Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Vi vet alle at det går an å vise PC-skjermen på en TV gjennom en VGA-kabel, men er det mulig å gjøre det omvendt? Altså å vise det som går på TV på PC-skjermen? Tenker da spesielt på om det er mulig å ta opp det som foregår på TV-skjermen gjennom PC-en.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg antar at du her snakker om å ta opp tv-programmer til PCen?

Da må du ha et tv-kort installert i PCen din, og tv-kabelen må kobles til dette. I tillegg antar jeg at man må ha et software, men det er jo mulig at det følger med.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Noen som har peiling på hvordan jeg kan få åpnet .cbr filer på mac'en min?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
det jeg lurer på er:kan jeg ta en godt brukt xbox 360 og bytte den inn mot en ny\brukt PlayStation 3 på gamestop?
they are like humans...individually weak and bred to fast
  • 0
Ikke uten mellomlegg iallefall.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som vet hvordan jeg skrur autokorrekturen på nettleserene mine? Den dukker opp både på Safari og Chrome, men finner ingen disable-knapp...?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Bruk Firefox ;)

... Og jeg vet ikke hvordan du fjerner det. Brukte Chorme før, men liker Firefox bedre.
  • 0
Fant ut at det muligens er på tide å bytte ut mobilen min.
Har hatt den samme i over fem år og har ikke fulgt med på mobilmarkedet på like lenge.
Så det jeg lurer på er hva som er bra nå for tiden...

Ser det går mye i touch telefoner, men jeg går med telefonen i lomma og da blir den jo full av riper og slikt.
Også takler jeg ikke å skrive meldinger på f.eks iPhone, bokstavene er ikke tilpasset mine fingre for å si det mildt.

Hvis det er noen som kan gi et par tips hadde det vært fint.
Bare noe helt enkelt.
  • 0
http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-5310-xpressm
usic


Lett å forstå, enkel å bruke, billig, åpen for kontantkort, og best av alt: det er ikke touch telefon.

Jeg er langt fra noen storbruker av mobiltelefon, men kan iallefall si at den er en flott og enkel mobil. Det er den jeg bruker selv, om det skulle være noen tvil om det. Et godt kamera som kan ta svært detaljerte bilder, og alt anneett som hører med en mobil fungerer akkurat slik det skal.

Også fins den i funky sort eller snasen rød også. Oooh.
Square Enix.
  • 0
vet noen om en NORSK nettside der man selger Tyske offiser luer?

jeg er ikke nazist btw
they are like humans...individually weak and bred to fast
  • 0
Finn.no maybe?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Bare jeg som har hatt problemer med å komme inne på gamereactor.no i dag? Har ikke hatt sjans jeg, vet ikke hvorfor. Den danske og europeiske siden funket utmerket.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • Zook
  • Zook
Her har alt fungert som det skal i hvert fall.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer sondreus24:
vet noen om en NORSK nettside der man selger Tyske offiser luer?

jeg er ikke nazist btw


Sjekk Finn.no eller din lokale avis, står ofte annonser om slikt i auksjonsdelen osv
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Kan jeg kjøpe Split/Second til Xbox360 eller PC i Frankrike? Og hvis jeg gjør det, blir menyene og sånt på fransk da?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Kan jeg kjøpe Split/Second til Xbox360 eller PC i Frankrike? Og hvis jeg gjør det, blir menyene og sånt på fransk da?


Hvis det er det så kan du nok endre det i spillet.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
Citerer blyantkvesser:
Kan jeg kjøpe Split/Second til Xbox360 eller PC i Frankrike? Og hvis jeg gjør det, blir menyene og sånt på fransk da?


Hvis det er det så kan du nok endre det i spillet.


Håper det!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg leter etter en sang jeg ikke husker navnet på. Den går sånn her eller noe:

Hunumana
Do Doo Do Do Do
Hunumana!
Do Do Do Do
Hunumana
Do Doo Do Do Do

Også videre.

EDIT: Hunumana er ganske mørk, mens Do Doo Do Do Do er ganske lys hvis det sier noe.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Edit:

Tommy Kvaernerud kom meg i forkjøpet, så det er liten vits med 2 linker til samme sang
Hei.
  • 0
Stemmer det! Takker!
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Err...noen som vet hvordan jeg slår av og på adblock i FireFox?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!