvia og Gray sitt combo angrep. Problemet som du sier er Erzas asspull. Også for å ikke glemme Sting, fy faen.

Animeen, som sagt, er ikke så ille da. Er en grunn til at jeg så alle de 175 episodene.


Fant en video på youtube som jeg kan si meg enig i( selv om han overdriver litt):

https://www.youtube.com/watch?v=HB_UJ1_ZQMw
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Fant en video på youtube som jeg kan si meg enig i( selv om han overdriver litt):


Har aldri likt slike videoer, men så liker jeg ikke så godt å lese eller se anmeldelser, eller meninger om serier fra folk jeg ikke kjenner så veldig godt uansett. De gjør liksom ingenting for meg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-864201/marathon-time?pg
=0


Crunchyroll fjerner noen titler fra katalogen sin om noen dager, så om det er noen her som feks ikke har sett den fantastiske Nichijou så er det bare å få ræva i gir.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Crunchyroll fjerner noen titler fra katalogen sin om noen dager, så om det er noen her som feks ikke har sett den fantastiske Nichijou så er det bare å få ræva i gir.


Det er trist hvor utilgjengelig Nichijou skal være. Ingen har gitt den ut på Blu-ray eller DVD, og nå forsvinner den fra CR. Mest sansynlig en av de siste virkelig gode seriene fra Kyoto Animation. Folk som ikke har sett den går virkelig glipp av noe om de ikke griper denne sjangsen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har aldri likt slike videoer, men så liker jeg ikke så godt å lese eller se anmeldelser, eller meninger om serier fra folk jeg ikke kjenner så veldig godt uansett. De gjør liksom ingenting for meg.


Samme her egentlig. Den eneste gangen jeg ser sånne videor er om det er en spesiell episode eller et kapittel jeg vil høre folks mening om.

Off, bare 4 episoder av Hunter X Hunter igjen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!