Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer thehalohater:
jentene i klassen min er sprøe ass de vil se meg i øynene hele tiden, føler at det blir litt feil ettersom jeg er i et forhold , håper hun ikke misforstår


Jeg tror du tenker litt vel høyt om deg sjøl om du tror at alle jenter som vil ha blikkontakt med deg også er ute etter resten av kroppen din. Tro det eller ei, men folk liker faktisk å se øya til den de snakker med.
  • 0
Gjør det jeg skrev litt tydeligere:

Har tenkt over det en stund nå: kan det være en ide å komme med blomster på døra og be ut hun jeg liker? Føler meg mye tryggere alene med hun, så det kan være et slags gjennombrudd tenker nå jeg.
Dessuten er ikke det å komme med blomster på døra så vanlig i min alder.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gjør det jeg skrev litt tydeligere:

Har tenkt over det en stund nå: kan det være en ide å komme med blomster på døra og be ut hun jeg liker? Føler meg mye tryggere alene med hun, så det kan være et slags gjennombrudd tenker nå jeg.
Dessuten er ikke det å komme med blomster på døra så vanlig i min alder.


Do it. Tror det ville sjarmert fletta av henne om du gjorde det. Kunne tenkt meg å prøve det samme en gang.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gjør det jeg skrev litt tydeligere:

Har tenkt over det en stund nå: kan det være en ide å komme med blomster på døra og be ut hun jeg liker? Føler meg mye tryggere alene med hun, så det kan være et slags gjennombrudd tenker nå jeg.
Dessuten er ikke det å komme med blomster på døra så vanlig i min alder.


Med mindre du kjenner henne godt, og vet at hun også kan være interressert så er det en jæævlig dårlig ide. Du risikerer å bli "han gutten" som kom på døra til <insertname> og dret seg ut. On the other side kan det være et utrolig smooth move.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kan jeg få deres mening på lang-distanse forhold? Jenta det gjelder ligger bare 1 time med hurtigbåt unna meg da. Tromsø-Finnsnes in other words.
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Citerer thehalohater:

jentene i klassen min er sprøe ass de vil se meg i øynene hele tiden, føler at det blir litt feil ettersom jeg er i et forhold , håper hun ikke misforstår


Jeg tror du tenker litt vel høyt om deg sjøl om du tror at alle jenter som vil ha blikkontakt med deg også er ute etter resten av kroppen din. Tro det eller ei, men folk liker faktisk å se øya til den de snakker med.

haha tror jeg fikk det til å høres litt rart ut det er ikke alle jentene, mere 8 jenter.
og de finner på unskyldninger for å snakke med meg stadigvekk jeg tuller ikke ass

Lagt til 2012-05-22 15:09:
Siterer coolandcalm:
Kan jeg få deres mening på lang-distanse forhold? Jenta det gjelder ligger bare 1 time med hurtigbåt unna meg da. Tromsø-Finnsnes in other words.

altså søstra mi har kjæreste som er 1 og en halv time unna så ser ikke noe preoblem i det, bortsett fra at det er vanskelig å finne ut om dere har vært utro
  • 0
Siterer thehalohater:
haha tror jeg fikk det til å høres litt rart ut det er ikke alle jentene, mere 8 jenter.
og de finner på unskyldninger for å snakke med meg stadigvekk jeg tuller ikke ass


Du virker nå litt cocky av deg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer thehalohater:
haha tror jeg fikk det til å høres litt rart ut det er ikke alle jentene, mere 8 jenter.
og de finner på unskyldninger for å snakke med meg stadigvekk jeg tuller ikke ass


Du virker nå litt cocky av deg.


Second that. En del jenter som snakker med meg også. Sånn daglig. Ofte prøver de bare å fylle en ellers så pinlig stillhet, ikke komme ned i buksa på meg.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer thehalohater:haha tror jeg fikk det til å høres litt rart ut det er ikke alle jentene, mere 8 jenter.
og de finner på unskyldninger for å snakke med meg stadigvekk jeg tuller ikke ass

Du virker nå litt cocky av deg.

Enig der. Når du i tilegg legger til en "ass" på slutten får det deg til å høre enda dummere ut.
"War. War never changes."
  • 0
Siterer thehalohater:
jentene i klassen min er sprøe ass de vil se meg i øynene hele tiden, føler at det blir litt feil ettersom jeg er i et forhold , håper hun ikke misforstår


Med fungerende sosiale antenner så er det jo mulig å merke forskjell på noen som sannsynligvis er forelska/innterissert i deg kontra et normalt menneske som prater med deg av det motsatte kjønn. Men enig av resten at det høres mest ut som skryt enn et oppriktig spørsmål om hjelp.

Hvis du har lyst på å fortsette å være med kjæresten din så bare oppfør deg normalt og hyggelig med de jentene. Du trenger ikke være slemme/ignorer/frekk med de for at du skal fortsette med å være sammen med damen din. Du merker jo selv forskjell på å flørte med dem og oppføre seg normalt gjør du ikke? Hvis det er VELDIG åpenbart at de flørter med deg, kan du jo bare si det hyggelig rett ut til dem (trenger ikke å samle inn et møte, men bare si det i en passende sammenheng (gjærne alene for å ikke gjøre det pinelig for dem) at du har en kjærste og at du ikke er interesert men si det på en hyggelig måte.)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer JollyH:
PS: var godt å endelig kunne få alt skrevet ned å ut


Respekt, respekt.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer coolandcalm:
Kan jeg få deres mening på lang-distanse forhold? Jenta det gjelder ligger bare 1 time med hurtigbåt unna meg da. Tromsø-Finnsnes in other words.


Fungerer så og si aldri. Sykt lett å skli ut av et langdistanseforhold. Det finnes alltid fristelser rundt en, og de er lettere å bite på, om kjæresten din er 10 timer unna. (1 time i ditt tilfelle)
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Da var det sommerferie, og sannsynligheten er for at jeg ikke kommer til å se jenta jeg liker før ferien er over. Får prøve å hindre det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Død tråd gitt
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Død tråd gitt

Er jo bare flott, ingen sliter med problemer i kjerlighetslivet

Siterer Taxta:
Citerer coolandcalm:Kan jeg få deres mening på lang-distanse forhold? Jenta det gjelder ligger bare 1 time med hurtigbåt unna meg da. Tromsø-Finnsnes in other words.

Fungerer så og si aldri. Sykt lett å skli ut av et langdistanseforhold. Det finnes alltid fristelser rundt en, og de er lettere å bite på, om kjæresten din er 10 timer unna. (1 time i ditt tilfelle)


Ja, en kompis av meg skal nemlig nå ha det vansklig siden kjæresten hannes skal studere i Cambridge, mens han skal gå på skole i Tromsø eller harstad. Det skal være vansklig, med tanke på utroskap, og at man ikke stoler på hverandre. Kan hende jeg havner også i et langdistanse forhold nå, fordi det er en sjangse for at jeg må flytte til Bardufoss og gå Flyfag der.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Er jo bare flott, ingen sliter med problemer i kjerlighetslivet



Eller så gidder man ikke å "vente" og bare "live the life" så dukker personen opp.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Venom140:Er jo bare flott, ingen sliter med problemer i kjerlighetslivet


Eller så gidder man ikke å "vente" og bare "live the life" så dukker personen opp.


Høres ut som en god plan ^^
*MacGyver Theme*
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Eller så gidder man ikke å "vente" og bare "live the life" så dukker personen opp.


Kjører samme taktikk jeg og
Get ready for a better you
  • 0
bump bitches
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fantomena:
Eller så gidder man ikke å "vente" og bare "live the life" så dukker personen opp.


Liker instillingen din.
Er av samme oppfatning. Å gå og lete etter en kjæreste, eller "vente" som du sier, blir ikke helt rett, etter min mening. Kjærlighet må komme naturlig. Det er ikke noe man skal presse frem. Derfor er nok tålmodighet nøkkelen til å finne en kjæreste, for kjærlighet må være gjensidig. Så vil ikke anbefale å konstant søke etter en partner. La den tanken ligge, og heller lev livet. Hvem vet, kanskje du ender opp med en kjæreste når du minst venter det?

For all del. Blir man skikkelig forelska, og føler at dette er en person verdt å satse på, så er det bare å prøve seg. For det må da være bedre å få et ærlig nei, i stedet for å ikke ta den sjansen. Da kan man gå videre, og ikke sitte igjen med tanken om "hva som kunne ha skjedd", hvis man hadde prøvd.
Hei.
  • 0
Easier said "Let the bitches come to YOU"
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Easier said "Let the bitches come to YOU"


Let destiny bring two loving people together.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Venom140:Easier said "Let the bitches come to YOU"

Let destiny bring two loving people together.


Det du skrev der minte meg bare om noe... liksom har ingenting med det og gjøre men uansett hahah

http://www.youtube.com/watch?v=qc_F4_zLn4k
*MacGyver Theme*
  • 0
Lenge siden det har vært aktivitet i denne tråden, så jeg får vel skrive noe jeg!

Jeg har vært jævlig interessert i en jente siden skolestart. Hun er utrolig sjarmerende, søt, morsom, hyggelig og pen. I tilleg til alt dette er hun en gamer.
Problemet er at hun slo opp med kjæresten sin for et par uker sia, og ifølge ham liker hun kompisen hans i stedet. Men det vet jeg nå ikke noe om da.

For hver gang hun smiler til meg blir jeg glad, og hver gang jeg selv får henne til å smile eller le føles det som om hjertet mitt gjør et hopp. Hun ler av de utrolig dårlig vitsene mine, og er veldig lik meg på mange områder, og vi har mange av de samme synspunktene på ting. Vi kan finne på å kjøre heisen på skolen opp og ned bare fordi vi synes det, av en eller annen merkelig grunn, er gøy. Vi har en god tone sammen også.

Men jeg er altfor redd til å spørre på henne, og egentlig virker hun mer som en venn enn en som er interessert. Har lenge hatt lyst til å fortelle henne at jeg liker henne, og at det er derfor jeg kommer med så mange teite vitser og gjør rare ting. Men jeg tør ikke, og prøver å vente litt med å si sånn. For hvis hun ikke er sikker på om hun liker meg nå, kan hun jo startet å like meg. Problemet da er at jeg kanskje kommer enda lengre inn i "friend zonen."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!