Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

9/11. Innvandring og annet


det er skumlere i byen ...så mange bakgater og smug, og gjenger
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Hvor bor du da torleif?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
åkra ...Wannabe-by (5-8000 innbyggere eller noe sånt)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Tøffere som i positivt eller negativt?


Posetivt, de roper likesom ikke respket og sånn, finner på mye moro med utlendingene i bygda! Føler de er mer norske enn de i byene jeg, fordi i byene så er de som mye med hverandre at de ikke får blitt fornorska nok, de her i bygda snakker rimelig bra Norsk, fordi nesten alle vennene dems er Norske.
Damer er flott
  • 0
Det er ikke alle muslimer som er kriminnele da.
jeg er det selv og gjør aldri noen kriminelt.Jeg bare er med venner og spiller spill og slikt,og det går mange muslimer på skolen min som er helt vanelige kjenner bare en muslim i skolen min som lager trøbel(hater han)
jeg inrømer at jeg har vært i slåsskamper men det har jo alle vært en gang uansett.jeg må inrøme at det er litt rasisme i norge fordi når jeg skulle ta bussen så kom en mann og dytta meg å sa flytt deg neger,og mange som har sagt gå tilbake der du kom fra.
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Siterer Master_Link12:
Det er ikke alle muslimer som er kriminnele da.


Nå ble jeg overraska...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Nå ble jeg overraska...


Enkelte folk her er temmelig innsiktsfulle.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Siterer Master_Link12:
Det er ikke alle muslimer som er kriminnele da.
jeg er det selv og gjør aldri noen kriminelt.Jeg bare er med venner og spiller spill og slikt,og det går mange muslimer på skolen min som er helt vanelige kjenner bare en muslim i skolen min som lager trøbel(hater han)
jeg inrømer at jeg har vært i slåsskamper men det har jo alle vært en gang uansett.jeg må inrøme at det er litt rasisme i norge fordi når jeg skulle ta bussen så kom en mann og dytta meg å sa flytt deg neger,og mange som har sagt gå tilbake der du kom fra.


Jeg føler ikke at neger er et veldif rasistisk ord, vist jeg absolutt må si noes tyggt til noen, som for eksempel at han skal flytte seg kjappt, da sier jeg vel noe sånt:

Flytt deg din aperonk!

Flytt deg din CP

Flytt deg faens oldemor!

Flytt deg din treige homo!

Flytt deg din faens jøde!

til slutt

Flytt deg din faens neger!

men jeg føler at det å si treige homo er værre enn å si faens neger, men det er jo alt ettersom. Er det en neger ja da bruker jeg ordet neger, er den en hvit, ja da bruker jeg det utrykket som passer best i øyeblikket.
Damer er flott
  • 0
Siterer Vimenn:
Citerer Master_Link12 et er ikke alle muslimer som er kriminnele da.

jeg er det selv og gjør aldri noen kriminelt.Jeg bare er med venner og spiller spill og slikt,og det går mange muslimer på skolen min som er helt vanelige kjenner bare en muslim i skolen min som lager trøbel(hater han)

jeg inrømer at jeg har vært i slåsskamper men det har jo alle vært en gang uansett.jeg må inrøme at det er litt rasisme i norge fordi når jeg skulle ta bussen så kom en mann og dytta meg å sa flytt deg neger,og mange som har sagt gå tilbake der du kom fra.



Jeg føler ikke at neger er et veldif rasistisk ord, vist jeg absolutt må si noes tyggt til noen, som for eksempel at han skal flytte seg kjappt, da sier jeg vel noe sånt:



Flytt deg din aperonk!



Flytt deg din CP



Flytt deg faens oldemor!



Flytt deg din treige homo!



Flytt deg din faens jøde!



til slutt



Flytt deg din faens neger!



men jeg føler at det å si treige homo er værre enn å si faens neger, men det er jo alt ettersom. Er det en neger ja da bruker jeg ordet neger, er den en hvit, ja da bruker jeg det utrykket som passer best i øyeblikket.


Auda. Har du ingen sympati for de med CP? Synes du ikke homofile bør ha de rettighetene som alle andre har?

Hvis noen hadde sagt noe slikt til meg eller andre i nærheten, hadde jeg rett og slett slått dem ned. Unnskyld, men jeg kan ikke forstå hva som er så tøft med å kalle folk for nedlatende ting og dermed hjelpe til den negative samfunnsoppfatningen.
The best way to predict your future is to create it.
  • 0
Jeg er enig med Zeptera. De utrykkene der gir uttrykk for rasehets og burde ikke brukes. De fleste mener ikke så mye med dem, men de det gjelder kan lett føle seg stått. De er ikke noe særlig å få etter seg for de som ikke treffes direkte, men det er enda værre for de som er det.

Når det gjelder ord som neger så synes jeg mange legger alt for mye i det ordet. Selv bruker jeg ordet så lite som mulig, men synes ikke det er rasistisk i seg selv. Måten man sier det i og samenhengen kan derimot gjøre det. Men mange drar opp rasismekortet alt for raskt. Om man kaller en som ikke er etnisk norsk for neger eller svart/brun, så skriker de ut; rasisme. Men de kaller oss hvite o.l.
Det er måten det blir sagt på som er støtende. Neger ordet har en eller annen gang fått en "skitten" klang i folks ører.
Det er helt tullete å mene at Pippi bøkene og Egners sanger er upassende fordi de omtaler "negerkonger" og "hottentotter".
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Zeptera:
Auda. Har du ingen sympati for de med CP? Synes du ikke homofile bør ha de rettighetene som alle andre har?

Hvis noen hadde sagt noe slikt til meg eller andre i nærheten, hadde jeg rett og slett slått dem ned. Unnskyld, men jeg kan ikke forstå hva som er så tøft med å kalle folk for nedlatende ting og dermed hjelpe til den negative samfunnsoppfatningen.


Jeg bruker ikke sånne utrykk, vist det ikke er helt komplette idioter som muligens fortjener det, liker ellers ikke bruke sånne utrykk, blir for barnslig, men de blir brukt minst 1 gang vært halvår(er ufattelig mange idioter)

Siterer Strategist:
Når det gjelder ord som neger så synes jeg mange legger alt for mye i det ordet. Selv bruker jeg ordet så lite som mulig, men synes ikke det er rasistisk i seg selv. Måten man sier det i og samenhengen kan derimot gjøre det. Men mange drar opp rasismekortet alt for raskt. Om man kaller en som ikke er etnisk norsk for neger eller svart/brun, så skriker de ut; rasisme. Men de kaller oss hvite o.l.
Det er måten det blir sagt på som er støtende. Neger ordet har en eller annen gang fått en "skitten" klang i folks ører.
Det er helt tullete å mene at Pippi bøkene og Egners sanger er upassende fordi de omtaler "negerkonger" og "hottentotter".


Når det gjelder ordet neger, så er dette akkuratt det som er.

Men jeg tenker aldri på utlendinger eller noe slikt, men jeg tror nok de ikke er så tamme når det gjelder skittkasting om Nordmenn heller, men jeg liker egentlig ikke si noe som ikke er posetivt, har du ikke noe bedre å si, hold det inne, den er fra MOR Av og til blir jeg bare så sut at jeg ikke kan kontrollere det helt, men men.
Damer er flott
  • 0
Siterer sersjant drittsekk:
Citerer Levaiathan:Nå ble jeg overraska...

Enkelte folk her er temmelig innsiktsfulle.


Håper du skjønte at det jeg skrev var ironi...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg er enig med Zeptera. De utrykkene der gir uttrykk for rasehets og burde ikke brukes


Synes det var skjellsord som oversteg en grense jeg også. Noen ganger kan jeg også bruke stygge ord, men jeg unngår "jævla jøde/neger/pakkis" osv.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
terror foregår på to plan, et stort og et lite. terroristene på det lille planet er mennesker som lever under sterkt press, og ikke ser andre utveier en å forårsake ødeleggelse, som for eksempel å styrte en jumbojet. dette er en grusom handling som forårsaker svært manges død. dette skjer svært skjeldent, men har klart å ryste en hel verden. på det store planet med terrorister har vi vite menn med kredittkort, slips og dress. disse ser gjerne tusner av barn og voksene dø for at de selv skal få mørere kjøtt til maten. disse hører vi skjeldent eller aldrig om. ca 40 millioner mennesker dør hvert år pga. denne terroren. det tilsvarer ca 300 jumbojeter. hver dag. 300 jumbojets. barn. gammle. kvinner. menn.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Godt skrevet RED. Enig med deg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Levaiathan:
Citerer Master_Link12 et er ikke alle muslimer som er kriminnele da.



Nå ble jeg overraska...


Eric Cartman: Has he been checked for bombs?
Mrs. Garrison: Eric, that's enough! Not all muslim people are terrorist!
Eric Cartman: No, but most of them are. And all it takes is most of them...
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Master_Link12:
Det er ikke alle muslimer som er kriminnele da.
jeg er det selv og gjør aldri noen kriminelt.Jeg bare er med venner og spiller spill og slikt,og det går mange muslimer på skolen min som er helt vanelige kjenner bare en muslim i skolen min som lager trøbel(hater han)
jeg inrømer at jeg har vært i slåsskamper men det har jo alle vært en gang uansett.jeg må inrøme at det er litt rasisme i norge fordi når jeg skulle ta bussen så kom en mann og dytta meg å sa flytt deg neger,og mange som har sagt gå tilbake der du kom fra.


Det er trist at du har opplevd rasisme. Finnes mange drittsekker uansett hudfarge
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer _RED_:
terror foregår på to plan, et stort og et lite. terroristene på det lille planet er mennesker som lever under sterkt press, og ikke ser andre utveier en å forårsake ødeleggelse, som for eksempel å styrte en jumbojet. dette er en grusom handling som forårsaker svært manges død. dette skjer svært skjeldent, men har klart å ryste en hel verden. på det store planet med terrorister har vi vite menn med kredittkort, slips og dress. disse ser gjerne tusner av barn og voksene dø for at de selv skal få mørere kjøtt til maten. disse hører vi skjeldent eller aldrig om. ca 40 millioner mennesker dør hvert år pga. denne terroren. det tilsvarer ca 300 jumbojeter. hver dag. 300 jumbojets. barn. gammle. kvinner. menn.


Meget godt sagt, nei, fenomenalt godt sagt. Er helt enig med deg

Siterer Suppeelsker:
Det er trist at du har opplevd rasisme. Finnes mange drittsekker uansett hudfarge

Så sant som det er sagt!
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
mhm.. har sett et bilde, eller snarere to et av hitler og et av idi amin, under sto det " white asshole, black asshole"
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Hvaer poenget ditt RED?
  • 0
Siterer torleif:
Citerer Ninett et kunne vært unngått hadde det ikke vært for Bush.

Det er bullshit!!!.. ikkje kom med konspirasjonsteoriar nå!!! . Al-Qaida er dei skyldige! Ikkje skyld på Bush!


Se hele, men helst part 2 av denne filmen, den beste dokumentaren jeg har sett og eksperter har bidratt med den, se den, se realiteten i øynene, lær og... ja lær... Men på en veldig interessant og skremmende måte!!!!

http://zeitgeistmovie.com/
All in all is all we are
  • 0
Siterer _RED_:
terror foregår på to plan, et stort og et lite. terroristene på det lille planet er mennesker som lever under sterkt press, og ikke ser andre utveier en å forårsake ødeleggelse, som for eksempel å styrte en jumbojet. dette er en grusom handling som forårsaker svært manges død. dette skjer svært skjeldent, men har klart å ryste en hel verden. på det store planet med terrorister har vi vite menn med kredittkort, slips og dress. disse ser gjerne tusner av barn og voksene dø for at de selv skal få mørere kjøtt til maten. disse hører vi skjeldent eller aldrig om. ca 40 millioner mennesker dør hvert år pga. denne terroren. det tilsvarer ca 300 jumbojeter. hver dag. 300 jumbojets. barn. gammle. kvinner. menn.

Applaus for den
  • 0
Siterer _RED_:
mhm.. har sett et bilde, eller snarere to et av hitler og et av idi amin, under sto det " white asshole, black asshole"


Helt riktig To store drittsekker
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!