Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


  • gnyg
  • gnyg
Siden jeg glemte å sjekke et spørsmål jeg stilte her for en stund siden. Så vet jeg ikke om jeg har fått svar på det. Så spør igjen. Hvordan sjekker man spilletiden på Fifa 2010?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kan katter ha orgasme?
Decyfered!
  • 0
Noen som vet hvorfor steam nekter meg å laste ned Half-Life 2? Kjøpte det rundt den tiden Steam ble tilgjengelig til Mac, får den samme beskjeden hver gang jeg prøver å instalere det:

"The Steam servers are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes"

Noen som vet hva jeg skal gjøre? Er sykt irriterende å ikke få spilt et spill jeg har betalt for.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor jeg må laste ned optional media update til min xbox 360 HVER ENESTE GANG jeg vil se på en film som jeg feks har på en minnepinne?


@gnyg: har ikke FIFA 10, men på FIFA 09 var det inne på My FIFA profile, eller myfifa eller noe sånn ;)
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Noen som vet hva jeg skal gjøre? Er sykt irriterende å ikke få spilt et spill jeg har betalt for.

Ta kontakt med Steam Support og spør hva det er som skjer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Ta kontakt med Steam Support og spør hva det er som skjer.


Alrighty, får gjøre det. Håper bare det gir resultater.

Uansett, noen som kan bekrefte om Spotify Premium virker på Ipod Touch? Ikke Iphone, men Ipod.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vil jeg kunne se denne: http://www.amazon.com/Lost-Complete-Collection-Naveen-Andrew
s/dp/B0036EH3WK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1284648267&
sr=8-1

på min norske (europeiske) PS3?

Har hørt at det var noe tull med amerikanske blu-rayer på europeiske spillere eller noe sånt. Noen som vet noe sikkert om dette?
Just kill him with your awesome
  • 0
Har hørt at de fleste blu-rayer ikke har problemer med en europeisk PS3, men jeg vet ikke for sikkert.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Vil gjerne vite sikkert før jeg bruker over 1000 kroner på den ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg tror noen blue ray filmer vil funke på norsk ps3 men jeg er usikker
The cake is a lie
  • 0
Hvordan gir man noen stjerner?
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Siterer iRavi:
Hvordan gir man noen stjerner?

Vær aktiv, skriv anmeldelser, blogger og forumposter. Du kan også stemme på brukere ved å trykke på stem-knappen som ligger under postene til høyre, ved siden av sitere-knappen.

Dog, det skal nevnes at systemet er ikke helt bra og stjerner har stort sett ikke noe å si på hvordan forumbrukere ser på deg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hva i alle dager er de farge-kode tingene på siden av coverne til GameCube spill?

http://bildr.no/view/723208
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Aldersgrense-merking? Idunno.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Aldersgrense-merking? Idunno.


Er nok ikke det. Spill med forskjellige aldersgrenser kan ha samme farge, og spill med samme aldersgrense kan ha ulike farger.
Hei.
  • 0
Kan ikke være aldersmerkning, siden både Resident Evil 4 (18+) og Prince of Persia: Warrior Within (16+) er lilla, og Splinter Cell: Chaos Theory (16+) og Star Wars: Rouge Leader (3+) er mørke grønne.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Er vel bare nintendos merkelige sorteringsmetode. Vilkårlige farger, kanskje? Jeg har mine Wii-, DS- og GC-spill sortert etter fargene, og de er i verken alfabetisk-, utvikler-/utgiver- eller aldersgrensebasert rekkefølge. Xbox 360-spillene mine står i alfabetisk utgiver -> alfabetisk spill, og PS3-, PSP-, GB- og PC-spillene mine står alfabetisk.
Riddle me this
  • 0
EDIT: Fikse det.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Jeg lurer også på den fargemerkingen, rart at ingen vet noe om det
Fem-stjerners medlem
  • 0
Personlig så tror jeg kanskje det kan ha noe med en intern form for merking av Nintendo. Dog, det er bare min teori, har ikke lest noen forklaring på det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er tydelig vis lov å ha bilde/bloggbanne av menn i bar overkropp. Er det lov å ha ett bloggbanner med kvinner i bar overkropp?

Her er det en liten diskusjon om bloggbannere.
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=25353&page
=4&last=2010-09-24+20%3A36%3A52#703839
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg iPod, men jeg synes at nano'en har alt for lav lyd. Da får jeg ikke den rette feelingen, liksom. Noen som vet om iPod Touch har høyere lyd enn nano?
Love will tear us apart.
  • 0
Lyden kommer også an på hodetelefonene, ikke bare spilleren. Med et par bedre hodetelefoner så tror jeg nok nanoen også får den lyden du vil ha. Men et godt tips om du har en Eplebutikk i nærheten er å dra å prøve.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hvorfor har EA alltid problemer med serverene sine under release av spill/betaer?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Kronoz:
Lyden kommer også an på hodetelefonene, ikke bare spilleren. Med et par bedre hodetelefoner så tror jeg nok nanoen også får den lyden du vil ha. Men et godt tips om du har en Eplebutikk i nærheten er å dra å prøve.


Bruker Koss Portapro, som gir meg den perfekte lyden. Dessverre har jeg ingen eplebutikk i nærheten. :/
Love will tear us apart.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!