Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Klær-tråden


Her kan vi prate om alt som har med klær å gjøre. Kanskje hvilke type eller merker dere foretrekker, eventuelt anbefaler?

Bare å kommentere.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg vil si jeg er ganske så opptatt av klær og mote. Føler også jeg har en variert klesstil. Jeg kan for eksempel kle meg i slips og blazer den ene dagen, og collegegenser og sneakers den neste. Ellers har jeg ganske merkeforakt. Jeg mener det er totalt unødvendig å kjøpe dyre merker når man kan finne mye kult på billige butikker. Derfor er også H&M min desiderte favoritt. I tillegg liker jeg å handle på Zara og andre liknende butikker når jeg er i Spania.
  • 0
Jeg vil si jeg er veldig lite opptatt av mote. Jeg går hovedsakelig i hettegenser og joggebukse/treningsbukse så og si hver dag. Det er chill og det er kult.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg for min del bryr meg egentlig ganske mye om klær. Desverre, men jeg synes også det er en veldig overfladisk greie, og passer på å se personene bak klærne først og fremst!! Favoritt merket er vel Ralph Lauren, og det er vel det mine fleste klær er i. Enkle og greie klær. Liker også Gucci, men det kan bli litt harry om man har for mye. Vil faktisk gå så langt som å påstå at det blir ''blodharry'' om man har for mye.

Jeg liker ikke folk som har swag eller sånne skateklær.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Desverre, men jeg synes også det er en veldig overfladisk greie, og passer på å se personene bak klærne først og fremst!!

Siterer Victorfinne:
Jeg liker ikke folk som har swag eller sånne skateklær.

Eh? Dette samsvarer vel ikke helt.

Siterer Victorfinne:
Liker også Gucci, men det kan bli litt harry om man har for mye. Vil faktisk gå så langt som å påstå at det blir ''blodharry'' om man har for mye.

Etter hva jeg har skjønt er vel Gucci noe av det mest klassiske man kan ha. Ville aldri kalt det harry i det hele tatt.
  • 0
Handler det meste på nettet, bortsett fra bukser, rett og slett fordi norske butikker ikke klarer å møte etterspørselen min og i tillegg har høye priser. Handler en del klær fra Actual Pain og Flying Coffin, i tillegg til diverse band-t-skjorter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kan jeg avsløre den sanne betydningen av navnet mitt? reMOTE.

Det er lenge siden jeg har kjøpt klær før jeg gjorde noen innkjøp i jula. Jeg har så mange klær at jeg ikke har plass til alt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Online shopping er praktisk, men hva med den erfaringen når du går til din lokale Walmart-butikk til https://promocodius.com/no/rabattkode/asos og kjøp noe du har sett så mye tid på. Er det ikke veldig kult? Jeg liker å handle med familien min når vi er sammen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!