Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvor rask er du på 60 metern?


Siterer kEv_91:
Citerer SlippY:
6.9 når jeg var 14 år.

og du er i familie med supermann da


Det er faktisk ikke utenkelig det der.. Broren min løpte det samma på den alderen. Han har vert med i mesterskap i drammen så tida står dokumentert et sted
  • 0
Siterer LuXe:
Citerer Ikki-kun:
Det er jo ikke nødvendig å være kjapp, bare du har kondis. Å kunne løpe i 25km/t hjelper ikke en dritt om du bare greier å løpe 50 meter lizm.

Vil jeg ikke si. Kjenner selv en som har kondis som en hund, søren han springer opp et fjell uten problemer. Problemet er at han er igrunnen treg, han konserverer energi. Jeg er mer "eksplosiv i springingen, jeg presser meg max de første 10 sek, og deretter sliter jeg meg ut. Jeg springer fra han uansett.

Du ka uansett ike si at det ikke er "nødvendig". Når jeg kødder med kompiser/blir køddet med elelr er i en farlig situasjon så er det mye bedre å være eksplosiv å ha god respons enn å være treig, og å ha den trygge visshet om at jeg er rimelig raskere enn de. Du kan ikke si at det ene er bedre enn det andre uansett, da det egentlig finne gode argumenter for å ha begge. Du sier i essensen at det ene er bedre enn det andre fordi om en ikke kan gjøre det andre er det ubrukelig. Det samme kan jeg si å å ha god kondis, det er ikke noe vits uten å være rask som fy, og det er jo igrunn tull.

Derfor skjønner jeg igrunn ikke argumenteringen din der.

Jeg mente når man løper over lengre distanser, slik jeg gjør hver dag.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer SlippY:
6.9 når jeg var 14 år.


ja som luxe sier, begynn på friidrett! eller så tar du en liten bløff siden 6,9 for å være 14 år er utrolig kjappt!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
<sletta;)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Citerer tradetown:
Broren min har løpt den på like under 7!


Då blei tida sikkert tatt på skulen,...der dei ofte kan ha voldsom gode tider...har høyrt om folk som har fått tid på 5 sekunder xD


Oi.. lurer på hvor treigt jeg løper på på ordentelig
  • 0
7.2 på ungdomsskolen for 4-5 år siden, 6.8 på videregående. =)
Aldri trent løping foruten 10 år på fotballen (fra 6-16 år), men der slutta jeg på ungdomsskolen, så at jeg faktisk -forbedra- tiden da jeg var på videregående er knapt annet enn mirakuløst haha. Læreren dro meg umiddelbart til side å spurte om jeg løp pro på kretslaget eller noe...næææh.. alltid vært naturlig rask Litt gøy da! ^^ (er nå 20 og akkurat ferdig med militæret, kunne vært gøy å testa igjen )
Dream Is Destiny
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Ikki-kun:
Jeg mente når man løper over lengre distanser, slik jeg gjør hver dag.

Om det er formålet ditt ja. Men om du er som meg; Lat som fy, så egner det seg best å være ganske ekplosiv. Det er utrolig mange situasjoner det lønner seg i, så du kan ikke si at det ene er noe bedre enn det andre uansett.
  • 0
Ja, sannt det. Det er derfor jeg nå går på trenings-senter, ikke bare for å trene kondis, men alt annet også.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
5 er umulig, når verdens rekorden er rundt 6.39 tror jeg..
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Ja, sannt det. Det er derfor jeg nå går på trenings-senter, ikke bare for å trene kondis, men alt annet også.


kan ikke nekte på det
"Objection!"
  • 0
Hahahaha xP sist gang jeg løp endte det på 10.9

xD
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Løp på under 7,5 da jeg spilte fotball aktivt, nå vet jeg ikke. Styrken min var alltid kondis da men, selv om jeg er ganske rask.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer SlippY:
5 er umulig, når verdens rekorden er rundt 6.39 tror jeg..


å når du mener at du springer på 6,9?

Lagt til 2007-09-02 01:02:
+ at du er 14 år...
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Tja, løper sjelden, men burde klare det på under 30 sekunder... Tar sjelden tida når jeg er ute og går.
@chubbyviking
  • 0
  • ja9
  • ja9
8,1 er 16... testet det før sommeren så jeg vet ikke hva jeg springer den på nå.

Er jo fornøyd med det, kommer aldri under 8 tror jeg
  • 0
Siterer SlippY:
5 er umulig, når verdens rekorden er rundt 6.39 tror jeg..


jepp, det eg vil fram til er at skuletider kan ofte vere enormt ukorrekte

Siterer tradetown:
Citerer torleif:
Citerer tradetown:
Broren min har løpt den på like under 7!


Då blei tida sikkert tatt på skulen,...der dei ofte kan ha voldsom gode tider...har høyrt om folk som har fått tid på 5 sekunder xD


Oi.. lurer på hvor treigt jeg løper på på ordentelig


Eg seier ikkje at tidene på skulen blir for korte, men at det kan komme på litt mer eller mindre tid, enn den faktiske tida
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Citerer SlippY:5 er umulig, når verdens rekorden er rundt 6.39 tror jeg..



jepp, det eg vil fram til er at skuletider kan ofte vere enormt ukorrekte



Citerer tradetown:Citerer torleif:

Citerer tradetown:

Broren min har løpt den på like under 7!



Då blei tida sikkert tatt på skulen,...der dei ofte kan ha voldsom gode tider...har høyrt om folk som har fått tid på 5 sekunder xD



Oi.. lurer på hvor treigt jeg løper på på ordentelig



Eg seier ikkje at tidene på skulen blir for korte, men at det kan komme på litt mer eller mindre tid, enn den faktiske tida


Var på Tinestafetten
  • 0
Siterer SlippY:
Citerer torleif:
Citerer SlippY:5 er umulig, når verdens rekorden er rundt 6.39 tror jeg..



jepp, det eg vil fram til er at skuletider kan ofte vere enormt ukorrekte



Citerer tradetown:Citerer torleif:

Citerer tradetown:

Broren min har løpt den på like under 7!



Då blei tida sikkert tatt på skulen,...der dei ofte kan ha voldsom gode tider...har høyrt om folk som har fått tid på 5 sekunder xD



Oi.. lurer på hvor treigt jeg løper på på ordentelig



Eg seier ikkje at tidene på skulen blir for korte, men at det kan komme på litt mer eller mindre tid, enn den faktiske tida


Var på Tinestafetten


Jepp ..trur nok tinestafetten sine klokker er ganske så korrekte
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer SlippY:
Var på Tinestafetten



der springer man 200 meter



vi vant sist vi sprang

hele klassen er rask ( ja , litt )
ingen fått over 10,5 i 60 metern

vi vant med over 100 meter
Hva skal jeg velge av årets spill ? send pm
  • 0
Jeg løper på 10.4 som raskeste tid. Er 1.85 høy.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har ikke løpt siden jeg gikk i 8. klasse tror jeg. Løp på mellom 9 og 10...

Men så må jeg skryte litt av bestefaren min. Han løp på 7 blank da han var 60 eller 70 år.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer SlippY:
5 er umulig, når verdens rekorden er rundt 6.39 tror jeg..


Ja..

Den raskeste jeg kjenner løper på 7.99 Han er lat og trener verken styrke eller kondis

Jeg løp på 9 sek eller noe for flere år siden, tror kanskje det var 8.40 eller noe sist gang jeg prøvde, men vet ikke helt. Jeg hater 60-meter btw..

Lagt til 2007-09-02 12:30:
Maurice Greene, 23 07 1974, USA, Madrid, 03 02 1998. 6.39 sek
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
can jeg bruke bilen?
Bygones
  • 0
hmmm har aldri greid og tatt hele 60metern, har bare fått utrolig store puste problemer, og holdt på å besvime^^

ps: jeg har ikke diabetes, jeg lider av noe kalt latskap
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer Levaiathan:
Men så må jeg skryte litt av bestefaren min. Han løp på 7 blank da han var 60 eller 70 år.


ehh? en 60-10åring kan aldri løpe 60 metern på 7 blank eller så var det en liten bløff
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!