Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Jenter hater som regel players. Kanskje ikke de jentene med 56 i IQ. Lykke til med å få et virkelig forhold som varer lengre enn 3 uker, Venom.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer EXcrack:
Var ganske keen på en i klassen men så skjedde ettellerannet, klarer jeg ikke helt sette fingern på det, men nå er vi ikke venner engang så..


Kjenner igjen den. Skal ikke være lett vet du.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Taxta:
Lykke til med å få et virkelig forhold som varer lengre enn 3 uker, Venom.


Hmmmmm.


Siterer Venom140:
Caroline, 3 måneder og 27 dager



Taxta, i saw what you were trying to do there........
Og jeg vet at shit was legit.

------------------------------------------

Siterer EXcrack:
Var ganske keen på en i klassen men så skjedde ettellerannet, klarer jeg ikke helt sette fingern på det, men nå er vi ikke venner engang så..


Du er ikke alene der skal jeg fortelle deg.
  • 0
Må du ta alt så sykt bokstavelig. 3 mnd er ikke noe det heller.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Må du ta alt så sykt bokstavelig. 3 mnd er ikke noe det heller.




Lite i forhold til universets eksistens, men tre måneder er faktisk ca. 90 generasjoner for en døgnflue.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Taxta:
Må du ta alt så sykt bokstavelig. 3 mnd er ikke noe det heller.


Er nå godt over 3 uker får å si det sånn, og Heretic sitt argument er også viktig!
  • 0
Er vel bare å akseptere og konkludere med at folk er forskjellige, og at folk i forhold trolig ser ned på playere og omvendt. Rett og slett dét det virker som.
Men igjen, begynner alltid å smile når jeg ser noen som kaller seg "player" snakke om forhold, for det er umulig å ta seriøst. Yeesh.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Men igjen, begynner alltid å smile når jeg ser noen som kaller seg "player" snakke om forhold, for det er umulig å ta seriøst. Yeesh.


Enig!
  • 0
Vel, det er i det minste morsomt lesestoff.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Player = Loser, har du ligget med en del hvem er det som vil ha deg etterhvert da. Alle veit jo hvordan utstyret ditt er osv :p.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
er ganske keen på ei jente, med har vanskeligheter med å snakke med hu. Jeg tør bare ikke
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har sett alle episodene i Dagbladets webserie "Jomfruu i Nød". Fyttihelvete for en klein og teit serie. Eneste jeg har fått bruk for der er sjekketipsene de 2 gutta gidde Kim og tipsene i første episoden (vær deg selv, humor, snill, flott personlighet). Den nyeste episoden er Kim på en bar sammen med denne Goldenheim fyren og får tungekyss me dei dame som sitkker av rett etterpå. ALDRI om jeg vil ha det sånn.
  • 0
Fylla har skylda, som regel. Vær litt glad på hans vegne da. Sikkert første gangen han rota med ei jente.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Fylla har skylda, som regel. Vær litt glad på hans vegne da. Sikkert første gangen han rota med ei jente.


Såklart. Men så er det ike sikkert at det ville skjedd om han/henne/begge hadde vært full.
  • 0
jeg er forelsket i battlefield 3 men jeg vet ikke om hun liker meg tilbake hva skal jeg gjøre
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
jeg er forelsket i battlefield 3 men jeg vet ikke om hun liker meg tilbake hva skal jeg gjøre


  • 0
GR-rape?

er ganske keen på ei jente, med har vanskeligheter med å snakke med hu. Jeg tør bare ikke Klarer bare ikke presse noe ut av meg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
GR-rape?

er ganske keen på ei jente, med har vanskeligheter med å snakke med hu. Jeg tør bare ikke Klarer bare ikke presse noe ut av meg


Kjenner dere hverandre litt eller er det en du aldri har snakka med som ikke går i klassen eller lignende?

Siterer Parkour Gamer:
jeg er forelsket i battlefield 3 men jeg vet ikke om hun liker meg tilbake hva skal jeg gjøre


Jeg er forelska i en sitron, men hu er så sur hele tida, hva skal jeg gjøre?!
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer Crack Hitler:
Jeg er forelska i en sitron, men hu er så sur hele tida, hva skal jeg gjøre?!


Så trist
Kanskje du kan gi henne noe sukker. Hender sitroner blir glade da.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
GR-rape?

er ganske keen på ei jente, med har vanskeligheter med å snakke med hu. Jeg tør bare ikke Klarer bare ikke presse noe ut av meg


Grow some balls.
DoGRoG og blyantkvesser er coole men gay xQ
  • 0
Siterer Crack Hitler:
Kjenner dere hverandre litt eller er det en du aldri har snakka med som ikke går i klassen eller lignende?


Gikk i klasse med hu for 2 år siden, og kjenner hu litt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da har du hvertfall litt å bygge på. Ta å svelg stoltheten og prøv å innled en samtale med henne på et passende tidspunkt. Er like greit å prøve, da slipper du hvertfall å gå rundt å angre på at du ikke gjorde noe da du hadde muligheten.

Er ikke så lett for meg å vite hva du burde si og når, er kanskje noen andre som har råd. Men snakk med henne. Du har ikke noe å vinne på å ikke gjøre det.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
GR-rape?

er ganske keen på ei jente, med har vanskeligheter med å snakke med hu. Jeg tør bare ikke Klarer bare ikke presse noe ut av meg


Det er bare å krasje med jenta engang ikke hardt eller noe. Liksom oppsann og da kan du eventuelt få snakket med hun litt mer
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Hei. Jeg liker jenter.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Crack Hitler:
Da har du hvertfall litt å bygge på. Ta å svelg stoltheten og prøv å innled en samtale med henne på et passende tidspunkt. Er like greit å prøve, da slipper du hvertfall å gå rundt å angre på at du ikke gjorde noe da du hadde muligheten.

Er ikke så lett for meg å vite hva du burde si og når, er kanskje noen andre som har råd. Men snakk med henne. Du har ikke noe å vinne på å ikke gjøre det.
Thanks!

Siterer Taxta:
Hei. Jeg liker jenter.


                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!