Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

den ultimate søvn-tips tråden


Siterer bæ bæ lille sau:
Citerer Levaiathan:
Telle sauer!


xD

Ja, den funker også! xD


gjer sånn som MR.Bean...han multiplserte alle sauene på eit bilde, og sovna på flekken
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Har en kamerat som sovner med engang han treffer puta.
Skjønner ikke hvordan han får det til.
  • 0
Siterer Maggot:
Har en kamerat som sovner med engang han treffer puta.
Skjønner ikke hvordan han får det til.


rart at det går an
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har det problemet med at jeg er trøtt 24/7
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Siterer Maggot:
Legger jeg meg i berusa tilstand våkner jeg opp at jeg må spy en time senere.. :/ Så det hjelper ikke meg.

Vanligvis så får jeg sove når jeg vil, men hvis ikke skrur jeg på pcn og sitter der til jeg blir trøtt.


Det er fordi du drikker for mye.

SirEld: trøtthet hele tiden er ofte et tegn på jernmangel. Kjøp deg jernpiller på apoteket og ta en daglig. Om en måned føler du deg nok våken igjen.
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
ta deg et runk, når du ikke får sove, det hjelper


ehh nei, da blir du bare enda mer våken og fortsetter og fortsetter....
  • 0
Siterer Ninett:
SirEld: trøtthet hele tiden er ofte et tegn på jernmangel. Kjøp deg jernpiller på apoteket og ta en daglig. Om en måned føler du deg nok våken igjen.


Ah thanks, det må jeg teste siden jeg skal begynne på høgskolen om 1 uke.... Viktig å være våken da
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Siterer SirEld:
Citerer Ninett:
SirEld: trøtthet hele tiden er ofte et tegn på jernmangel. Kjøp deg jernpiller på apoteket og ta en daglig. Om en måned føler du deg nok våken igjen.


Ah thanks, det må jeg teste siden jeg skal begynne på høgskolen om 1 uke.... Viktig å være våken da


Hvis det ikke fungerer, ta en tur til legen og be om å få tatt omfattende blodprøver. Er det noe du mangler vises det på resultatene.
  • 0
Legen ja hoho... skulle vært hos legen av forskjellige årsaker, men det er et vanskelig fenomen å få tak i nå til dags
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Siterer SirEld:
Legen ja hoho... skulle vært hos legen av forskjellige årsaker, men det er et vanskelig fenomen å få tak i nå til dags


Å? Hvorfor det?
  • 0
Jeg pleier bare å ligge ved tv'en (siden jeg har tv på rommet ) og se på billiard på eurosport, funker alltid
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer Ninett:
Citerer SirEld:
Legen ja hoho... skulle vært hos legen av forskjellige årsaker, men det er et vanskelig fenomen å få tak i nå til dags


Å? Hvorfor det?


leger er skumle
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Ninett:
Å? Hvorfor det?


Får bare ikke tak i en lege.... Har et par sportsskader jeg skulle fått sett på og fådd litt info om..
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer LuXe:
Citerer THEDUD:
Hiv deg ned på golvet ta en 20 armhevinger eller så mange du bare orker. JEG garanterer at du blir så sliten i armene du sovner på et blunk.

20 er igrunn ganske lite.


Usaklig. 20 kan faktisk holde. Spørs om en skal trene eller bare bli litt sliten. Og det kommer helt hvordan en tar armhevningene.

Siterer SirEld:
Får bare ikke tak i en lege.... Har et par sportsskader jeg skulle fått sett på og fådd litt info om..


Får ikke tak i lege? Haha... Bestill time hos fastlege...

Over til saken...

Jeg har slitt med å sove den siste tiden. Grunn; MP3 spilleren min har blitt øddelagt, derfor kan jeg ikke sovne inn med deilig rock...

Her er noen gode råd for deg som vil sovne fort:

1. IKKE tell sauer! Tenk heller på noe du vil ha eller noe du "drømmer" om. Vakre jenter, deilige strender, eller what ever. En sovner på et blunk.
ADVARSEL! En kan våkne med vått sengetøy!

2. Hør på musikk. Slå på musikk, enten MP3 spiller eller CD spiller.
ADVARSEL! Du kan våkne hvis du uheldigvis trykker på volumknappen + i søvne. Du kan også få alvorlige hørselsskader.

3. Ta en kald dusj før du legger deg. Det kan virke som du våkner av det, men en setter faktisk i gang søvnprosesser.
ADVARSEL! Vær forsiktig, ikke pådra deg forstskader.

4. Puss tenna dine en times tid før du legger deg. Tannkrem inneholder merkelig nok stoffer som gjør deg mer våken.
ADVARSEL! Er du ikke oppmerksom kan det fort hende at du spiser noe etter du har pusset tenna dine.

5. Hver i aktivitet før du legger deg, en styrke økt, en gå- eller joggetur. Gjerne etterfulgt av en kalddusj!
ADVARSEL! Kan bli overtrent over lengre tid, eller pådra seg senebetennelser eller strekk. Hvis en ikke dusjer etter trening kan en etter hvert få en rimelig ille luktende seng

Det var alt for denne gang!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer ES:
2. Hør på musikk. Slå på musikk, enten MP3 spiller eller CD spiller.
ADVARSEL! Du kan våkne hvis du uheldigvis trykker på volumknappen + i søvne. Du kan også få alvorlige hørselsskader.


da må du høre på noe kjedelig.
blir alltid lys våken av kul musikk liksom.
  • 0
Sovner til Musikk jeg også, har sovnet til Slipknot flere ganger, men det er for det meste de litt rolige sangene.
  • 0
må ha det litt kaldt ja.. er fælt og sove i varmt rom
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
liker det best kjølig
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer ES:
Usaklig. 20 kan faktisk holde. Spørs om en skal trene eller bare bli litt sliten. Og det kommer helt hvordan en tar armhevningene.

Går ganske mye fra person til person det der.
  • 0
Personlig sover jeg alltid best da det er kjølig på rommet.. Best er det hvis temperaturen er sånn at du må ligge under dyna en stund før man blir varm. Da sovner jeg lett. Angående musikk for å sovne er jeg enig. Vi gjorde en øvelse på skolen (Grunnkurs), der læreren vår hadde miksa sammen litt musikk og forskjellige lyder. Oppgaven vår var å gjøre oss selv komfortable enten ved å sitte eller ligge. Deretter skulle vi konsentrere oss om musikkens og lydenes forskjellige elementer. Etterpå skulle vi notere oss hva vi hadde hørt. Dette fikk ingen til fordi samtlige sovnet halvveis uti

Personlig sovner jeg fantastisk fort hvis jeg hører på en lydbok. Veldig avslappende.
I'm ThreepWood, a mighty moderator!
  • 0
Det å ha på musikk når en skal sove er noe jeg har gjort mange ganger, gjerne radio så jeg våkner til det samme mølet...
Og helst "radio tønsberg" for der spiller de all musikken som burde ligge i bunnen av søpplekassa, det gjør at jeg tvinger meg selv til å sovne.

Problemet er at i løpet av natta har hjernen plukket opp teksten på 50% av sangene...
Så neste dag går jeg å nynner på elendige poplåter fra diverse fløtepuser og boyband.

AH!... vekk meg fra marerittet

Heldigvis er det jo en liten sak som heter DAB-radio og der finnes P4-bandit som spiller overraskende mye bra rock...
Det er tingen når en skal sove ja.

Thank you bandit
  • 0
Liker at det er "kalt" på rommet når jeg skal sove. Bare se, nå er det møkka varmt her og jeg la meg for 3 timer siden (riktig nokk sitter jeg på PC'n nå da, men det er fordi jeg ikke får sove^^)
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Sliter med det motsatte jeg... Sitter på jobb, og skulle egentlig veldig gjerne ligget hjemme og sovet - er så trøtt......
@chubbyviking
  • 0
wow i natt skjedde det noe... jeg la meg halv 1 og våknet kl 5 om morgnen av meg sjølv... spist frokost alt... dette er litt skremende til meg og være
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Dette er mine forslag:

-Ha det kaldt. (jeg skal helst ha vintertempraturer for å få soveXD)
-Ta deg en snus.(Du blir utrolig sløv av det på natta)
-Prøv å ikke tenk på noe, da blir du veldig avslappet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!