Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer Archana:
Fuzzy: Som jente selv, så tror jeg hun sperrer deg ute fordi hun er nervøs for å bli konfrontert. Hun vet du er interessert, og at det muligens kan dukke opp en situasjon hvor hun må være ærlig... I ung alder er det om mulig enda verre enn når man blir eldre å måtte skuffe noen.
Så ikke ta det personlig, tror hun prøver å skåne dere begge


Tusen takk Archana. Selv trodde jeg hun viste at jeg ville være venner. Fortalte venninnen hennes, at hun skulle fortelle hun jeg liker. At jeg hadde dårlig samvittighet, siden jeg ønsker å være venn med henne. Det er bedre enn ingenting. men det er ikke sikkert hun har fått med seg det. Så derfor ignorerer hun meg. Og jeg føler meg såret, siden jeg blir ignorert. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Bare gi henne tid, Fuzzy. Ikke vits å mase mer om det, på hverken venninnen eller henne. Skjønner du er såret, men bare prøv å oppfør deg som normalt, slik at hun ser det ikke er noen "trusler" der ute. Det kommer til å gå over snart
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer FuzzyFarm:
Selv trodde jeg hun viste at jeg ville være venner. Fortalte venninnen hennes, at hun skulle fortelle hun jeg liker. At jeg hadde dårlig samvittighet, siden jeg ønsker å være venn med henne. Det er bedre enn ingenting. men det er ikke sikkert hun har fått med seg det. Så derfor ignorerer hun meg. Og jeg føler meg såret, siden jeg blir ignorert. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.


Vil si at du burde ta tiden til hjelp. Gi henne tid og rom, så tror jeg ting vil ordne seg mellom dere
  • 0
Og da var det over og ut for meg...
  • 0
Siterer SirThomas:
Og da var det over og ut for meg...


Oh no, what happended?


Selv har jeg ikke skrevet her på en stund, men kan si hva som har skjedd meg!


Jeg gikk bak ryggen til en venn med dama hans som jeg også kjente, ca. like lenge som han har kjent henne. Det var henne som begynte kan jeg si. Jeg er ikke stolt av det jeg gjorde akkurat. Men et par dager etterpå slo hun opp med han p.g.a hun hadde blitt b.l.a lei av hvordan han behandlet henne. HOWEVER, for min del så hadde vi det godt i 1 måned før hun slo opp med meg. Hun kjente bare ikke etter så mye kjærlighet som hun gjorde før, selv tenkte jeg at det var fordi vi hadde sett hverandre mindre i det siste.
Hun sa på den andre siden at ingenting var galt med meg, hun sa tvert i mot at jeg er den snilleste mannen hun har møtt, og håpte at vi enda kunne være gode venner og prate om alt og annet etterpå. Så gikk hun tilbake til eksen et par dager etterpå, og det forholdet varte i 1-2 måneder før hun igjen dumpet han for dårlig behandling.

Dere leste det jeg skrev om at hun fortsatt ville gode venner? At jeg var sammen med henne skjedde for et halvt år siden, først nå har vi begynt å prate ordentlig godt igjen. Gode gud om det fører til noe, men jeg vet i hvertfall at hun er en fantastisk person.
  • 0
Siterer coolandcalm:
Citerer SirThomas g da var det over og ut for meg...

Oh no, what happended?


Selv har jeg ikke skrevet her på en stund, men kan si hva som har skjedd meg!


Jeg gikk bak ryggen til en venn med dama hans som jeg også kjente, ca. like lenge som han har kjent henne. Det var henne som begynte kan jeg si. Jeg er ikke stolt av det jeg gjorde akkurat. Men et par dager etterpå slo hun opp med han p.g.a hun hadde blitt b.l.a lei av hvordan han behandlet henne. HOWEVER, for min del så hadde vi det godt i 1 måned før hun slo opp med meg. Hun kjente bare ikke etter så mye kjærlighet som hun gjorde før, selv tenkte jeg at det var fordi vi hadde sett hverandre mindre i det siste.
Hun sa på den andre siden at ingenting var galt med meg, hun sa tvert i mot at jeg er den snilleste mannen hun har møtt, og håpte at vi enda kunne være gode venner og prate om alt og annet etterpå. Så gikk hun tilbake til eksen et par dager etterpå, og det forholdet varte i 1-2 måneder før hun igjen dumpet han for dårlig behandling.

Dere leste det jeg skrev om at hun fortsatt ville gode venner? At jeg var sammen med henne skjedde for et halvt år siden, først nå har vi begynt å prate ordentlig godt igjen. Gode gud om det fører til noe, men jeg vet i hvertfall at hun er en fantastisk person.


Hvis hun er så fantastisk så hadde hun ikke vært utro. Kan like godt gjøre det med deg om hun klarer det med andre.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvis hun er så fantastisk så hadde hun ikke vært utro. Kan like godt gjøre det med deg om hun klarer det med andre.


Elektro Banana sier noe. Har ho først gjort det en gang, kan ho lett gjøre det igjen.
  • 0
coolandcalm: Det virker som om hun er litt usikker på hva hun vil. Virker som hun er typisk jente som går for "bad guys", i håp om å snu de om til fantastiske kjærester. Mulig hun har innsett at det er nytteløst nå, men det du skriver gir egentlig et inntrykk at du fungerte mer som en liten trøst, istedet for en hun ville ha et seriøst forhold med.

Angående meg selv: Det ser ut som at jeg kommer til å tilbringe valentines alene for 15. gang på rad, men mindre jeg klarer å gjøre noe utrolig smart og bra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvis hun er så fantastisk så hadde hun ikke vært utro. Kan like godt gjøre det med deg om hun klarer det med andre.


tenkte ikke når det kom til forhold osv Banana. Jeg sikter generelt om hvordan hun er. Jeg tenker ikke på om hun var utro når jeg mener det osv.

Jeg mente på den måten når man er sammen med henne eller prater med henne hun er ganske så hyggelig da
  • 0
Endte med at jeg ikke ba noen ut til Valentines. Irriterer meg litt nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Inntil jeg skaffer meg kjæreste (som blir noen år til, har ikke tid nå), bryr jeg meg ikke om Valentines. Får nok mer tid til kjæreste når ejg er ferdig med videregående, men det er litt over 1 år til.
  • 0
Hahaha, kanskje litt stygt å si det, men jeg finner det fantastisk festlig å lese det noen av dere skriver.
Nesten som det eneste målet dere har i livet er å finne ei jente så fort som mulig.
Ungdomslivet er bare stress hva?

Jeg er snart 25 og har ikke begynt å tenke på slikt.
Kanskje finner jeg ei en eller annen gang, kanskje ikke.
Akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hahaha, kanskje litt stygt å si det, men jeg finner det fantastisk festlig å lese det noen av dere skriver.
Nesten som det eneste målet dere har i livet er å finne ei jente så fort som mulig.
Ungdomslivet er bare stress hva?

Jeg er snart 25 og har ikke begynt å tenke på slikt.
Kanskje finner jeg ei en eller annen gang, kanskje ikke.
Akkurat nå kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Nei, men når man faktisk liker noen, og har lyst til å invitere vedkommende ut, er det irriterende at man ikke tar seg motet til å gjøre det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nei, men når man faktisk liker noen, og har lyst til å invitere vedkommende ut, er det irriterende at man ikke tar seg motet til å gjøre det.


Det blir bare for dumt om man ikke er helt sikker på at det er noe i mellom deg og personen du liker. Jeg har hatt ei jente 2 ganger på valentines day, men det ble ikke noe mer markert enn at hun lagde mat til meg før vi så på en film. Noe som skjedde til vanlig i blant også, bortsett fra de romantiske filmene vi så de dagene.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Nesten som det eneste målet dere har i livet er å finne ei jente så fort som mulig.
Ungdomslivet er bare stress hva?


Jeg er bare 18, og jeg er enig. Det eneste folk rundt meg klarer å snakke om, er hvordan de skal få den og den jenta. Idag har det vært spesielt ille.

Jeg har ikke vært forelsket på over et år nå, og det er egentlig ganske digg. Folk bruker alt for mye ressurser på jenter som ikke er verdt det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hahaha, kanskje litt stygt å si det, men jeg finner det fantastisk festlig å lese det noen av dere skriver.
Nesten som det eneste målet dere har i livet er å finne ei jente så fort som mulig.
Ungdomslivet er bare stress hva?


Ikke alle her som er keen på å være virgin resten av livet..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Ikke alle her som er keen på å være virgin resten av livet..


Man har god tid. Ikke fortell meg at ditt høyeste mål her i livet, er/var å miste jomfrudommen? Hvor mye betyr egentlig det for noe som helst?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Man har god tid. Ikke fortell meg at ditt høyeste mål her i livet, er/var å miste jomfrudommen? Hvor mye betyr egentlig det for noe som helst?


Haha, å nei. Men uansett hvor etisk riktig du er, er det greit å få det unnagjort gjerne før man er 30.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Men uansett hvor etisk riktig du er, er det greit å få det unnagjort gjerne før man er 30.


Det er ikke noen grunn til at man skal miste jomfrudommen før man blir 30, annet enn "sosiale normer".

Edit: Og hvis man vil ha barn.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Haha, underholdende...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det viktigste er å få fukt på tissen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det kan man kjøpe i butikken.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Archana:
Haha, underholdende...


Du sier noe... Skulle hatt popcorn her nå
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nei, men når man faktisk liker noen, og har lyst til å invitere vedkommende ut, er det irriterende at man ikke tar seg motet til å gjøre det.


Hvis du absolutt ikke tør å gjøre det, er hun ikke verdt det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det er ikke noen grunn til at man skal miste jomfrudommen før man blir 30, annet enn "sosiale normer".

Edit: Og hvis man vil ha barn.


Spoken like a true virgin
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!