Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Slutt å chase. Så dukker det nok opp noe. Å finne drømmedama på videregående, som du skal dele resten av livet ditt med, er ikke lett. Noen heldige gjør det. Men mitt tips til deg. Du er bare 16 år. Ha det morsomt med jenter, før du prøver å lete etter drømmedama.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Takk for tips, Taxta! Skal gjøre det!
  • 0
Siterer fantomena:
(...) Liker de badboys?


Sa du badboy? Ja takk.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Siterer HaXorZ:
Sa du badboy? Ja takk.


...Men en poser badboy?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer HaXorZ:
Sa du badboy? Ja takk.


...Men en poser badboy?


No thx, viser seg jo ofte at det kun er en gråtende liten jente innerst inne der. evt. en skaphomo. Neida, men en poser badboy er fake and gay.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Jeg er ikke fake and gay
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg er ikke fake and gay


...Can't say im convinced...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg er ikke fake and gay


Du har vært ganske flørtende når jeg har snakket med deg på Xbox Live. Poker meg på Face gjør du også
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Du har vært ganske flørtende når jeg har snakket med deg på Xbox Live. Poker meg på Face gjør du også


Jammen du er så kjekk! Vanskelig å la være
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Jammen du er så kjekk! Vanskelig å la være


Siterer Taxta:
Jeg er ikke fake and gay


One out of two, not bad!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
One out of two, not bad!


Bedre enn ingenting.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg og dama hadde 1 måned i forje uke og jeg er syk og fikk besøk i dag :3

I just had seeex and it feelt soo good <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
I just had seeex and it feelt soo good


Naaaw. Din første gang?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Folk som skryter av å ha sex har som regel ikke sex
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Folk som skryter av å ha sex har som regel ikke sex


+1. En blir litt sånn usikker på om han troller eller ikke fordi det er så sært å skryte av noe slikt på et spillforum...
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Siterer Venom140:
Jeg og dama hadde 1 måned i forje uke og jeg er syk og fikk besøk i dag :3

I just had seeex and it feelt soo good <3


Mmmmm, forestiller meg en pesende, snørrete og svett type, nysende, hostende og rensker slim fra halsen, faen jeg er sjuk, agh, bildene..

+2 til Kronoz btw
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Haha jeg troller litt men serr ^^. Godt å slippe å tenke på at man er syk i 30 sekunder... neida

Lagt til 2011-10-21 13:29:
Og Taxta : Nei langt ifra ^^
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
...


virgin detected
Fem-stjerners medlem
  • 0
Lol jeg hadde sex istad med mange jenter hehe det var cool men faen tro meg da det er sant
  • 0
jeg og da, hadde threesome med masse digge jenter da, helt sant
Fem-stjerners medlem
  • 0
Denne tråden er utrolig lite saklig!
Gratulerer!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer DoGRoG:
Lol jeg hadde sex istad med mange jenter hehe det var cool men faen tro meg da det er sant



Æsj, faen du er ekkel!! Slutt opp.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
hehe, ånei nå er de alle gravide nå blir jeg far til 12 unger faen
  • 0
Send dem til båt til Panama og selg dem på svartebørsen, 'poof' og du har 50.000,- på konto.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Nice da skal jeg kjøpe meg skydrim collekters editon
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!