Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Er det noen kule serier denne sesongen eller? Har falt helt av animelasset etter at jeg fikk sommerferie pga et spill som tar opp litt for mye av tiden min. *Host* Persona 5 *Host*
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er det noen kule serier denne sesongen eller? Har falt helt av animelasset etter at jeg fikk sommerferie pga et spill som tar opp litt for mye av tiden min. *Host* Persona 5 *Host*


Vet ikke, men vet at en P5-anime hadde vært dødskult! Håper det skjer ettersom firen fikk en eller to, og P3 fikk et par filmer!
Siterer Grallen:
Er det noen kule serier denne sesongen eller?


Kakegurui.
  • 0
Fullførte Trigun igår. Ganske decent anime det!

Også ferdig med med å lese volume 5 av Pluto og Volume 2 av Naruto. Starter på Naruto Vol. 3 nå.
  • 0
Noen andre som ser på Made in Abyss denne sesongen?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ferdig med Naruto Vol. 3. Må få skaffet meg Vol. 4 og resten av Pluto snarest. Er tom for manga atm
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen andre som ser på Made in Abyss denne sesongen?


You know it.
Må snart se videre på New Game season 2 og gleder meg også til Osomatsu-san season 2 neste måned

Har dessuten begynt å se på Chargeman Ken, som er en "so bad it's good"-anime fra 70-tallet, som blant annet har vært en populær meme på nico nico douga i mange år nå. Kan copypaste Crunchyrolls beskrivelse (ble lisensiert for litt siden, dessverre ikke "offisielt" tilgjengelig her ennå :c)
"Infamous among anime fans in Japan, this 1974 series by Knack Productions is known for its nonsensical plots, absurdly incompetent animation, and brutal 10-year-old hero. See young Ken Izumi gun down wave after wave of ineffectual aliens, while dealing with misaligned animation cels, repetitive music, and a near total lack of sound effects. The best joke is that none of this was meant as a joke."
Er noe som bare må sees om du liker "so bad it's good" xD Kan spesielt anbefale episode 35, 3, 4, 16 som en bra "introduksjon" til serien
Take off every zig, for great justice
Tsurdedure Children fra denne sesongen var som balsam for sjelen, håper virkelig at den får en oppfølger for jeg tror det er lenge siden jeg har kost meg så mye med en serie.

Ellers så har jeg sett Death Note igjen, og selv om jeg ikke syns den var like intens (fordi jeg visste hva som kom til å skje), så tror jeg faktisk at jeg likte den bedre denne gangen her enn første gangen jeg så den. Hovedsaklig fordi Spoiler poiler:jeg ikke hadde noe særlig imot det som skjer etter L sin død denne gangen her.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I dag er det halv pris på all "viz media" Manga på Outland! Dette inkluderer (noen eksempler): Black Clover, Bleach, Claymore, Deathnote, Dragon Ball (på norsk), Food Wars!, Full Metal Alchemist, Inu Yasha, JoJos Bizzare Adventure, Zelda bøker, Monster, My Hero Academia, Naruto, Nausicaa of the valley of the wind, Neon Genesis Evangelion, One Piece, One Punch Man, Pokemon, Vagabond, og maaange fler.

Tror jeg må shoppe litt! Hva med dere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Wow det var faktisk konge info! Tar meg turen nå! Takk
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Tror jeg må shoppe litt! Hva med dere?


Smooth, har venta på mangatilbudet på superseptember. Kommer nok til å handle volumene jeg mangler fra 20th Century Boys, og de nyeste volumene av JoJo's Bizarre Adventure Part 3. Mulig jeg kommer til å handle noen volumer av My Hero Academia også, siden andre sesongen av animen snart er ferdig, og jeg har lyst på mer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
FFS, jeg sprengte månedens budsjett i dag!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
FFS, jeg sprengte månedens budsjett i dag!


Haha wow.

Fant ikke noe særlig av interesse selv. De manglet de volumene av Naruto jeg var på utkikk etter. Mulg jeg bare bestiller fra nettet heller.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Haha wow.


Haha, ja! Jeg skulle bare kjøpe de to siste Neon Genesis Evangelion bøkene og Vagabond, men så hadde de ikke NGE så da måtte jeg finne noe annet. Det ble Claymore boksen med alle 27 bøkene...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer SirGalahad:Haha wow.

Haha, ja! Jeg skulle bare kjøpe de to siste Neon Genesis Evangelion bøkene og Vagabond, men så hadde de ikke NGE så da måtte jeg finne noe annet. Det ble Claymore boksen med alle 27 bøkene...


Haha! Såpass. Hvor mye for alle 27 claymore?
  • 0
På salg var det 1075kr! Ikke ille per bok, med andre ord!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja det er jo ikke så verst! Kult
  • 0
Nå er jeg igang med Claymore mangaen! Ble litt skuffet over Vol. 1, men det har heldigvis blitt bedre! Nå er jeg på Vol. 5 av 27 og er ganske fornøyd med serien så langt. Tegningene var også dårlige til tider, i vol 1 og 2, men har mye høyere kvalitet nå.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nå er jeg igang med Claymore mangaen! Ble litt skuffet over Vol. 1, men det har heldigvis blitt bedre! Nå er jeg på Vol. 5 av 27 og er ganske fornøyd med serien så langt. Tegningene var også dårlige til tider, i vol 1 og 2, men har mye høyere kvalitet nå.


Wow dette gikk fort. Så bra det forbedret seg utover!
  • 0
Leser du noe manga for tiden?

Selv tenker jeg å starte opp et Crunchyroll abo. igjen sånn at jeg kan se litt på anime. Begynner å bli lenge siden sist. My Hero Academia kanskje
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Leser du noe manga for tiden?

Selv tenker jeg å starte opp et Crunchyroll abo. igjen sånn at jeg kan se litt på anime. Begynner å bli lenge siden sist. My Hero Academia kanskje



Leser Pluto og Naruto for tiden

Først og fremst, har du sett Great Teacher Onizuka?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Først og fremst, har du sett Great Teacher Onizuka?


Hmmm, nei?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer SirGalahad:Først og fremst, har du sett Great Teacher Onizuka?

Hmmm, nei?



Det er konge! Sjekk det ut.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Great Teacher Onizuka


Haha, stilen er så sykt 90-talls! Måtte søke på google for å se hva det var for noe

Claymore blir bare bedre og bedre syns jeg! Er straks på bok 7
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!