Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Manga- og anime-tråden


Siterer Grallen:
Siterer Johnny Joestar:Noen andre som liker Jojo her?

Hell yeah. JoJo er blant mine favoritter. Har sett alt som har blitt animert, og har lest de delene som ikke har blitt animert enda. Part 4 er favoritten.


Oooh nice! Er ikke ferdig med å se/lese alt men jeg er på part 3 nå og jeg leser part 7 samtidig (don't judge me, følte det var ok siden det er en annen timeline enn de andre). Favorittene mine så langt er part 7 og 2
  • 0
Siterer Johnny Joestar:
Favorittene mine så langt er part 7 og 2


Nice nice. Part 7 er på andreplass hos meg, jeg elsker settingen.
Let the voice of love take you higher
Siterer Grallen:
Nice nice. Part 7 er på andreplass hos meg, jeg elsker settingen.

Samme her, synes at settingen er dritkul og elsker race-konseptet
Made in Abyss får ny sesong neste år. Get hype.
Hero Academia fortsetter også i April, så det tyder på at vi får en god start på året.

Made in Abyss anime gets sequel

My Hero Academia Anime's 3rd Season Premieres in April
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Mr. Stuckman (som er en stor fan av anime og filmanmelder på Youtube) ble ikke helt overbevist av Studio Ponoc sin første film, Mary and the Witchs Flower.

https://www.youtube.com/watch?v=UkT42GxsFe0
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Følger med på to adaptasjoner av spill jeg allerede har spilt denne sesongen. Persona 5 sin adaptasjon er ganske trash (men fortsatt ganske kos), men adaptasjonen av Steins;Gate 0 er ganske solid sålangt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Så opp hele Fullmetal Alchemist: Brotherhood igjen forige helg. Ingen tvil om at den fortsatt står som favoritten over alle favoritter. Liker den faktisk bedre enn noen gang før. Makan til serie altså. Og tenke seg til at den er 10 år gammel neste år.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Så opp hele Fullmetal Alchemist: Brotherhood igjen forige helg. Ingen tvil om at den fortsatt står som favoritten over alle favoritter.

https://i.imgur.com/aV1Ztps.gif
Veni, Vidi, Dormivi
Den nye sesongen av My Hero Academia har vært så latterlig bra sålangt. Tror jeg må begynne på mangaen snart, for det begynner å bli vanskelig å vente på en ny episode.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har vurdert det jeg også, men samtidg er det så gøyalt å se alt nytt i animeen at jeg tror jeg skal klare å vente.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Håper det er flere enn meg her som har sett A Silent Voice! Herregud for en vakker film
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Håper det er flere enn meg her som har sett A Silent Voice! Herregud for en vakker film


Veldig god film, har planer om å se den igjen snart, siden jeg har kjøpt den på Blu-Ray.

Herregud så bra My Hero Academia er nå, fikk gåsehud av slutten av den nyeste episoden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gode greier. Alltid godt med noe å se frem til.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er "Summer Wars", "Garden of Words" og "The Girl Who Leapt Through Time" bra?
  • 0
Siterer CrimsonXYZ:
Er "Summer Wars", "Garden of Words" og "The Girl Who Leapt Through Time" bra?


Ja.
Siterer CrimsonXYZ:
Er "Summer Wars", "Garden of Words" og "The Girl Who Leapt Through Time" bra?


Jeg vil si... ja, ja og JA.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Når det kommer til manga er Jojo uten tvil min personlige favoritt. Det er så mye stil og kjærlighet i hver eneste rute tegnet av Araki, jeg skjønner virkelig ikke hvordan han får det til. Jeg er usikker på hvilken del jeg liker best. Tror kanskje jeg er en av de få personene i verden som liker Stone Ocean veldig godt, og SBR har jeg lest så mange ganger at øynene mine nesten faller ut.

Når det kommer til andre mangaer så har jeg lest mye rart. Mye jeg har glemt, sikkert. Her er noen favoritter, flere er ongoing:
Hunter X Hunter
Bokurano
Oyasumi Punpun
Death Note
Naruto
Berserk
Attack on Titan
One Punch Man
Vagabond
Hellsing

Jeg er alltid på utkikk etter nye serier. For øyeblikket sliter jeg litt med å finne noe nytt som virkelig griper min oppmerksomhet og mitt hjerte.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!