Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Backlog-tråden


Siterer dark samus nemesis:
Jeg skjønner det veldig godt. Har fortsatt til gode å starte på det i det hele tatt. Det frister liksom ikke, men jeg aner ikke hvorfor heller.


Nei, jeg var veldig hypet på det når jeg skaffet det og fikk Ellie Edition til 399 på den lokale elkjøpen dagen før spillet kom. Men jeg ble regelrett skuffet etter hvert som jeg spilte det. Historien og karakterene ligger jo an til å lage et vanvittig bra spill, men så kom gameplayet. Så tror at mye av lysten for å spille forsvant samtidig som hypen. Så for min del er så langt TLoU et av fjorårets største skuffelser.

Siterer Glorfindel:
På en måte kjenner jeg meg igjen i det. The Last of Us har egentlig et svært simpelt gameplay. Men for min del klarte historien og karakterene å få meg til å overse det, noe som ikke skjer veldig ofte. Og det er klart, opplever du ikke det samme så får man jo et litt annet inntrykk av spillet.


Ja, og det lille med gameplay kan virkelig ødelegge hele spillopplevelsen. Men skal nok gi det et forsøk til og prøve meg på det. Kan jo hende jeg klarer å nyte de neste delene av spillet uten å bli altfor irritert.
  • 0
- Bioshock
- Borderlands 2
- Amnesia: The Dark Decent
- Batman: Arkham Asylum
- Mirror's Edge

Har hauge vis med andre spill som jeg ikke har fått spilt også, men disse er prioriteringene. Må vell bare hive meg rundt å komme meg igjennom de.

Ellers, av spill jeg ikke eier, men som jeg vurderer å kjøpe så har vi Assassins Creed 1 og 2, Crysis, Pokémon X, og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farta.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Ellers, av spill jeg ikke eier, men som jeg vurderer å kjøpe så har vi Assassins Creed 1 og 2, Crysis, Pokémon X, og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farta.


Assassins Creed 2 synes jeg var veldig bra. Eneren var også helt grei, men fryktelig repeterende. Har du spilt Black Flag enda forresten?

Pokemon X/Y var også veldig friskt, med en god blanding av nostalgi og nyskapning.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har du spilt Black Flag enda forresten?


Jeg har både spilt Assassins Creed 3 og Assassins Creed 4: Black Flag. Likte treeren veldig godt, og kjøpte i den anledning også Black Flag, som viste seg å være enda bedre
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Noen som driver og rydder opp i bunken sin for tiden da? Jeg har fått gjort unna en del selv, men har fremdeles mye igjen. Nå kommer det dog ikke noe særlig interessante (nye) spill før Mario Kart 8, så jeg regner kanskje med å få kortet bunken litt ned til den tid. De resterende Asssassins Creed spillene må jeg i hvertfall bli ferdig med. Eller så har jeg også jaktet litt på gamle klassikere i det siste, men det tenkte jeg å skrive mer om senere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har ikke kjøpt et nytt spill siden Mario Kart 8, så resten av sommeren og deler av høsten blir et backlog-prosjekt/ Driver og går gjennom Metal Gear Solid spillene på nytt, mest fordi jeg har lyst, men også fordi det er noen jeg faktisk ikke har prøvd i HD-versjon enda (Peace Walker f.eks).

Videre må jeg vel få kommet meg gjennom Assassins Creed: Brotherhood, Revelations og AC3. I hvertfall før Unity kommer. Har også et par klassiske JRPG å fullføre, som Baten Kaitos på GC. Ellers har jeg Dragon's Crown og Muramasa Rebirth på listen over Vita spill. Må bare få tak i større minnekort.

Flere som driver og rydder opp i haugen?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ettersom jeg har begynt å samle achievements igjen, så har jeg plutselig en backlog av betydelig størrelse på Xbox 360. Må hente frem alle spill jeg er halvferdig med eller aldri fikk begynt på, for å skrape sammen det som er av poeng.
Godt mulig det er en og annen perle i samlingen, som jeg i utgangspunktet ikke hadde sans for. Har merket at jeg har begynt å like helt andre spill nå enn tidligere. Mer typiske stealth spill blandt annet.
  • 0
Må innrømme at jeg har en skammelig lang backlog, ifølge backloggery (en side som kan anbefales til alle som vil ha oversikt over spillsamlingen sin eller bare vil ha ei liste å skryte av, btw) har jeg hele 120 spill jeg ennå ikke har blitt ferdig med, disse varierer fra "kommet meg gjennom over halve spillet men la det fra meg da jeg fikk et nytt spill og har ikke plukket det opp igjen siden" til "kjøpte det på salg for et år siden og har ennå ikke tatt det ut av eska". Når jeg skal spille noe som ikke er nytt, prøver jeg helst å plukke opp igjen noe jeg la fra meg tidligere for å bli ferdig med dette...
Take off every zig, for great justice
  • 0
Min har begynt å minske det siste halvåret, men har fortsatt igjen Unity og Xenoblade. Er sånn ca. 85-90% ferdig med begge etter det jeg har hørt. Xenoblade venter jeg med å fullføre til jeg finner motivasjon siden jeg må grinde en del for å komme videre. Unity gidder jeg bare ikke fullføre. Det spillet har skuffet meg nok.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Unity gidder jeg bare ikke fullføre. Det spillet har skuffet meg nok.


Hvor langt har du kommet?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirGalahad:
Unity gidder jeg bare ikke fullføre. Det spillet har skuffet meg nok.


Til å ha betalt 1000 kr for det burde du fullføre det uansett. Når Kake, TK, DSN, ElGamer, Glorfindel og jeg har fullført det, så klarer du det også.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hvor langt har du kommet?


Der man skal inn i et sånt telt, og ta noe elns., også er det masse vakter rundt. Tror det er nærme slutten. Husker ikke akkurat hvilken sekvens det var, men tipper det var rundt 11 elns.

Siterer SirThomas:
Til å ha betalt 1000 kr for det burde du fullføre det uansett. Når Kake, TK, DSN, ElGamer, Glorfindel og jeg har fullført det, så klarer du det også.


Selvfølgelig klarer jeg det, Thomas. Jeg har bare ikke motivasjon nå, men jeg skal gi det en ny sjanse om ikke så lenge.

Var verdt å betale 1000 kr. Statuen/figuren jeg fikk med er badass
  • 0
Siterer SirGalahad:
Der man skal inn i et sånt telt, og ta noe elns., også er det masse vakter rundt. Tror det er nærme slutten. Husker ikke akkurat hvilken sekvens det var, men tipper det var rundt 11 elns.


Ah, det ja. Utrolig frustrerende oppdrag. Personlig slet jeg med å motivere meg til å spille det frem til sekvens 7, da det plukket seg opp. At spillet begynte å involvere seg litt mer i revolusjonen og at de re-introduserte Élise, slik at spillet både fikk en bra secondary-historie og en bra støttende karakter til Arno (for det trengte han virkelig) gjorde at jeg fikk lyst til å spille ferdig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ah, det ja. Utrolig frustrerende oppdrag. Personlig slet jeg med å motivere meg til å spille det frem til sekvens 7, da det plukket seg opp. At spillet begynte å involvere seg litt mer i revolusjonen og at de re-introduserte Élise, slik at spillet både fikk en bra secondary-historie og en bra støttende karakter til Arno (for det trengte han virkelig) gjorde at jeg fikk lyst til å spille ferdig.


Ja, jeg skal ikke lyge, det oppdraget er faktisk ganske frustrerende og vanskelig, men jeg skal nok få det til

Ahh.. Har gått en stund siden jeg har spilt spillet sist nå.. Så jeg husker ikke historien så godt.. Pokker! Det suger litt da, men jaja..
  • 0
Har jo begynt å skaffe meg en ganske så fin backlog allerede nå så. Med spill som Dragon Age: Inquisition, Sunset Overdrive og Far Cry 4 som hovedtyngden. Har begynt å jobbe på det med DA:I, men det kommer til å ta evigheter når jeg reiser rundt og gjøre alt mulig. Så veldig greit at jeg har mye fri fremover da, og ikke har noen innkjøpsplaner før The Witcher 3 kommer.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Ja, jeg skal ikke lyge, det oppdraget er faktisk ganske frustrerende og vanskelig, men jeg skal nok få det til


Akkurat den delen der man må forsvare Élise mens hun skal plante gift i drikken til Robespierre er utrolig frustrerende ja. Sørg for å skaffe masse medisin til den delen. Jeg endte opp med å drepe to stykker, for å måtte løpe laaaaaangt unna fra en haug med vakter og den tredje. Tok en evighet og mye banning før jeg ble ferdig med oppdraget. Slapp av, oppdragene etterpå er ikke like frustrerende.

Siterer SirGalahad:
Ahh.. Har gått en stund siden jeg har spilt spillet sist nå.. Så jeg husker ikke historien så godt.. Pokker! Det suger litt da, men jaja


Jeg bare presset meg gjennom de frustrerende delene for å få spilt gjennom spillet, og fordi historien da hadde begynt å bli interessant. Nå er det jo sånn at jeg endte opp med å bli irritert av slutten på spillet, men det er nå en annen sak. Bare forsøk å presse deg gjennom det oppdraget, så skal du se at det blir litt enklere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Når Kake, TK, DSN, ElGamer, Glorfindel og jeg har fullført det, så klarer du det også.


Hvorfor skulle ikke jeg klart det? Who the hell do you think I am?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har laget meg en liste med spill jeg eier men aldri fikk spilt igjennom av ulike grunner som jeg endelig bør få gjort meg ferdig med. Startet med Heavy Rain til PS4 i går og tror jeg nærmer meg halvveis, etter det skal jeg få spilt igjennom Journey på PS4 (det blir bra, og ikke er det særlig langt heller), så Tearaway unfolded og til slutt Bully til Wii! Oppi alt dette kommer jo også Crash så må nok ta en pause fra backloggingen bare for det Lurer også på om jeg skal fyre Tales of Xillia på listen og, men usikker..

Blir en bra sommer uansett!
Her har dere backlogen min:

Playstation 4:

Assassin's Creed: Revelations
Assassin's Creed: Syndicate
Batman: Arkham Knight
Dishonored
Dragon Age: Inquisition
Hitman
Lego Star Wars: TFA
Life Is Strange
LittleBigPlanet 3
No Man's Sky
Rainbow Six: Siege
Star Wars Battlefront
Tales from the Borderlands
Tearaway Unfolded
The Witcher 3
Until Dawn

Playstation 3:

Borderlands
Dead Space 2
Fallout: New Vegas
Grand Theft Auto IV
Mass Effect 3
Midnight Club: LA
Ratchet & Clank
Ratchet & Clank 2
Ratchet & Clank 3
R&C: Q-Force
R&C: All 4 One
Rayman Origins
Quantum Conundrum
Sleeping Dogs
TES: Oblivion
Vanquish

Nintendo 3DS:

Super Mario Maker

Nintendo DS:

Pokémon White 2
Pokémon SoulSilver
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Batman: Arkham Knight



Har dette i min backlog og faktsik! Takk for at du minnet meg på det. Ikke så alt for mange timene igjen så skal nok gå bra.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har dette i min backlog og faktsik! Takk for at du minnet meg på det. Ikke så alt for mange timene igjen så skal nok gå bra.


Har ikke begynt på det selv. Kjøpte det på tilbud en gang. Av de 35 spillene jeg har i backlogen er det 16 jeg ikke har begynt på, hah. Akkurat nå holder jeg på med å platte Uncharted 4, så jeg starter går ikke løs på noe nytt akkurat nå. Spiller litt av Witcher 3, Borderlands og Dead Space 2 innimellom også. Sistnevnte liker jeg igrunn ikke, men jeg skal bare komme meg gjennom for å bli ferdig med det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Har ikke begynt på det selv. Kjøpte det på tilbud en gang. Av de 35 spillene jeg har i backlogen er det 16 jeg ikke har begynt på, hah. Akkurat nå holder jeg på med å platte Uncharted 4, så jeg starter går ikke løs på noe nytt akkurat nå. Spiller litt av Witcher 3, Borderlands og Dead Space 2 innimellom også. Sistnevnte liker jeg igrunn ikke, men jeg skal bare komme meg gjennom for å bli ferdig med det.


Såpass! Jaja, du får ta det skritt etter skritt ja. Ja, har noen spill jeg ikke liker så godt heller men som nesten er verdt å spille i gjennom bare fordi det blir så deilig å ha endelig fått fullført det!
  • 0
Jeg har egentlig veldig lite i backlogen for øyeblikket. Av spill jeg har kjøpt i nyere tid er det vel bare HDZ og resten av Ezio-trilogien. Samt å fullføre Persona 5, vel å merke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!